Beantwoord

Belminuten in verbruikstatus na verlenging

• 2 januari 2017
  • 7 reacties
  • 242 Bekeken

ik zie op mijn t-mobile dat ik nog 83 belminuten heb,terwijl ik onbeperkt bellen heb, hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Thalina 3 januari 2017, 10:30

Hoi Coert,

Ook namens mij welkom op het forum en leuk dat je je abonnement hebt verlengd! 🙂

Begrijpelijk dat je wilt weten waar deze 83 minuten vandaan komen als je nu onbeperkt bellen hebt! Ik zie dat Poco-Loco al in de goede richting zat (dankje!). Als je op My T-Mobile bij jouw verbruikstatus kijkt, zie je Bellen 120 min EU staan en daaronder Bellen 90 min reg. Bij deze eerste regel zie je een groen balkje erachter staan, dat betekent dat je op dit moment gebruik maakt van deze belbundel. Bij Bellen 90 min reg zie je geen groen balkje erachter staan en dit is jouw oude belbundel van je vorige abonnement. Deze is niet meer actief, maar wordt nog wel weergegeven op jouw My T-Mobile. Ik snap dat dit voor verwarring zorgt en ik zal ook aan onze IT-afdeling vragen om dit weg te laten halen. Maar voor nu kun je deze regel en minuten negeren en kijken naar de bundels met de groene balk erachter. Overigens wordt jouw onbeperkt bellen bundel niet weergegeven omdat je deze niet kunt verbruiken. Je vindt deze bundel wel terug als je kijkt bij Mijn abonnement.

Jouw komende factuur zal er ook iets anders uitzien dan je gewend bent. Op deze pagina vind je alvast uitleg hierover.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Laat het gerust weten als je nog aanvullende vragen hebt.
Bekijk origineel

7 reacties

Welkom op het forum Coert,

Dat komt doordat je een nieuw abonnement hebt en dat daardoor de eerste maand 'naar ratio' gaat. Dat betekent dat je dus nu voor een niet volledige maand, een niet volledige bundel krijgt. Als ik 83 minuten zie vermoed ik dat je normale reset voor je bundels rond de 20ste zal zijn (al kan een moderator dit later nakijken).

Die 83 minuten zouden dus gelden voor je bellen in het buitenland gedeelte, want 83/120ste van oneindig blijft natuurlijk oneindig. Hou het wel even in de gaten dat de overgang goed gaat, het scheelt later moeite als het toch niet goed lijkt te gaan.
dank u dit is me duidelijk maar die 83 minuten zijn mijn gewone belminuten en die van de EU zijn 120 minuten en daar zou ik er al 8 van hebben gesnoept,maar ik heb niet naar het buitenland gebeld.
en het gaat hier om een verlenging, een nieuwe abonnement, en deze is per 31-12-2016 van kracht.
Ok, dan moet morgen even een moderator dit oppakken en naar je abo kijken. Dan is er bij de overgang iets fout gegaan.

Positief gesteld, je bent er vroeg bij en het wordt heel snel opgepakt 😉
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Coert,

Ook namens mij welkom op het forum en leuk dat je je abonnement hebt verlengd! 🙂

Begrijpelijk dat je wilt weten waar deze 83 minuten vandaan komen als je nu onbeperkt bellen hebt! Ik zie dat Poco-Loco al in de goede richting zat (dankje!). Als je op My T-Mobile bij jouw verbruikstatus kijkt, zie je Bellen 120 min EU staan en daaronder Bellen 90 min reg. Bij deze eerste regel zie je een groen balkje erachter staan, dat betekent dat je op dit moment gebruik maakt van deze belbundel. Bij Bellen 90 min reg zie je geen groen balkje erachter staan en dit is jouw oude belbundel van je vorige abonnement. Deze is niet meer actief, maar wordt nog wel weergegeven op jouw My T-Mobile. Ik snap dat dit voor verwarring zorgt en ik zal ook aan onze IT-afdeling vragen om dit weg te laten halen. Maar voor nu kun je deze regel en minuten negeren en kijken naar de bundels met de groene balk erachter. Overigens wordt jouw onbeperkt bellen bundel niet weergegeven omdat je deze niet kunt verbruiken. Je vindt deze bundel wel terug als je kijkt bij Mijn abonnement.

Jouw komende factuur zal er ook iets anders uitzien dan je gewend bent. Op deze pagina vind je alvast uitleg hierover.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Laat het gerust weten als je nog aanvullende vragen hebt.
Zeer duidelijk dank jullie wel.
Reputatie 6
Badge +17
Fijn om te horen dat alles zo duidelijk is Coert! 🙂 Geen dank, ik help je graag! En als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten.

Reageer