Beantwoord

Belstatus incorrect

• is nieuwsgierig
  • 0 reacties
Ik heb een onbeperkt bellen + 120 belminuten in het buitenland. Het valt mij op dat de grnoemde 120 belminuten welke bestemd voor buitenland in mindering worden gebracht terwijl ik niet in het buitenland gebeld heb? Mag weten waarom dit is?
icon

Beste antwoord door HugoB 24 december 2015, 23:02

Ben je heel kort geleden pas gewisseld naar dit abonnement? Zo ja, dan bestaat je eerste maand niet uit een volledige maand. Dit omdat je tegoed waarschijnlijk in gaat op een andere datum dan de ingangsdatum van je abonnement. Op die manier heb je een evenredig deel van de 120 minuten gekregen, en gaat bellen binnen Nederland niet van deze bundel af.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Ben je heel kort geleden pas gewisseld naar dit abonnement? Zo ja, dan bestaat je eerste maand niet uit een volledige maand. Dit omdat je tegoed waarschijnlijk in gaat op een andere datum dan de ingangsdatum van je abonnement. Op die manier heb je een evenredig deel van de 120 minuten gekregen, en gaat bellen binnen Nederland niet van deze bundel af.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sert,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je onlangs je abonnement hebt verlengd.

Je abonnement is op 23 december ingegaan en je tegoeddatum is elke 14e van de maand. Doordat je abonnement op de 23ste is ingegaan heb je nu je tegoed naar verhouding ontvangen namelijk van 23 december tot 14 januari. Er is dus niks afgegaan van de 120 minuten, maar je hebt een deel van je tegoed ontvangen. Op de 14e ontvang je jouw volledige tegoed de volle 120 minuten dus. Bekijk dit topic voor meer informatie over tegoed naar verhouding.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog vragen hebt, let me know!

Alvast de beste wensen voor 2016! 🙂

Reageer