Beantwoord

Belstatus oktober

  • 30 oktober 2012
  • 6 reacties
  • 318 Bekeken

Ik zoek de belstatus of de factuur van de maand Oktober maar kan helemaal nergens iets vinden op de site. Is het gewoon een kwestie van wachten tot de 2e/3e tot dat op de site komt of is er wel een manier? alvast bedankt, sjors
icon

Beste antwoord door Roan 31 oktober 2012, 11:42

@Sjors23

Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik zie dat je de nieuwe bundel krijgt op de 28ste van elke maand en dat je rekening kan inzien rond de 3de van de maand. Het is inderdaad dus even afwachten, hou My T-Mobile in de gaten dan kun je tegen die tijd de specificatie inzien.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
@Sjors23

Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik zie dat je de nieuwe bundel krijgt op de 28ste van elke maand en dat je rekening kan inzien rond de 3de van de maand. Het is inderdaad dus even afwachten, hou My T-Mobile in de gaten dan kun je tegen die tijd de specificatie inzien.
Reputatie 1
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/sjors23-266507/"

Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik zie dat je de nieuwe bundel krijgt op de 28ste van elke maand en dat je rekening kan inzien rond de 3de van de maand. Het is inderdaad dus even afwachten, hou My T-Mobile in de gaten dan kun je tegen die tijd de specificatie inzien.


@Roan
Ik heb hetzelfde probleem, om het in het kort uit te leggen:
Ik heb de iPhone 5 besteld met een verlenging van mijn contract op 10-10-2012, ik ben van een i300 Smart Abbo naar een i75 Smart Abbo gegaan. Het contract voor de nieuwe iPhone 5 is schijnbaar ingegaan op (8?) oktober 2012.

Op 18 oktober 2012 wordt mijn oude abonnement (i300) afgeschreven terwijl er bij belstatus staat dat ik maar rond de 50 minuten heb. Ik heb dus nog een maand langer betaald voor mijn oude contract terwijl ik de bundel heb gekregen van mijn nieuwe contract, hoe wordt dit opgelost?

Mvg, Michael
Reputatie 5
@Mikeyz

Ik zie dat je nieuwe contract op 8 oktober is ingegaan. Je krijgt een nu naar verhouding je tegoed, je oude abonnement liep al 4 dagen dus je hebt min 4 dagen je nieuwe abonnement gekregen. De minuten van je oude bundel zijn komen te vervallen.
Op de factuur over de periode van 4 november tot en met 3 december zie je dat de kosten die je betaald hebt voor de oude bundel met terugwerkende kracht aan je worden terugbetaald.
Reputatie 1
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/mikeyz-266485/"

Ik zie dat je nieuwe contract op 8 oktober is ingegaan. Je krijgt een nu naar verhouding je tegoed, je oude abonnement liep al 4 dagen dus je hebt min 4 dagen je nieuwe abonnement gekregen. De minuten van je oude bundel zijn komen te vervallen.
Op de factuur over de periode van 4 november tot en met 3 december zie je dat de kosten die je betaald hebt voor de oude bundel met terugwerkende kracht aan je worden terugbetaald.


@Roan, Bedankt voor de informatie, als ik het goed begrijp wordt er bij de volgende factuur geld aan mij teruggegeven? (Tenminste het verschil van het oude abonnement en de nieuwe abonnement)? 

Hoe komt het dat de oude belminuten zijn vervallen? 

En is het mogelijk om nog het contract te wijzigen, bv meer belminuten ontvangen met een extra bundel? Of veranderd dat de levertijd van mijn verwachtte iPhone?
Reputatie 5
@Mikeyz

Ja inderdaad, op de aankomende factuur worden de kosten over de periode 8 oktober t/m 3 november van je oude bundel verrekend. Over deze zelfde periode wordt dan de nieuwe bundel berekend.

De oude minuten zijn komen te vervallen omdat het nieuwe abonnement is ingegaan, dit is een voorwaarde van een vernieuwing bij T-Mobile zoals je onderin op de tariefvoorwaarden van je oude tariefplan kan terugvinden. Zodra je de bundel aanpast of een andere bundel wilt toevoegen kan de verkoopprijs van je toestel veranderen. T-Mobile zal dan de order annuleren en opnieuw moeten invoeren en dit veranderd dus ook de levertijd van het toestel.
Mocht je de bundel na levering van het toestel alsnog omhoog willen bijstellen of een bundel willen toevoegen, dan kan je dit alleen na je contractperiode omlaag zetten. De extra bundel die je toevoegt nadat je contract is ingegaan kan na een minimale periode van een maand altijd uitgezet worden.
Reputatie 1
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/mikeyz-266485/"

Ja inderdaad, op de aankomende factuur worden de kosten over de periode 8 oktober t/m 3 november van je oude bundel verrekend. Over deze zelfde periode wordt dan de nieuwe bundel berekend.

De oude minuten zijn komen te vervallen omdat het nieuwe abonnement is ingegaan, dit is een voorwaarde van een vernieuwing bij T-Mobile zoals je onderin op de https://"http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/media/pdf/service-contact/oude-prijslijsten/iplan/iplan08.pdf" van je oude tariefplan kan terugvinden. Zodra je de bundel aanpast of een andere bundel wilt toevoegen kan de verkoopprijs van je toestel veranderen. T-Mobile zal dan de order annuleren en opnieuw moeten invoeren en dit veranderd dus ook de levertijd van het toestel.
Mocht je de bundel na levering van het toestel alsnog omhoog willen bijstellen of een bundel willen toevoegen, dan kan je dit alleen na je contractperiode omlaag zetten. De extra bundel die je toevoegt nadat je contract is ingegaan kan na een minimale periode van een maand altijd uitgezet worden.


Top! Bedankt voor het duidelijke antwoord, veel beter dan dat mij verteld werd over de telefoon! 

Reageer