Beantwoord

Belstatus niet zichtbaar


Hallo, sinds vandaag heb ik een nieuw abonnement bij Tmobile. Zojuist de app gedownload, maar kan mijn belstatus niet zien. Bovendien heb ik nu al 0,23 euro aan overige kosten. Bij die kosten staat een 06-nummer dat ik vanmiddag heb gebeld. Hoe zit dat?
icon

Beste antwoord door Rosan 15 juli 2016, 20:20

Beste Fancientje welkom 🆒 het kost 24/48 om alles goed bij te werken dus op dit moment kloppen de tegoeden en de kosten nog niet :8
De eerste paar dagen krijg je ook tegoed naar rato en daarna krijg je een volle maand tegoed.
Hier meer info daarover,
https://forum.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/tegoed-naar-verhouding-jouw-abonnement-244621

Bekijk origineel

5 reacties

Ja top, bedankt! Alles naar wens:)
Reputatie 7
Badge +19
Hi Francientje,

Welkom op ons forum en bij de T-Mobile familie!

Ik zie dat Rosan je van meer informatie heeft voorzien. Dankjewel Rosan! Ook heb ik even ingelogd op jouw My T-Mobile account en zie dat je status nu correct is bijgewerkt. Ik hoop dat hiermee alles weer naar wens is.

Als je nog andere vragen hebt, let me know! 😉
Reputatie 6
Badge +13
Het kost 24/48 uur om alles correct bij te werken kwa statussen vandaar dan de ene bundel wel al bijgewerkt kan zijn en de andere nog niet.
Gewoon even geduld hebben nog voordat alles correct vermeld staat :8
Bedankt! Ik snap het. Wel jammer dat dat niet meteen verteld wordt bij het abonnement. Ik dacht dat mijn maand al inging.
Betekent dit dat ik over een dag of zo ook mijn belstatus kan zien? Nu is alleen mijn internettegoed zichtbaar.
Reputatie 6
Badge +13
Beste Fancientje welkom 🆒 het kost 24/48 om alles goed bij te werken dus op dit moment kloppen de tegoeden en de kosten nog niet :8
De eerste paar dagen krijg je ook tegoed naar rato en daarna krijg je een volle maand tegoed.
Hier meer info daarover,
https://forum.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/tegoed-naar-verhouding-jouw-abonnement-244621

Reageer