Beantwoord

Belstatus niet correct na vernieuwing


Goedemiddag,
Sinds vandaag is mijn abbo verlenging ingegaan. Maar ik heb onbeperkt bellen +120 in de eu. Maar hij geeft bij verbruikstatus aan dat ik maar 90 minuten heb. Maar als ik dan kijk naar mijn contract gegevens staat er wel onbeperkt +120 in de eu..
Wat kan ik hier aan veranderen ? Of wat is er fout. Nier dat ik betaal voor onbeperkt maar toch maar 90 minuten kan bellen..

Mvg
icon

Beste antwoord door Andyjezuit 7 augustus 2016, 10:44

Hoi bij een verlenging gaat jouw abboment ingaan dit betekend dat jouw te goed naarverhouding berekend word tot jouw te goed datum dan krijg je volledige bundel deze berekening zie je ook op de aankomende eerste factuur teurg en hier ken je bijvoorbeeld iets terug vinden wat precies gebeurd

http://campus.t-mobile.nl/elearnings/ProRata/story_html5.html

Ik hoop beetje duidelijk is

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi bij een verlenging gaat jouw abboment ingaan dit betekend dat jouw te goed naarverhouding berekend word tot jouw te goed datum dan krijg je volledige bundel deze berekening zie je ook op de aankomende eerste factuur teurg en hier ken je bijvoorbeeld iets terug vinden wat precies gebeurd

http://campus.t-mobile.nl/elearnings/ProRata/story_html5.html

Ik hoop beetje duidelijk is

Reageer