Vraag

Belstatus na verlenging

Hallo!

Ik heb een Smart Plus 230 abonnement dat in juni afloopt en daarom heb ik het gisteren verlengd naar een samengesteld SIM-only abonnement.

Ik krijg altijd de 18e van de maand mijn nieuwe tegoed, en nu zat ik tot gisteren erg dichtbij mijn limiet van 500mb. Nu, een dag later, de 18e, zie ik op mijn Belstatus een min/sms tegoed van 214 en nergens een indicatie van mijn datategoed.

Ik weet dat de belstatus slechts een indicatie is en dat na veranderingen er weleens wat scheefloopt, maar ik moet even zeker weten dat ik geen extra kosten ga oplopen als ik toch mijn data aanzet.

Bedankt!

4 reacties

Het probleem heeft zichzelf opgelost!
Reputatie 5
@Floris_dh Welkom op het T-Mobile forum! Op de dag dat het tegoed wordt toegekend kan het soms inderdaad even zijn dat de belstatus een incorrect tegoed weergeeft. Fijn dat het ook bij jou automatisch is opgelost. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan zien wij je graag weer terug op het T-Mobile forum.
hallo ook ik heb verlengt met abo nieuwe fone en nummerbehoud maar by belstatus staat oude abo nog is dat tydelijk of is er iets niet goed gegaan
Reputatie 4
@ silencer79

Ik zie dat jouw vraag al in dit topic is beantwoord. Om het Forum voor iedereen overzichtelijk te houden wil ik je vragen om je vraag voortaan maar op een plek te stellen, dan krijg je namelijk ook het snelst antwoord! 😉

Reageer