Beantwoord

Belminuten

• is een Top Poster
  • 7 reacties
Vandaag ineens al mijn belminuten verdwenen. Vandaag nieuwe bundel. De enige drie telefoontjes van vandaag staan als extra kosten. Waar zijn mijn belminuten
icon

Beste antwoord door Hajar 16 augustus 2016, 16:49

Hi jsh,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk dat je jouw abonnement hebt verlengd bij ons. Ik heb gelijk even ingelogd op jouw My T-Mobile account en zie dat je gegevens en je verbruikstatus inmiddels goed zijn weergegeven. Als een nieuwe abonnement ingaat dat kan My T-Mobile even van slag zijn en onjuiste gegevens weergeven, maar dat wordt vaak snel rechtgetrokken. Dat is ook bij jou het geval.

Als je nog ergens tegenaan loopt, trek dan even aan de bel. 🙂

Bekijk origineel

12 reacties

Hebt je bundel wel aanstaan ? En welke abboment hebt je anders even bij my t-mobile en bij je bundel aanpassen misschien hebt je belminuten uitgezet ?
Het probleem is dat mijn nieuwe abonnement kennelijk niet goed ingesteld is . ik heb 120 minuten en 1 gig. Is vannacht ingegaan. Ik heb 3 telefoontjes gepleegd vandaag. Vanmorgen stond mijn beltegoed op 150 vanavond ineens op 0
Het lijkt me dus dat niet ik, maar jullie een handeling moeten verrichten
Ik heb vanaf vandaag stel samen stel bij
120 min en 1 gig volgens mij kan ik die bundel zelf helemaal niet aan en uit zetten
oke ik zal zeggen wacht even op modorator dat zijn de mederwerkers hier ik ervaar als mede klant ik weet wel dat binnen 24 of 48 uur allemaal bijgwerkt de verbruikstatus
Reputatie 6
Badge +17
Hi jsh,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk dat je jouw abonnement hebt verlengd bij ons. Ik heb gelijk even ingelogd op jouw My T-Mobile account en zie dat je gegevens en je verbruikstatus inmiddels goed zijn weergegeven. Als een nieuwe abonnement ingaat dat kan My T-Mobile even van slag zijn en onjuiste gegevens weergeven, maar dat wordt vaak snel rechtgetrokken. Dat is ook bij jou het geval.

Als je nog ergens tegenaan loopt, trek dan even aan de bel. 🙂
Nou, het kan zijn dat ik niet goed tel, maar ik kan in mijn telefoonhistorie geen 23 bel minuten terugvinden. Ik neem aan dat het klantenservice gesprek er ten onrechte bij geteld is. Van mij hoeft dat niet. Tenslotte maakten jullie de fout door de belminuten op nul te zetten. Bovendien heb ik een dag niet kunnen bellen. Ik ben dus niet erg tevreden !!!!
Jammer, dat ik geen reactie meer krijg.
Valt me erg tegen.
Zo raar is mijn reactie toch niet????
Reputatie 7
Badge +18
Hey Jsh,

Aangezien het een klantenforum is, duurt het meestal tussen de 24 en 48 uur voor een moderator reageert. Dit was bij je eerste bericht ook het geval, het heeft dus niet met je reactie te maken. We reageren overigens overal op, dus ook op rare reacties. 😉

Het klopt echter wel dat ook de klantenservice onder je belminuten valt. Dit staat ook in de voorwaarden van jouw prijslijst. De verwerking van het abonnement duurt altijd even, dat is geen fout, maar een proces waar het abonnement doorheen moet voor deze correct getoond wordt.

Je geeft aan dat je niet kon bellen, maar ook al staat er in je My T-Mobile nog geen verbruik, de belminuten zijn er wel. Ik zie dan ook dat je op 15 augustus hebt gebeld en hier zijn verder geen kosten voor gerekend.

Mocht je nog verdere informatie willen of ergens vragen over hebben, laat het ons gerust weten.
Ik heb opeens deze week ruim 10 euro extra belkosten terwijl ik zeker weet dat ik mijn 150 belminuten nog niet gebruikt heb. Ik kan het ook niet terug vinden in min specificatie. Het enige wat ik gedaan heb is dat ik op 1-3-2018 een nieuwe sinkaart heb geactiveert omdat ik een andere Iphne ben gaan gebruiken. Het gekkeis dat de MB's en SMS's wel kloppen. Ik wil graag dat jullie dit voor me nakijken en verwacht ook dat de factuur aangepast gaat worden. Alvast bedankt en vriendelijke groeten, Lucy
Reputatie 6
Badge +17
Hi Lucy,

Dankjewel voor je vraag. Ik zie in je verbruikstatus inderdaad extra kosten aan belminuten. Ik wil je in dit geval adviseren om je factuur af te wachten dan hebben wij beter inzicht in waar de kosten vandaan komen. Dan kun je de specificatie bekijken en als blijkt dat je onterecht kosten hebt gemaakt dan zullen wij dat uiteraard corrigeren!

Ik hoor graag van je wanneer je je factuur binnen hebt!
Ik heb vandaag contact gehad via de chat en ben goed geholpen door Margreet. Zo kwam ik erachter dat als je 1 of 2 seconde belt dat dit steeds afgerond wordt naar een volle minuut. Ik denk dat ik daardoor ongemerkt meer verbruikt heb dan ik dacht. En ik had voorheen pre-paid en toen kreeg altijd een melding als ik buiten mijn beltegoed ging. Had verwacht dat dit bij een abonnement ook zo zijn..... Is er misschien een instelling waarbij je dat aan kan zetten?
Reputatie 5
Badge +15
Hoi Lucy1960,

Complimenten voor Margreet! Fijn dat je zo goed door haar geholpen bent. 😃

Het klopt inderdaad dat je geen melding krijgt wanneer je bijna door de belminuten heen bent. Dit gebeurt wel bij het verbruik van MB's. De reden hiervoor is dat de meeste mensen onbeperkt kunnen bellen, en de SMS daardoor niet meer nodig is. Ik raad je in jouw geval aan regelmatig de app te checken om jouw verbruik in de gaten te houden. Op die manier kan het niet misgaan!

Heb je nog meer vragen, stel ze dan gerust Lucy, wij helpen je waar we maar kunnen!

Reageer