Belstatus en overige kosten (deel 5)

Reputatie 2
Ik heb al 2 jaar een Relax 400 abbo afgesloten bij T-mobile.
Dit afgesloten met de reden dat ik op elk moment van de dag zowel mijn belstatus als sms status kon bekijken. Nu lees ik net bij mijn belstatus dat dit veranderd is. bij een Relax abbo kun je

This topic has been closed for comments

394 reacties

Reputatie 2
Ik heb ook een relax 400 en een sms maximaal bundel erbij bij mij staat het gewoon allebei aangegeven..
Reputatie 2
Ik heb een Relax 100 en een sms bundel maximaal erbij.
Op mijn account kan ik ook niks terug vinden wat me sms tegoed is.
Ook het aantal belminuten klopt niet.
Via het telefoonnnumer van T-mobile ( 1202 ) kan ik ookn geen juiste gegevens beluisteren.
Groeten, Michel
Reputatie 2
ik heb een relax 300 met bundel sms ook ik kan de smsjes niet meer zien.wat ik echt heel erg mist.en ik lees het hier op het forum voor het eerst.
kan t-mobile daar niet de klanten van op de hoogte stellen???
ik kon ook al veranderen naar i500 abbo ,aar ook daar zitten veel fouten in dus ik stap nog niet over.wel waardeloos allemaal en je word niet op de hoogte gehouden dat vind ik nog het ergste ervan.
Reputatie 4
[modbreekt]Hier gaat een slotje op! [thread=107149]Hier[/thread] vind je de bestaande Belstatus topic.[/modbreekt]
Reputatie 2
hallo

mijn vraag is wanneer ik steeds mijn factuur krijg want dat staat nergens. Bij hi stond dat ook gewoon op de belstatus.
Dit is mijn eerste maand bij tmobile en heb al vooruitbetaald tot eind oktober
Reputatie 5
@boyke90, je factuurperiode loopt van de 22e t/m de 21e van de maand. Enkele dagen nadat je nieuwe maand is ingegaan wordt de factuur opgemaakt. Voor jou is dit rond de 27e van de maand.
Reputatie 2
Bij oversluiten naar ander abo krijg je op eens een hoge rekening omdat je buiten de bundel belt. Dit staat nergens en is niet door medewerkers verteld. doen ze ws expres
Ik ga nadat mijn periode om is niet meer met T mobile in zee
maar dat zal ze ws worst zijn
Reputatie 4
@timmy68
De oorzaak is dat je op 28/09 bent overgestapt naar een Relax 35 Sim Only tariefplan, terwijl je op 22/09 nog 300 belminuten hebt ontvangen voor je oude tariefplan (Voordeelsim 300+100). Deze 300 belminuten zijn voor een hele maand. Aangzien je dus midden in de maand (28/09) bent overgestapt naar een Relax 35 Sim Only tariefplan, moesten de 300 belminten (voor een maand) omgerekend worden naar het aantal belminuten voor 6 dagen (22/09 - 28/09).

Je hebt toendertijd dus meer gebeld dan je uiteindelijk had ontvangen (belminuten voor 6 dagen inplaats van een hele maand). Ik adviseer je voortaan om op de dag voordat je je belminuten ontvangt (de 21ste) te veranderen van tariefplan. Dan kun je dit namelijk voorkomen.
Reputatie 2
Hi,
mijn nieuwe maand is ingegaan, maar ik heb 0,00 aan nieuw beltegoed?
Iemand enig idee hoe dit zit?
Reputatie 2
Never mind, 't is er net bijgekomen zie ik 🙂
Reputatie 2
Voor je volgende maand weer de vraag stelt. Komt rond de 9e elke maand erbij. Ik had hetzelfde probleem.
Reputatie 7
carretje schreef:

Voor je volgende maand weer de vraag stelt. Komt rond de 9e elke maand erbij. Ik had hetzelfde probleem.

Hoe bedoel je? Iedereen krijgt zijn tegoed op een andere datum. Zo krijg ik iedere 28e van de maand mijn nieuwe tegoed. Wanneer je je tegoed krijgt kun je onderaan op pagina 1 van je factuur zien bij bundelinformatie.

Gr.
Reputatie 2
Beste T-mobile. Ik ben sinds 4-11 abonnee bij u, maar ik zie (5-11) bij "resterend beltegoed voor deze maand" ? 0,41 staan. Hoe kan dit?
Reputatie 5
Wacht eerst even je eerste rekening af, en kijk bij je uitleg eerste factuur. Je belstatus is in het begin meestal niet correct. Gebruik je telefoon even in het begin niet teveel, wacht tot je bundel volledig geactiveerd is. Dat moet nu in ieder geval wel gebeurd zijn.
Reputatie 2
Oke, ik wacht even af. thankx.
Reputatie 5
@MarcH
Je abonnement is geactiveerd op 4 november en je bundel komt elke 6de van de maand.
Dat is de reden dat je maar €0.41 ct zag staan.
Reputatie 2
Eergisteravond had ik een beltegoed van meer dan
Reputatie 2
Moderator, ik heb mijn bericht per ongeluk in het verkeerde topic geplaatst.
Wilt U het voor mij in het goede plaatsten?
Bij voorbaat hartelijk dank
Reputatie 5
@ Louis1,
Hoe lang heb je je abonnement eigenlijk? Als het maar 1
Reputatie 2
Ik ben al een oude abonnee uit de BEN-tijd, dus dat is niet echt van gisteren.
Mijn abb heb ik al maanden geleden verlengd en dat ging 14 oktober in.
Maar als men er een bestelstatus vertoond die niet klopt, kunnen ze hem maar beter helemaal verwijderen. Beter geen dan een niet kloppende.
Reputatie 4
Misschien klopt je belstatus niet helemaal omdat je naar een andere abonnements-vorm bent overgestapt? Als het eerst wel altijd bij je geklopt heeft, zal het wel weer goed komen, denk ik.
Wat er precies aan de hand is, zal de klantenservice of een moderator je wel kunnen vertellen.
Reputatie 5
@Louis1,
Je belstatus is inderdaad van slag en dat heeft te maken dat er een wijziging van Relax Online bundel. De wijziging is gedaan op de dag dat je ook de bundels krijgt.
Als je op 15 december je bundel krijg, dan zal het pas weer correct meelopen.
Reputatie 2
Al met al heb ik het idee dat dit mij een hoop geld kost. Hoe weet ik nu aan het einde van mijn maand dat mijn factuur correct is als T-mobile zelf al aangeeft dat de belstatus niet correct is? Ik denk dat ik maar even ga kijken wat ik daadwerkelijk gebeld heb. Maar wat als blijkt dat ik een berg belminuten te kort kom? Hoe declareer ik dat dan?
Overigens vind ik het wel een rare gang van zaken in deze tijd van automatisering.

Al met al is dit 1 van de redenen dat ook ik totaal niet tevreden ben over de huidige dienstverlening van T-mobile. En als dit nu het enige was waar ik ontevreden mee ben kon ik er nog wel mee leven, in ieder bedrijf kan er wel eens iets mis gaan. Ik ben dan ook heel erg benieuwd wat T-mobile hieraan denkt te gaan doen.

Overigens vind ik het toch zo jammer, h
Reputatie 2
Ik heb hetzelfde als March. Mijn abbonnement is gister 25/11 ingegaan en ik heb nu nog een tegoed van 1,15. Wanneer gaat mijn nieuwe tegoed in?
Reputatie 4
Ik dacht zelf dat dit maximaal 4 werkdagen na het moment dat je je abonnement hebt afgesloten. Bij MarcH heeft dit 2 dagen geduurt, zoals je ziet aan de reactie van Ries. Ik zou je telefoon maar minimaal gebruiken, want je gaat er in het begin heel makkelijk over je voorschot heen. Met als resultaat een hogere rekening dan verwacht.