Vraag

[Belstatus] Nieuw abonnement en nu overige kosten

Toon eerste reactie

85 reacties

onbeperkt internet bestaad niet meer , je kan tot een bepaalde aantal MB's , en daarna word je snelheid verlaagd ofzo , en dan betaald je extra

dan mag t-mobile niet doen (snelheid verlagen vindt ik nog wel oke) maar ik heb juist onbeperkt genomen zodat ik het gewoon kon gebruiken zonder me er zorgen over te hoeven maken en dat ik ook geen extra kosten voor mobiel internet in nl zou krijgen
dus wederom T-Mobile, los het maar op!!!
weet iemand wat t-zones is want ik heb na een paar uur proberen te zoeken een super dom antwoord gevonden: t-zones is een service van T-Mobile. ik dacht wat heb ik hieraan want er word nergens gezegd hoe je het kan uitschakelen of het kan blokkeren
op mijn factuur staat: dwnld t-zones
t-mobile, geef a.u.b. antwoord
Reputatie 5
@luukgeurts

Ik zie dat hierover ook contact is geweest met T-Mobile Klantenservice en dat je via e-mail antwoord hebt ontvangen hierover. Indien je nog vragen hebt dan hoor ik het graag. 🙂
Ik ben ook nieuwe klant en ook ik heb overige gebruikskosten. Terwijl er voldoende in de bundel zit.
Ik heb extra opgepast met de Pro Rato dagen en toch stijgen elke dag die gebruikskosten.

Ik hoop dat het zo is zoals Ysammar beschreef op 06-07-2012. Helaas moet ik de eerste factuur afwachten.

Ysammar

06-07-12 10:25 @all

Bij een nieuw contract kan het voorkomen dat de eerste maand, zoals jullie al gemerkt hebben, de belstatus extra kosten aangeeft terwijl je nog tegoed over hebt. De belstatus heeft tijd nodig om de informatie goed in te laden. Aan het begin van het contract lukt dit jammer genoeg niet altijd. Na je eerste factuur zal dit wel weer goed gaan en zal de belstatus de juiste informatie weergeven.

Excuses voor de verwarring!

@vblok en @Ysammar

Mijn factuur is intussen binnen, maar er staat mooi een bedrag van 36,39 aan extra kosten alleen voor internet op!
Deze zijn "extra" kosten zijn gemaakt in de periode waarin mijn internet voordeelbundel al in was gegaan. Het probleem ligt blijkbaar niet alleen aan de belstatus van My T-mobile.
Ik ben niet van plan dit te gaan betalen en wil dit graag rechtgetrokken zien.

Bedankt.

@all

Bij een nieuw contract kan het voorkomen dat de eerste maand, zoals jullie al gemerkt hebben, de belstatus extra kosten aangeeft terwijl je nog tegoed over hebt. De belstatus heeft tijd nodig om de informatie goed in te laden. Aan het begin van het contract lukt dit jammer genoeg niet altijd. Na je eerste factuur zal dit wel weer goed gaan en zal de belstatus de juiste informatie weergeven.

Excuses voor de verwarring!:(

T-Mobile

Mijn factuur is intussen binnen, maar er staat mooi een bedrag van 36,39 aan extra kosten alleen voor internet op!
Deze "extra" kosten zijn gemaakt in de periode waarin mijn internet voordeelbundel al in was gegaan. Het probleem ligt blijkbaar niet alleen aan de belstatus van My T-mobile.

Bedankt.
Heb net mijn internet voordeelbundel aangezet, want ik heb gemerkt dat ik toch best veel data verkeer heb op mijn telefoon. En zoals ik al bang voor was, springen mijn overige kosten meteen omhoog van € 0,26 naar  € 2,32 , terwijl ik nog 40MB aan internetdata over heb en ik al langer dan 24 uur niet gebeld/gesmsd heb (buiten mijn T-Mobile famliy).
Ik weet nu al wat de reactie zal zijn: "belstatus van slag, wacht factuur af", maar dat accepteer ik niet, want dit werd afgelopen maand ook al aan mij echtgenoot verteld, die in dezelfde situatie verkeerde, maar hij krijgt nu toch een factuur met deze extra kosten aan internet data op zijn factuur!

Gaarne meteen opheldering/oplossing T-Mobile.
Bedankt.
T-Mobile krijg ik nog reactie op onderstaande?

"T-Mobile

Deze "extra" kosten zijn gemaakt in de periode waarin mijn internet voordeelbundel al in was gegaan. Het probleem ligt blijkbaar niet alleen aan de belstatus van My T-mobile.

Bedankt."
Reputatie 3
Ik had dus ook op mijn laatste factuur overige kosten voor bellen buiten mijn bundel terwijl ik nog niet door mijn bundel heen was.
Ik heb toen de vraag op het T-mobile plein van Facebook gezet  en ben daar erg goed geholpen en heb het volgende antwoord gekregen:

"Vanaf 11 juli is er een storing bekend dat bij het prijsplan van Bel & Sms & Web een deel van de gesprekken buiten de bundel worden gefactureerd.
Ik heb het voor je doorgegeven aan de betreffende afdeling die dit gaan oppakken en je hierover verder zullen informeren.

Excuses voor het ongemak!"

En ik heb gisteren een sms ontvangen van T-mobile met hierin de melding dat het probleem is opgelost en er geen kosten meer buiten de bundel worden berekend en ik uiterlijk 7 augustus wordt geinformeerd over de correctie van de factuur.

Ik zag inmiddels ook dat mijn extra kosten van deze maand die ook alweer op minimaal 8 euro stonden nu weer op 0 staan
Ik heb hetzelfde van T-mobile ontvangen, echter met de mededeling dat het nog NIET is opgelost. Ondanks dat ook mij is verteld dat er vanaf 11 juli een storing is i.r.t. belminuten, speelt dit probleem bij mij al vanaf 13 juni. OOk bij ingaan van de volgende maand heb ik al extra kosten voor belminuten buiten de bundel terwijl er nog voldoende resterende belminuten zijn.  Ben benieuwd wanneer mijn extra kosten worden gecorrigeerd zijn nu inmiddels opgelopen tot 103 eur (een klein deel < 20% is terecht ivm vakantie buitenland).

Reageer