Belstatus en overige kosten (deel 5)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

394 reacties

Reputatie 2
hoi maar dat klopt dan toch niet want dan moet je extra kosten betalen buiten je bundel om die veel duurder is per minuut terwijl je nog voldoende minuten binnen je eigen bundel hebt dat is toch dan logische dat het van je eigen bundel afgaat en de kosten van een servicenummer wordt altijd aan je vermeldt dus dan kan je zelf wel nagaan wat er buiten je bundel er extra bij komt dat is juist veel overzichterlijker dan dat je ook nog eens je kosten van je mobiel er extra worden bijgerekendt terwijl je daar al voor hebt betaald in je belbundel het is nu gewoonweg dik dubbelop betalen want dat tarief buiten je bundel is zowiezo al veel hoger graag nog een reactie of ik daar nog een keus in heb in mijn belbundel want ik wil dat deze kosten liever via mijn belbundel worden betaald is die mogelijkheid daar en dan bedoel ik dus alleen de kosten van het mobiel bellen de kosten van het servicenummer komt uiteraard buiten de bundel
Reputatie 2
@Men1127
Ik kan je pas een uitleg geven op het moment dat je factuur opgemaakt is en jij deze ook kunt zien. Ik wil je daarom vragen te wachten tot je de factuur kunt controleren via My T-Mobile. Nu is het gissen. Wanneer wij hem beide zien, is een uitleg naat waarheid.
Reputatie 2
@ewoudo
@gino
Pas wanneer deze kosten op een factuur verwerkt zijn, kan ik met je overleggen wat er gebeurd met je beltegoed. Ik heb op dit moment dezelfde informatie als jij, maar kan niet zien hoe je beltegoed wordt gebruikt. Ik adviseer je de factuur af te wachten.

Daarnaast wil ik jullie vragen op de website te kijken bij: Waarom is mijn (eerste) factuur hoger dan ik had verwacht? Daar krijg je alle uitleg over de belkosten of je eerste factuur.
Reputatie 2
Mijn belstatus klopt al een paar dagen niet meer. Ik heb nog 150 SMS, terwijl ik nooit SMS. Dit zou 300 SMS moeten zijn. Ook zijn mijn 150 belminuten van deze maand niet bijgeschreven. Had volgens mij op de 18e moeten gebueren. Kunt U dit uitzoeken?
Reputatie 2
@cornelia
Om je een onderbouwde uitleg te geven, moet ik de factuur kunnen zien. Deze wordt pas de 18e van de maand gemaakt. Pas dan staat alles zwart op wit en kun je hem zelf ook controleren. Ik kan op de factuur van december 2010 zien dat je 300 sms-berichten hebt als nieuw sms-tegoed. Pas wanneer de nieuwe factuur is gemaakt kan ik je een goede en onderbouwde uitleg geven.
Reputatie 2
Nieuwe bundel is ingegaan en smsteller staat weer op nul! Yeah 🙂
Reputatie 5
@Sandra1

Ik vind het erg vervelend dat het zo lang heeft moeten duren. Gelukkig dat het nu wel weer werkt. Fijn dat je dit even hebt laten weten 🙂
Reputatie 2
Normaal krijg ik de 18 van elke maand mijn nieuwe tegoed.
Nu ook nog niets ontvangen, weet niet waarom
turfsteker
Reputatie 6
@Turfsteker
Je beltegoed is zojuist bijgewerkt op je My T-Mobile account. Je ontvangt op iedere 18e het nieuwe tegoed. Dit gebeurt 's nachts. In de loop van de dag is dit zichtbaar op My T-Mobile. Het beltegoed op de belstatus is exclusief btw.
Reputatie 2
iK HEB EEN RELAX 30'10 ABONNEMENT STAAT OP MIJN FAKTUUR, WAT HOUDT DAT NOU WEER IN? HOEVEEL BELMINUTEN OF SMSJES HEB IK NOU EIGENLIJK? iK HEB MEGA VEEL OVERIGE KOSTEN WAAR IK NIETS VAN BEGRIJP. IK LEES DAT ER HEEL VEEL ZIJN DIE DAT HEBBEN, MAAR WAAR KAN IK OPLOSSINGEN OF ANTWOORDEN VINDEN? IEDEREEN KAN WEL BERICHTEN PLAATSEN, MAAR ALS HET NIET WORDT OPGELOST DAN SCHIET HET NIET OP. IK HEB SINDS NOVEMBER 2010 DIT ABONNEMENT EN HEB NOG NOOIT ZULKE HOGE TELEFOONKOSTEN GEHAD, NIET NORMAAL MEER EN DAN ZIT K ER OOK NOG 2 JAAR AAN VAST....WAT EEN SLECHTE VOORLICHTING BIJ DE T-MOBILE SHOP, GA JE NAAR EEN SHOP VOOR INFORMATIE EN DENK JE GOED VOORGELICHT TE WORDEN, ZIE IK LATER DAT IK EEN **** ABONNEMENT HEB. IS ER EEN MOGELIJKHEID OM VAN JE CONTRACT AF TE KOMEN? DIE IK OVERIGENS OOK NOOIT HEB ONTVANGEN PER MAIL ZOALS DE VERKOPER HAD GEZEGD, KLOPT DIT ALLEMAAL WEL? WAAR KUN JE NOU EIGENLIJK TERECHT MET JE KLACHEN? DE MENSEN AAN DE TELEFOON WETEN OOK ECHT NIET WAAR JE HET OVER HEBT EN ZEGGEN ONZIN!
Reputatie 2
Ik heb maandag mijn contract verlengd. Dit gaat pas in april in. Heb daardoor afgelopen maandag ook mijn huidige plan gewijzigd.

Oude plan: relax 100 - sms maximaal
Nieuw plan: relax 60 - sms maximaal - internet.

Heb nu sinds maandag opeens bijna 8 euro aan extra kosten, terwijl ik niks vreemds heb gedaan.. alleen internet, beetje gesmst en beetje gebeld.

Ik zag ook dat er op my t-mobile geen minuten meer te zien zijn maar beltegoed. Verwarrend! Ook kan ik niet zien hoeveel smsjes ik in mijn huidige bundel heb, wie kan dit verklaren??
Reputatie 2
Echt er klopt geen ene malle moer van. Gisteren had ik nog 20 euro te besteden volgens de site en volgens mijn app op mijn iphone vandaag krijg ik een dikke rekening dat ik er overheen zit. Hoe bedoel je, je klanten foutief informeren. Op mijn belletje naar t-mobile wordt gereageerd maar je moet niet vragen hoe: mevrouw in de algemene voorwaarden staat dat een belstand niet bindend is en ook wat kan verschillen. Een klein verschil a la maar een verschil van 30 euro??? Daarbij was mijn beltegoed ook binnen 1 dag geslonken met 15 euro, terwijl ik mondjesmaat heb gebeld. kortom: jij denkt dat je nog genoeg kunt bellen en eigenlijk zit je er al dik overheen. Maarja hoe moeten we dit gaan aankaarten??? Dit is gewoon je klanten bedriegen, meer kan ik er niet van maken!
Reputatie 2
Ik heb nog 81 min over, weet zeker dat ik minder gebeld heb!
Om precies te zijn 2x gebeld waarvan 1x naar t/mobile.

kunt u (t-mobile) kijken hoe dit mogelijk is?

mvg caspe
Reputatie 2
@webco1959
Mijn abonement loopt op de 21e, dus als het goed is hoeven we niet heel lang te wachten? Ik ben benieuwd.
Reputatie 2
ik heb dit dus ook.. ik had vande week nog 7 euro beltegoed en iets van 700 smsjes! en nu staan mijn smsjes er niet eens meer en niks meer aan beltegoed. ook zit ik nu bijna 40 euro over mijn abbo heen omdat ik hier pas vanmiddag achter kwam. denk dat morgen maar even naar de telfoon winkel ga kijken of die er meer van weet.
ik vind dit niet normaal
Reputatie 2
zou een medewerker mij kunnen vertellen of de belstatus klopt? ik weet dat het een "indicatie" is, maar is deze ook up to date? Bij mij klopt het namelijk niet, er worden geen belminuten weergegeven, blijft op 0 staan. de extra kosten blijven maar oplopen, ook al gebruik ik mijn tel. niet ik vind het echt erg raar allemaal. ik vind het ook erg jammer dat er slecht antwoord wordt gegeven om vragen van mensen. het antwoord wacht op je factuur heb ik al erg vaak gelezen. hoezo kan dit niet nagekeken worden voordat de factuur bekend is????
Reputatie 5
@joyce26

Zoals je in jouw bericht al aangeeft is de belstatus slechts een indicatie. Deze kan tot en met 48 uur achterlopen. Dit verklaart ook waarom kosten nog kunnen oplopen in de belstatus terwijl het toestel de laatste 24 uur niet gebruikt is. Je ontvangt iedere 21ste van de maand opnieuw je bundel. Dan zal ook de belstatus opnieuw geupdate worden.
Reputatie 5
[modbreekt]
Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden [thread=117515]Belstatus en overige kosten (deel 6)[/thread].

[/modbreekt]
Reputatie 2
@caspe
Op dit moment zie je via My T-Mobile alleen wat er gebeurd met je aansluiting. Niet waaraan beltegoed wordt gebruikt. Wij zien hetzelfde als jij. Uitleggen is dus niet mogelijk op dit moment. Ik verzoek je te wachten op je factuur . Deze wordt op 16 febrauri 2011 voor de eerste maal gemaakt. Wanneer je belgedrag zwart op wit staat, is het voor ons mogelijk om een accurate uitleg te geven.