Belstatus en overige kosten (deel 6)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

457 reacties

Reputatie 6
@jan1966
Ik zie dat op 26 februari je tariefplan is gewijzigd. Na een wijziging kan het zijn dat de belstatus niet de juiste informatie weergeeft. Meer informatie hierover vind je op de T-Mobile website. Ook vind je hier alvast een uitleg over de eerstvolgende factuur.
Reputatie 2
gilsje schreef:

Hallo, ik heb een vraag over mijn belminuten..
Het viel mij (nu pas) op dat ik mijn resterende belminuten en smsjes (ik heb een 500 + 150 sim only) niet meeneem naar de volgende maand. Je hoort die toch gewoon mee te nemen naar de nieuwe maand?

Volgens mij neem je sim only niet mee naar de volgende maand,dus elke maand opmaken of je bent je minuten en sms kwij!
succes
Reputatie 2
Ik heb sinds gisteren een nieuwe belbundel en nog niks verbruikt...toch heb ik nu al 2,10 aan overige kosten en de maand is net 2 dagen begonnen. Ik heb bij het lijstje gekeken van overige kosten, en heb niks gedaan wat deze kosten zouden kunnen veroorzaken. Kan iemand van T-mobile nakijken of mijn internetbundel wel doorloopt? Dat zou namelijk het enige kunnen zijn waardoor ik nu al overige kosten heb gemaakt.
Reputatie 2
@ries

is al goed gekomen! hij tikt gewoon weer de overige kosten zoals het hoort!

groet killa
Reputatie 6
@masja
Deze 'overige kosten' kunnen nog betrekking hebben op de vorige bundelperiode. Zodra de factuur is gemaakt, zal de teller weer op 'nul' gezet worden. Je maakt nog gebruik van Instant E-mail.
Reputatie 6
@vidal87
Helaas kan ik, zoals eerder aangegeven, tijdens de huidige factuurperiode de 'overige kosten' niet specificeren. Op je factuur kun je zien hoe de kosten in rekening zijn gebracht. Heb je na het zien van de factuur nog vragen, dan kun je die dan stellen.
Reputatie 6
[modbreekt]

Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden [thread=118788]Belstatus en overige kosten (deel 7)[/thread].

[/modbreekt]