Belstatus en overige kosten (deel 4)

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 6 reacties
Gewldig, gisteren stond bij mijn status het nieuwe tegoed 125 min + 25 sms
Het enige dat ik tot nu toe heb gedaan is 1 smsje verzonden vandaag
Tot mijn verbazing sta ik nog steeds op 125 + 25 maar sta ik bij mijn overige kosten op 0,50
Word ziek van T-Mobile en dat terwijl ik nog niet eens 1 week een abonnement heb
Spijtttttttttt dat ik een abonnement bij deze prutsers heb afgesloten
Afgelopen dagen verschillende berichten gepost over dit onderwerp, maar antwoord van een mod krijgen ho maar

This topic has been closed for comments

426 reacties

Reputatie 4
Precies!
Ik heb nu al een jaar een abonnement, en elke maand betaal ik onverklaard overige kosten en voor sms-diensten , die ik niet eens in mijn sms-inbox binnenkrijg! (en waarvoor ik mij overigens niet heb geabonneerd)
Ik vind dit belachelijk! En zolang er niks aan gedaan wordt kijk ik al uit naar Mei 2011!!
Reputatie 2
Heb hetzelfde probleem, heb nu ook spijt van mijn 2 jarig abb. bij T-mobile. Elke maand moet ik bellen, omdat er elk keer iets misgaat. Nu is mijn bundel de 28ste ingegaan 325 min+ 100 sms, heb 1 sms verstuurd, zie ik vandaag status 325 min en 87 sms en overige kosten 2,75.
Reputatie 2
Heb ook zoiets gehad,ze hebben mij een volle maand laten betalen voor drie dagen.Op de 17e heb ik mijn contract afgesloten en,zo zag ik later,op de 20e ging de nieuwe maand in.Ik snapte eerst niet waarom mijn factuur zo hoog was tot ik na de tweede factuur alles kon uitpluizen.Beetje ***lig dat ze dan niet vermelden van wanneer tot wanneer een termijn loopt.Heb al van veel mensen gehoord dat tmobile sucks,helaas pas na ik mijn contract afsloot.Enige wat je kunt doen is denk ik je facturen heel goed in de gaten houden....
Reputatie 6
Badge +8
mills007 schreef:

Precies!
Ik heb nu al een jaar een abonnement, en elke maand betaal ik onverklaard overige kosten en voor sms-diensten , die ik niet eens in mijn sms-inbox binnenkrijg! (en waarvoor ik mij overigens niet heb geabonneerd)
Ik vind dit belachelijk! En zolang er niks aan gedaan wordt kijk ik al uit naar Mei 2011!!

Een sms dienst heb zo. Hoef je niets voor met je telefoon gedaan te hebben.
Iets invullen op internet kan al fataal zijn.
Beste kun je via smsdienstenfilter.nl alle diensten blokkeren.

T-mobile kan er niets aan doen als je zelf zonder te weten iets aktief maakt.
Zou wel aktie ondernemen want bedragen worden vaak steeds groter

Succes en laat ff weten of het stopt.

Gr
CENTAUR
Reputatie 2
Ik snap zelf ook niets meer van de belstatus, ik heb mijn abonnement verhoogd zodat ik er niet meer boven kon.
Eerst kon ik zien hoeveel minuten ik nog had. Nu krijg ik een bedrag te zien wat ik nog heb. Daarbij heb ik soms overige kosten terwijl ik wel nog gewoon beltegoed heb en niet naar betaalde nummers heb gebeld.. heel ongemakkelijk.
Wat trouwens ook wel fijn zou zijn is dat je kan zien wanneer je weer nieuwe minuten krijgt..
Reputatie 2
dit is ook de eerste keer voor mij dat ik op dit forum kijk. Ik had 2 jar lang een voordeelsim 150 min met 100 sms gratis zonder probleem. Nu heb ik dat weer aangevraagd voor 2 jaar en is binnen een week mijn beltegoed geslonken tot 21 minuten en 21 sms trwijl ik misschien 15 sms heb verstuurd en weinig heb gebeld. Het beltegoed dat ik had ben ik kwijt, terwijl dat aan het begin van de verlenging nog gewoon op mijn belstatus stond. Ik hoop dat ik niet in dezelfde situatie kom als de mensen van wie ik de 56 pagina's klachten heb gelezen, maar wacht eerst maar eens mijn factuur af.
Reputatie 2
Ik heb ook een probleem met de belstatus
heb de 10e deze maand nieuw btg ontvangen met mij relax abbo, en nu staat er dat ik 0,00 euro overheb!
dat kan toch nooit?
heb in totaal 8 smsjes verstuurd en niet gebeld!
Reputatie 2
sinds 2 weken een Relax online 20 abb, voor internet wordt alleen WiFi gebruikt en er is 5 keer gebeld, wel veel SMS maar dat zit in mijn extra SMS bundel.
Sta nu al op
Reputatie 2
ik had van de week een paar uur geen berijk, heb mijn toestel toen uit en aan gezet
ik doe alleen veel smsen, ging kijken naar mijn belstatus en zag toen overige koste op 30 euro staan, ik heb nog 38 euro over binnen mijn bundel
hoe kan dit binnen een dag
Reputatie 2
ik vraag me af waarom hier niemand van t-mobile op[ reageerd moeten zeker weer wachten tot de volgende factuur,en dan begint weer alles van voor af aan
weer wachten volgende factuur ,weer w weer w en zo gaan ze maar door en schepen ze ons af
ben al twee maanden aant wachten
T-MOBILE REAGEER HIER EENS OP IEDEREEN HEEFT BEL MINUTEN TE WEINIG MAAAAAAAR IK HEB ER 300 TEVEEL GEKREGEN EN DE VORIGE MAAND 400 TEVEEL GEKREGEN MAAKT DAT TOCH EENS INORDE KUNNEN JULLIE DAT NIET? WORD ER TOCH ZO MOE VAN
Reputatie 2
ik heb een abonement,van 6.75 maar kom elke maand boven de 25 euro of meer uit.door overige kosten.dus echt goedkoop is t mobile niet,kan ook nergens de overige kosten zien.zodat IK WEET waaraan ik die kosten zijn verbonden.
zou t mobile ook niet een beloverzicht gewoon op je pagina kunnen zetten,met overige kosten.
Reputatie 4
je kan gewoon je online rekeningen bekijken op je my-tmobile>mijn facturen pagina en zien waar alle kosten voor zijn.
natuurlijk wel een beetje naar beneden scrollen.
Reputatie 2
t-mobile wanneer reageren jullie eens op mijn vragen heb teveel beltegoed gekregen wanneer maken jullie dat eens inorde?
tis toch vervelend dat jullie dat niet doen zo klopt die belstatis toch ook helemaal niet?
Reputatie 4
broekkie56 schreef:

t-mobile wanneer reageren jullie eens op mijn vragen heb TEVEEL beltegoed gekregen wanneer maken jullie dat eens inorde ???????????????????????
tis toch vervelend dat jullie dat niet doen zo klopt die belstatis toch ook helemaal NIET???????

ooit aan gedacht even naar de t-mobile winkel te gaan?
roepen op een forum is zinloos , personelijk vind ik dat ze niemand op het forum moeten helpen het schept te veel verwachting en het is gewoon niet het juiste gereedschap voor support.

even bellen met t-mobile over je probleem lijk mij ook veel beter dan email , twitter of het forum.
Reputatie 2
Heb extra kosten, maar ik heb niets gedaan wat in het lijstje staat waar door je extra kosten krijgt.
Sinds gisteren is het weer verhoogt.
Hoe kan dat.
Reputatie 2
Dat heb ik ook! Snap er helemaal niets van....ik ga maar eens bellen naar T-mobile... hou me op de hoogte!
Reputatie 2
Heb maandag al gebelt, maar de jonge man kon me niet helpen. Hij zag ook niet wat er mis was gegaan.Moest maar wachten op de volgende factuur. En dan weer bellen als ik er niet uit kwam.
Heb hem ook de vraag gestelt dat als je g-mail gebruikt of daar dan de kosten van komen.
Volgens hem niet.
Dus ik weet het niet meer..
Als je het lijstje bekijkt waar door je extra kosten krijgt, zie ik dat ik van dat alles geen gebruik heb gemaakt.
Reputatie 7
Inderdaad je factuur afwachten. Heb je W'n'W? Zo niet, Gmail is internet dus internetkosten. Bij W'n'W heb je hier geen extra kosten voor.

Nog even geduld tot je factuur.

Gr.
Reputatie 2
het is nu oktober, dat belstatus is nog steeds niet opgelost.
ik had al op e dag van de bundel ( 7de v.d maand) overige kosten. ik mijn beltegoed schoot omlaag terwijl ik in het buitenaldnwas, waar ik een buitenlandse sim heb. en ook mij werd gezegd, wacht maar een maand op de factuur, volgens mij word er niets gecheckt alleen wanneer tmobile het wil gewoon geld van de bundel genomen zonder enige realtie met het belgedrag van de eigenaar v d telefoon.
in deze digitale tijd moet je een accurate belstatus kunnen zien, waarom kan kpn en vodafone dat wel?
Reputatie 2
Hallo,

ik ging zonet op my tmobile kijken om te zien of ik inmiddels mijn nieuwe bundel voor deze maand heb gekregen.
Dat was wel het geval maar nu heb ik gezien dat er in 1 dag wel heel veel van mijn beltegoed af is gegaan.
Ik ben begonnen met 75 euro en nu zie ik net dat ik nog maar iets meer dan 61 euro over heb.
En dat terwijl ik vandaag maar 3 min en 4 sec heb gebeld en heb maar iets van 10 smsjes verstuurd.
Dan kan het toch niet kloppen dat ik daarmee bijna 15 euro heb verbruikt??
Heb instant email bij me abonnement dus het kan er niet aan liggen dat ik veel op het internet zit.
Vind dit heel erg vreemd en zou daar graag antwoord willen hebben.

Groetjes Soenita
Reputatie 2
Ik heb een relax 15 abonnement, met wenw standaard vast.
Dus ik neem aan dat ik dan geen internet kosten heb.
Het blijft een raadsel.
Reputatie 2
Hallo allemaal,
Ik krijg iedere keer bij overige kosten bedragen onder de 1euro te zien maar dit is vreemd.
Ik gebruik geen internet, kom niet buiten me bundel, ben niet in het buitenland.
Hoe kan dit??
Reputatie 2
ik heb ineens extra kosten van ruim 450 euro aan T-zones, klantenservice gebeld en die zeggen dat ik wel elke dag uren moet hebben gedownload (ringtones, games etc) en me via instellingen aangemeld heb. Nou ik heb nix van dit alles gedaan en ik download ook helemaal nix, dat kan ik ook terugvinden op mijn telefoon: nada gedownload, ik vind dit gewoon belachelijk! Ik blijf altijd binnen mijn bundel en de hoogste rekening was 32 euro, voor het overige meestal zo'n 25 euro hooguit. Wie heeft dit ook meegemaakt?
Reputatie 2
dat downloaden doe je ook als je naar een site gaat. dan moet je ook de gegevens downloaden van die site om het volledig te kunnen zien met plaatjes enz.

ik heb trouwens ook een extra hoge rekening tot 2x toe:
kijk bij de eerste rekening snapte ik het want het komt omdat ik een vervroegd abbo heb afgesloten. dat zou ong 60 eu kosten dus dat klopt wel. maar nu is het 2x afgeschreven...

Kortingen/overige kosten 58,78
Eenmalige kosten vernieuwing

ik weet niet of dit normaal is maar ik weet wel dat ik ff ga bellen.. toch weer jammer dit. en het slaat ook nergens op dat je geen blackberry internet op myt-mobile kan toevoegen. dat moet toch ook gewoon kunnen. en nu is het 20:10 uur en ik moet weer wachten tot morgen om te bellen omdat ik overdag gewoon geen tijd heb.

schakel aub een avond/nachtdienst ofso in tot 11 uur
Reputatie 2
t-mobile is echte drama sgewoon heb net een nieuwe bunddel en dan heb ik ook nog is overige kosten kan iemand me aub even dit uitleggen ik heb me nieuwe bunddel pas twee dagen ik heb een sms bunddel en heb niet naar 0900 nummers gebeld echt bizaar!