Beantwoord

Belminuten niet zichtbaar via My T-Mobile

Hoi,

Ik heb me gisteren in gelogd om te kijken hoeveel belminuten ik nog had.
Gisteren kon ik het gewoon zien.

Nu log ik me vandaag weer in om te kijken maar nu kan ik het niet zien.
Kan alleen me overige kosten en me internet mb's zien.
icon

Beste antwoord door Roan 19 maart 2015, 15:38

Hey Precious89,

Goed dat je even laat weten problemen te ervaren met de verbruikstatus via My T-Mobile.

Ik heb zojuist even nagekeken waardoor dit voorkomt en zie dat jouw bundel iedere 18de van de maand ingaat. Op de dag dat je nieuwe bundels ingaan kan het systeem af en toe wat van slag zijn waardoor de belminuten niet direct zichtbaar zijn.

Als je op dit moment inlogt op My T-Mobile of de My T-Mobile app krijg je direct de juiste status te zien. 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Log je in via de app of de website?
Heb dit zelf ook regelmatig in de tmobile app, probeer het even op de website dan lukt het waarschijnlijk wel.
Dit probleem heb ik zowel op de app als op de laptop. Me zus heeft het bij haar thuis ook geprobeerd maar kan het ook niet zien.
Reputatie 5
Hey Precious89,

Goed dat je even laat weten problemen te ervaren met de verbruikstatus via My T-Mobile.

Ik heb zojuist even nagekeken waardoor dit voorkomt en zie dat jouw bundel iedere 18de van de maand ingaat. Op de dag dat je nieuwe bundels ingaan kan het systeem af en toe wat van slag zijn waardoor de belminuten niet direct zichtbaar zijn.

Als je op dit moment inlogt op My T-Mobile of de My T-Mobile app krijg je direct de juiste status te zien. 🙂

Reageer