Belstatus en overige kosten (deel 7)

Reputatie 6
[modbreekt]

Dit is het vervolg op [thread=117515]Belstatus en overige kosten (deel 6)[/thread].

Vragen over de belstatus en overige kosten kun je hier stellen.

Wij willen jullie vriendelijk vragen om, voordat je in dit topic een vraag stelt, eerst te kijken in het topic [thread=108644][Belstatus] FAQ / veelgestelde vragen[/thread]. Hier worden veel voorkomende vragen beantwoord.

De moderators (en T-Mobile Klantenservice) hebben tijdens de lopende factuurperiode geen inzage in de belgegevens/overige kosten en kunnen hierover dan ook geen uitleg geven.

Op je factuur(specificaties) kun je terugvinden hoe de kosten in rekening zijn gebracht. Heb je hierover vervolgens vragen, dan kun je deze stellen in het topic [thread=118745]Vragen/opmerkingen over kosten op de factuur (deel 3)[/thread].

[/modbreekt]

This topic has been closed for comments

163 reacties

Reputatie 2
ik zou graag hebben dat mijn vraag wordt beantwoord hij staat in kosten deel 6 pagina 20 graag antwoord erop heb hem maandag gesteld het is nu woensdag dus al 2 dagen later?
Reputatie 6
@vidal87
Ik heb een reactie geplaatst in dit [thread=117515]topic[/thread].
Reputatie 2
Ik heb gister mijn nieuwe BTG gekregen, nu krijg ik voor elk smsje dat ik stuur overige kosten erbij, terwijl ik sms en bel uit 1 bundel hoe kan dit?
Reputatie 2
Hey ik heb sinds maandag een abbo met intertnet
maar sinds maandag gaat er telkens beltegoed weg terwijl ik alleen achter internet zit.
had maandag nog denk ik 25 euro beltegoed en nu nog maar 20.50 terwijl ik nauwelijks heb gesmst en gebeld! hoe kan dit?
alvast bedankt
Reputatie 2
Hoi ik heb precies hetzelfde gehad.
vind dit maar een raar iets.
Had ook nog 20 euro beltegoed van mijn prepaid is ook nergens meer terug te vinden , terwijl ik die mee zou krijgen bij mijn abbo.
Als dit het beleid van T mobile is ben ik denk ik maar twee jaar bij jullie en ben dan weg.
Vind dit een beetje op oplichting lijken.
Mijn punten zijn ook verdwenen.
Ja zo kan ik ook leuke aanbiedingen doen...
Beetje jammer dat ik nergens antwoord op krijg.
Reputatie 2
Mijn probleem van de afgelopen dagen lees ik hieronder bij meerdere mensen.
Mijn belminuten en smsjes worden niet minder, maar mijn overige kosten stijgen.
Terwijl ik niets aparts doe. Volgens mij heeft t-mobile een storing ofzo.
Ook waren afgelopen maand mijn minuten in 1 keer weg, terwijl ze niet op waren.??
Hopen dat de kosten wel terug gevorderd kunnen worden.
Reputatie 2
Ook ik ben een sinds een week een ernstig slachtoffer,van de mafia praktijken van t-Mobile.heb sinds 26-02- 2011 mijn tel abon verlengt,met een nieuwe telefoon.ik ben al ruim 5 jaar bij t-Mobile en heb mijn flex 15 abon gewijzigt per 01-05-2011 in een relax 130 incl 1 jaar gratis internet.ik had nog een bel tegoed van 160 euro die ik binnen 7 uren volledig kwijt was,en daarnaast zag ik mijn overige kosten per uur met euro's tegelijk stijgen.t-mobile hiervan op de hoogte gebracht(reeds nu al 5 keer)want de kosten blijven maar oplopen ZELFS NA HET VERWIJDEREN VAN MIJN SIMKAART OP HUN ADVIES NOTA BENEN.verder doet T-Mobile niets en moet ik zoals vele van ons op de eerst volgende factuur wachten eer zij iets voor mij kunnen betekenen. inmiddels is vandaag 4 maart 00:30 uur mijn nieuwe maandtermijn ingegaan en staan de overige kosten al weer op 16 euro voor een telefoon zonder SIMKAART RA RA HOE KAN DIT!!
Ga morgen dan ook aangifte bij de politie doen wegens diefstal/oplichting.MVG Dieven
Reputatie 2
heel vreemd dit allemaal, gisteren had ik nog een beltegoed van 5 euro, en waren de overige kosten 0, 1 telefoontje van 2 minuten gepleegd, en vandaag blijkt ineens wonderbaarlijk dat ik overige kosten van 11,48 heb!!!
ben totaal niet te spreken hierover, en zou graag opheldering willen...
Reputatie 5
@Dieven
Ik zie dat je gisteren met T-Mobile Klantenservice hebt gebeld en dat mijn collega denkt dat het beltegoed is opgegaan aan internet verbruik. Ook zie ik dat mijn collega je factuur in de gaten houd om te zien wat er daadwerkelijk aan de hand is. Je word daar nog over opgebeld.
Bij je verlenging heb je ook een Internet Voordeelbundel genomen, is het misschien niet verstandiger om deze al te laten activeren?
Als je een smartphone hebt en de instellingen staan goed, dan gaat het toestel het internet op, dit gebeurt ook vaak zonder dat je er erg in hebt.
Reputatie 2
Hallo,,

ik snap er even niks meer van!
heb sinds dinsdag mijn abbo gekregen nieuw!
2 maars gister dus is mijjn abbo in gegaan.
Staat er dat ik al mn tegoed verbruikt heb
terwijl ik niet bel en sms..
overige kosten 4 euro nog wat?
Ik heb internet bundel en kan dus volgens jullie
onbeperkt internetten daar kunnen de kosten dus niet van zijn!
Ze hebben me wel verteld dat ik 7 maart pas me tegoed krijg.
nu staat er ineens 2 euro nog wat?
Hoe kan dat terwijl er gister stond alles verbruikt?
Nu wel wat heb & overige kosten dat mag iemand mij wel eens uitleggen?
Alvast bedankt!
Reputatie 2
Ik bel gisteren overgestapt van Relax 100, met 190 belminuten, zonder internet, naar Relax 60 met Flexibel intenet. Dit omdat ik sinds kort een HTC Desire Z heb.

Nu schrik ik van het feit dat ik sinds gisteren 135 minuten gebeld zou hebben. Ik heb inderdaad veel met de nieuwe telefoon gedownload, maar zeker niet gebeld.

Tip van t-mobile was om de factuur af te wachten. Maar als ik 3 weken lang iederen dag honderden minuten kwijt zou raken is dat natuurlijk geen optie.

Kan ik iets doen behalve mijn oude telefoon weer in gebruik nemen totdat mijn contractvernieuwing van Relax 130 met vast internet ingaat?
Reputatie 6
@Gerthix wat tegen je gezegd is zo het komt wel weer in orde algemeen probleem bij een nieuw abonnement kijk even in een topic hier over en je bent gerust gesteld
Reputatie 7
@LSTTE
Je maakt gebruik van relax 30 '10. Bellen en sms'en binnen Nederland gaat inderdaad allebei uit je bundel. De belstatus geeft een indicatie van je verbruik. Tussentijds kunnen wij niet zien waar de eventuele overige kosten door ontstaan. Wanneer de kosten daadwerkelijk gemaakt zijn vind je deze terug op je factuur.

Meer informatie en uitleg over de belstatus en overige kosten vind je in het topic [thread=108644][Belstatus] FAQ / veelgestelde vragen[/thread].

@samsungguy
Je hebt je Relax-tegoed van
Reputatie 2
Kan T-Mobile niet gewoon toegeven dat deze maand een storing is met de belstatust wat betreft overige kosten?

Want mijn overige kosten stijgen ook, maar waarschijnlijk ligt dat eraan dat ik mijn abbo tussentijds is verlengd, wordt ook netjes aangegeven op de site.

Maar die van mijn vriendin en broertje blijven ook maar stijgen! Terwijl we gewoon family hebben verdwijnt hun beltegoed en blijven de overige kosten stijgen met onderling bellen.
Reputatie 2
Beste T-mobile medewerker,

Mijn vriendin is op dit moment op wereldreis. Zij heeft een Nederlands mobiel nummer en een Thais mobiel nummer in gebruik (2 telefoons). Mijn overige kosten zijn ondertussen opgelopen naar
Reputatie 2
hoe kan het dan dat als ik een gesprek van 2 minuten heb, en verder NIKS heb gedaan met mijn telefoon, mijn overige kosten ineens 11,48 zijn!! Ik heb ook een internetbundel, dus daar kan het niet aan liggen. Volgens mij worden we bestolen bij het leven, ik vertrouw het voor geen cent !!!
Reputatie 6
mumzel schreef:

hoe kan het dan dat als ik een gesprek van 2 minuten heb, en verder NIKS heb gedaan met mijn telefoon, mijn overige kosten ineens 11,48 zijn!! Ik heb ook een internetbundel, dus daar kan het niet aan liggen. Volgens mij worden we bestolen bij het leven, ik vertrouw het voor geen cent !!!

je moet eens kijken over dit onderwerp in een topic hier over dan weet je dat de website niet altijd klop dit is een indicatie het wil dus niet zeggen dat die kosten die heb kloppen vooral als je iets nieuws heb gaat het vaak fout wacht eerst maar je afrekening af dan pas weet je en ziet je of het klop(lees in dit forum over deze problemen en wat de moderators er over zeggen
Reputatie 2
Cinday bedankt voor je uitleg maar zelfs dat lukt mij niet om jou een berichtje te sturen op de manier die jij me op gaf.
Maar helaas kan ik nog steeds niet in My T mobile extra komen.
Reputatie 2
Beste Ries,bedankt voor je reactie op mijn probleem van 3 maart 2011.Misschien ben ik in al mijn emotie wel wat scherp geweest in mijn bewoordingen mijn excuus hiervoor,maar dat neem niet weg dat hiermee mijn probleem hiermee is opgelost,erger nog het is financieel nog groter geworden toen de overige kosten ondanks het afsluiten van de internet poort maar door bleven gaan ben ik naar de T-Mobile winkel in Dordrecht gegaan,en ben daar zeer vriendelijk geholpen door Jimmy,hij is alles voor mij nagegaan en zijn bevindingen gemeld aan T-Mobile.ook bevestige hij mij wat jij in je reactie schreef,dat het bel tegoed vermoedelijk zonder dat ik daar debit aan had is opgegaan aan het internet verbruik,in dat geval zou T-Mobil deze kosten terug zetten op mijn bel tegoed,daarnaast kan het ook een een technische storing enz zijn ook dan neem ik aan dat T-Mobile dit recht zet.op advies van Jimmy heb ik voorlopig mijn simkaart eruit gehaald tot deze kwestie financieel opgelost.T-Mobile had waarschijnlijk alle problemen voor mij kunnen voorkomen,als zij mij erop hadden gewezen dat ik gedurende de 2 maanden voordat mijn nieuwe contract in zou gaan ik gelijk mijn internet voordeel bundel had moeten activeren.als laatste zeg u dat ik door uw collega nog wordt gebeld telefonisch op de hoogte wordt gehouden,helaas is dit niet mogelijk want mijn simkaart zit niet in mijn telefoon,ik verzoek u dan ook aub om via bij u het bekende e-mail adres van mij contact te onderhouden.in afwachting dat dit grote financiele probleem circa 170 euro zsm wordt opgelost door T-Mobile MVG Dieven
Reputatie 2
Ik zou nieuwe tegoed krijgen deze maand, maar er staat dat ik 0,00 over heb en dat ik 0,00 overige kosten heb.... En heb nog niks besteed??
Reputatie 7
@Gerthix
Je ontvangt iedere maand op de 20ste je volledige Relax-tegoed. Dit betekent dat je tot 20 maart je tegoed naar verhouding ontvangt. Houd er wel rekening mee dat de belstatus een indicatie van je tegoed exclusief btw weergeeft.

Meer uitleg over belstatus vind je in de [thread=108644] [Belstatus] FAQ / veelgestelde vragen[/thread].
Reputatie 7
@Xtince
Een tussentijdse wijziging kan er voor zorgen dat je belstatus het tegoed niet correct weergeeft. De belstatus geeft een indicatie van je verbruik. Tussentijds kunnen wij niet zien waar de kostenuit bestaan. Wanneer de kosten daadwerkelijk gemaakt zijn vind je deze terug op je factuur.
Dit wordt ook uitgelegd in het topic [thread=108644] [Belstatus] FAQ / veelgestelde vragen[/thread].

@Kadriaanse
Informatie over bellen naar het buitenland vind je op de pagina Buitenland.

@mumzel
Ik kan je helaas geen ander antwoord geven dan die ik je al heb gegeven.

Uitleg over belstatus vind je in het topic[thread=108644] [Belstatus] FAQ / veelgestelde vragen[/thread].

@sacha
Bedankt voor je reactie. Ik heb je meteen aangemeld. Binnen enkele dagen is dit ook zichtbaar op My T-Mobile.

@Dieven/AndreS
Ik zie dat gisteren een Voordeelbundel w'n'w Standard Vast voor je is geactiveerd. Dit betekent dat er vanaf dat moment geen gebruikskosten meer in rekening worden gebracht voor het gebruik van mobiel internet. Mijn collega heeft inderdaad genoteerd dat er contact met je wordt opgenomen. Deze collega heeft echter niet de mogelijkheid om je per e-mail te informeren. Ik heb je een priv
Reputatie 2
Cindy bedankt voor je berichtje en voor het aanmelden bij T mobile extra.
Hoop dat ik er dan binnenkort op kan.
Reputatie 2
Hallo.

Ik heb nog wel even een vraag over mijn factuur.
Ik heb een abbo rellax abbo bij jullie van 25 euro per maand.
Maar op mijn factuur staat maandelijkse kosten 28 euro.
Klopt dit wel?
Jullie adverteren toch echt met de samsung telefoon met een abbo voor 25 per maand en een jaar lang gratis internet.
Zou graag een reactie hierover willlen hebben.
Bij voorbaad dank..
Reputatie 2
ik heb 2 maart mijn blackberry gekregen, met een abonnement van relax 190 (ofzo) en instant e- mail.

ik heb ongeveer 20 smsjes verstuurd en mijn tegoed staat op