Belstatus in Euro's i.p.v. minuten/sms'jes (deel 2)

Reputatie 6
[modbreekt]

Dit is het vervolg op [thread=111883]Belstatus in Euro's i.p.v. minuten/sms'jes (deel 1)[/thread].

Vragen over de belstatus in Euro's kun je hier stellen.

[/modbreekt]

18 reacties

Reputatie 2
Ik heb sinds vorige week mijn abbo verlengd, en tot mijn verbazing heb ik opeens 5,nogwat euro beltegoed en niet 190 minuten/smsjes van het abonnement dat ik heb afgesloten. Hoe kan dat?...
Reputatie 6
Badge +8
Eerste periode krijg je een deel van je tegoed.
Misschien krijg jij je nieuwe tegoed de 30ste, dan heb je een pro rato tegoed gehad tot de 30ste.

Tevens geeft de belstaus de eerste periode mogelijk een foutieve weergave
Reputatie 2
erg verwarrend dan, ik ben benieuwd of het klopt, heb geen zin om bij te moeten betalen..:s
Reputatie 2
Ik heb pas mijn abonnement verlengd hiervoor had ik een voordeelsim 500 minuten + 150 smsjes toen zag ik bij mijn belstatus altijd resterende minuten staan.

Ik zie nu resterende Euro's staan!
Ik vind dit erg vervelend, is er een mogelijkheid dat ik dit kan laten omzetten zodat ik ipv euro's , resterende minuten kan zien bij mijn belstatus?

p.s. Ik weet dat 35 euro gelijk is aan 330 minuten. maar ik wil gewoon minuten zien bij mijn belstatus.
Reputatie 5
@wahab12

Bij een Relax abonnement wordt de status weergeven in een bedrag. Dit is niet aan te passen naar belminuten. Alleen bij een VoordeelSim of een iPhone abonnement wordt de belstatus in minuten weergeven.
Reputatie 6
waarom wordt de belstatus niet direct bijgewerkt? anders heeft het toch geen nut meer om het neer te zetten? ik heb nu geen idee of mijn huidige tegoed klopt, maar ik vermoed van niet.
Reputatie 6
@Mascha

De belstatus geeft een indicatie van de gemaakte kosten weer, zoals er ook bij vermeld staat. De werkelijke kosten kun je op de specificatie van de factuur vinden.
Reputatie 2
Vanmorgen stond mijn beltegoed op 0,00 euro, vandaag is de nieuwe periode ingegaan voor mijn abbonnement en ik heb nog geen minuut gebeld, geen sms verstuurd en ik sta nu al op 21,01 Euro volgens mijn beltegoedstatus, dit kan totaal niet kloppen omdat ik voor 6,95 onbeperkt internet heb.

Dit Relax 190 abonnement heb ik per 22 januari afgesloten, maar ik heb er nu alweer spijt van geloof ik.

Kan T Mobile mij even contacten op mijn telefoonnummer?
Reputatie 5
@Willowtje
Het bedrag wat je ziet is zonder BTW. Ook je gesprekken en sms worden exclusief btw van je belstatus gehaald.
De internetbundel word niet getoond bij de belstatus. Ik heb het wel gecontroleerd en je internetbundel van € 6.95 staat actief.

Ik zie dat je ook gebeld hebt met T-Mobile Klantenservice. Mijn excuses dat dit je niet is medegedeeld.
Reputatie 2
Bij mij is het contract 19 Februari ingegaan en heb een Relax 250 afgesloten met mijn iPhone 4. Wanneer gaat mijn gehele bundel in? Op dit moment is mijn tegoed nog maar 0,15 cent.

Michel
Reputatie 2
Ja inderdaad, raar dat dat door de klantenservice niet kan worden medegedeeld, daar heb ik dan mn kostbare tijd zitten te verdoen met een brief schrijven aan de klantenservice.

aan de andere kant; vreemd dat T mobile niet een mailadres heeft, waar je dit soort dingen kwijt kunt. Dit is me namelijk veel te openbaar ook.

Maar in ieder geval bedankt voor het antwoord, ik zal mn factuur van deze maand ook goed bekijken.
Reputatie 2
Dus in principe zie je nooit precies hoeveel minuten en smsjes je nog over hebt? Nou ik heb net een abonnement afgesloten ben al bang voor de aankomende factuur...
Reputatie 2
Ik vind het maar vaag waarom bij belstatus niet aangegeven wordt hoeveel minuten/smsjes je over hebt. Toen ik nog een sim-only abbo was dat wel het geval.
Ik heb nu 15 euro over, wat betekent dit? Hoeveel smsjes of minuten zijn dat? Erg vaag.
Reputatie 2
Helemaal mee eens hoor, mijn verlenging ging op 18 feb in (als het goed is, want op het contract van phone house stond er 19 feb, dus even afwachten wat het wordt) en tot voor kort kon ik gewoon zien hoeveel minuten en smsjes ik nog over had met een Relax 330 + 100 SMS bundel.
Na de verlenging met een bundel van Relax 190 zie ik alleen maar een tegoed (wat nu al op geloof 16 euro staat dus waarschijnlijk fout want zoveel heb ik niet gebeld of gesmst) en ook ik vind dit totaal niet handig. Vooral omdat ik daarnaast een internetbundel heb en dus relax 190 alleen voor sms en belminuten gebruik. Deze twee kosten evenveel (tenzij je verdubbelaar of maximaal hebt) dus mijns inziens kan deze service veel beter en volgens mij hoeft dit niet zo lastig te zijn.

Groeten,
Reputatie 5
@Michell
Je krijgt de bundels elke 24ste van de maand. Ik zie dat je de gehele bundel ook gisteren gekregen hebt.

@Willowtje
Het is mogelijk om een email naar T-Mobile Klantenservice te sturen.
Je gaat naar Service & Contact > Veel gestelde vragen > Stel hier je vraag.
Staat je antwoord er niet bij dan kom je uit bij dit formulier.

@Reza
Het aantal sms kan je wel bijhouden. Ik zie dat je de Sms Maximaal hebt en deze wordt onder je beltegoed getoond. Bij de Relax 190 heb je 190 eenheden.

@Maantje
Je verlenging is ingegaan op 19 februari met de Relax 190 en Internet
Reputatie 2
Ik baal er ook van sinds het zo is, ik vraag me ook af of je onder het contact kan uitkomen aangezien er nooit van te voren is meegedeeld dat je je beltegoed alleen nog in euro,s kreeg te zien
hallo,
Ik heb een i-abonnement maar ik zie mijn belstatus in euro's terwijl mijn broer, met hetzelfde abonnement, het wel in minuten/smsjes ziet, nu vond ik dit eerst geen probleem maar ik zit dus over mijn sms tegoed heen zonder dat ik dit wist (ik had nog genoeg tegoed bij mijn belstatus dus ging ervan uit dat het wel goed zat). Kan mijn belstatus van euro's naar smsjes/belminuten worden overgezet?
Reputatie 5
@kneut1967
Excuses als dat dit niet verteld is toen je de bestelling hebt geplaatst. Dit is echter geen reden om onder het contract uit te komen.

@ao1993
Welkom bij T-Mobile en op het T-Mobile Forum!

Je broer zal nog gebruik maken van het i-Abonnement'08 en bij deze bundel heb je minuten en sms. Dit is de reden dat je broer minuten en sms ziet staan bij de belstatus.
Jij maakt gebruik van de i-200 waarbij je 200 eenheden hebt om te bellen en te sms'en en daardoor een tegoed ziet staan bij de belstatus. Ik kan dit niet wijzigen voor je.

Reageer