Beantwoord

Belstatus bij onbeperkt bellen klopt niet

• 7 februari 2017
  • 4 reacties
  • 261 Bekeken

Waarom toont TMobile een belstatus terwijl ik zojuist een nieuw contract met onbeperkt bellen heb afgesloten?
icon

Beste antwoord door Thalina 8 februari 2017, 13:47

Hoi Carlos,

Begrijpelijk dat dit zorgt voor verwarring! Zoals Skyrider al aangaf is My T-Mobile soms even in de war na een wijziging. In jouw geval heb je gewoon onbeperkt bellen in Nederland. Als je kijkt op My T-Mobile bij jouw verbruiksstatus zie je daar dat de 120 minuten voor in de EU zijn. De oude 120 minuten in de EU van jouw andere abonnement staan hier ook nog tussen, maar zijn niet meer actief. Ik heb het ook gelijk doorgegeven aan de afdeling die hierover gaat om ervoor te zorgen dat het weggehaald wordt. Want ik begrijp zeker dat dit verwarrend is. Maar je hoeft je geen zorgen te maken over het onbeperkt bellen in Nederland, dat heb je gewoon!

Hoe bevalt jouw T-Mobile GO abonnement verder tot nu toe? 🙂 Laat het gerust weten als je nog vragen hebt, ik help je graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedenavond Carlos66.

Hoogstwaarschijnlijk heeft het met verwerking te maken. Wat zichzelf oplost binnen een paar dagen. Toen ik van Stel Samen & Stel Bij naar GO ging (niet echt een nieuwe contract, maar ongeveer hetzelfde) bleef mijn belminuten ook eventjes hanging in My T-mobile.

Is het echt net een nieuwe contract? Of heb je gemigreerd van Stel Samen & Stel Bij naar GO?

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
@Skyrider

Ik ben gemigreerd van een eerder contract. Weet niet eens meer wat het was, maar het was al uit 2010. Hoe dan ook, ik vond het raar dat ik uberhaupt een belverbruik zie 170 van 240 minuten terwijl ik onbeperkt bellen heb. ook al stond er zelfs 100 van 100000MB. Het ging bij mij om het principe.

Ik ga er dan maar vanuit dat het nog moet worden geupdate.

Tnx voor je info

Carlos66
Reputatie 4
Badge +9
Goedenavond Carlos66.

Inderdaad. Sommige dingen duren altijd eventjes. Ongeacht wat er staat, je hebt natuurlijk onbeperkt belminuten. Zoals ik al vermelde in mijn eerste reactie, ik ga er van uit dat dit binnen een paar dagen belminuten van je scherm zal verdwijnen.

Ik snap je principe 🙂, ik zat ook vaak te verversen tot T-Mobile de goeie informatie liet zien.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Carlos,

Begrijpelijk dat dit zorgt voor verwarring! Zoals Skyrider al aangaf is My T-Mobile soms even in de war na een wijziging. In jouw geval heb je gewoon onbeperkt bellen in Nederland. Als je kijkt op My T-Mobile bij jouw verbruiksstatus zie je daar dat de 120 minuten voor in de EU zijn. De oude 120 minuten in de EU van jouw andere abonnement staan hier ook nog tussen, maar zijn niet meer actief. Ik heb het ook gelijk doorgegeven aan de afdeling die hierover gaat om ervoor te zorgen dat het weggehaald wordt. Want ik begrijp zeker dat dit verwarrend is. Maar je hoeft je geen zorgen te maken over het onbeperkt bellen in Nederland, dat heb je gewoon!

Hoe bevalt jouw T-Mobile GO abonnement verder tot nu toe? 🙂 Laat het gerust weten als je nog vragen hebt, ik help je graag!

Reageer