Belstatus & overige kosten (deel 10)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

201 reacties

Reputatie 7
@manon345
In het laatste weekend van juni zijn er updates doorgevoerd in een aantal systemen waardoor My T-Mobile beperkt toegankelijk is geweest. Mijn excuses voor het ongemak.

Wanneer je in het buitenland bent geweest kan het langer duren voordat je beslatus is bijgewerkt. Wij zijn namelijk afhankelijk van de gegevens die wij ontvangen van de provider waar je gebruik van hebt gemaakt. Het kan langer duren voordat wij deze gegevens ontvangen en kunnen verwerken. De kosten bij je belstatus kunnen tussentijds helaas niet worden gespecificeerd. Op je factuur ga je alleen de kosten terugzien die daadwerkelijk zijn gemaakt. Je ontvangt elke 6e van de maand je nieuwe tegoed. Dit betekent dat je binnen een week je nieuwe factuur beschikbaar is. Mocht je vragen hebben over je nieuwe factuur dan kun je deze stellen in het forumgedeelte Kosten en kortingen.

@okiedokie
De overige kosten kunnen gemaakt zijn in de periode voor de wijziging van je abonnement. Je ontvangt elke maand op de 15e je volledige bundel. Op je factuur die over ongeveer twee weken beschikbaar is kun je inderdaad zien of het verrekend is. Internet is inbegrepen bij i-150. De opgespaarde belminuten van Relax 150 '06 zijn komen te vervallen.
Meer uitleg over de belstatus vind je in het topic [Belstatus] FAQ / veelgestelde vragen.

Ik heb je een nieuwe simkaart gestuurd. Je ontvangt deze binnen enkele werkdagen. Omdat je nog een Ben simkaart hebt worden geen kosten in rekening gebracht voor de nieuwe simkaart.

@passie_1987
Je hebt een reactie ontvangen in jouw topic 'Belstatus op my tmobile'.

@one4all
Tussentijds kunnen de kosten helaas niet worden gespecificeerd. Inmiddels heb je het neiuwe tegoed ontvangen. Je factuur zal binnen enkele dagen beschikbaar zijn. Mocht je vragen hebben over je nieuwe factuur dan kun je deze stellen in het forumgedeelte Kosten en kortingen.
Zoals ik in het topic 'Te veel afgeschreven heb aangegeven koste het ontvangen van gesprekken wanneer je in nederland bent niets.
Ik vindt het jammer om te lezen dat je het gevoel hebt dat T-Mobile je afkraakt. Ik heb je enkel vriendelijk verzocht om je aan de huisregels van het T-Mobile Forum.

@erick
Ik heb geen ander antwoord voor je dan het antwoord dat ik je eerder heb gegeven.

@Dametje
Het klopt inderdaad dat wij de kosten tussentijds niet kunnen specificeren. Ik zie dat je gebruik maakt van i-150. Op dit moment worden de kosten voor het bellen naar T-Mobile Klantenservice en je voicemail bij het nieuwe i-Abonnement onterecht buiten de bundel berekend. Dit kan een verklaring zijn voor je overige kosten. Mijn excuses voor het ongemak. Wanneer dit is opgelost worden de onterecht in rekening gebrachte kosten automatisch gecorrigeerd.

@1979Sharon
Je ontvangt elke 2e van de maand je nieuwe tegoed. Tussentijds kunnen de kosten bij je belstatus helaas niet worden gespecificeerd. Alleen de kosten die daadwerkelijk zijn gemaakt worden in rekening gebracht. Binnen enkele dagen is je nieuwe factuur berschikbaar op My T-Mobile. Mocht je vragen hebben over je nieuwe factuur dan kun je ze stellen in het forumgedeelte Kosten en kortingen.

Meer uitleg over de belstatus kun je ook terugvinden op de T-Mobile website wanneer je zoekt op 'belstatus' en in het topic [Belstatus] FAQ / veelgestelde vragen.

Je hebt ditzelfde bericht ook elders op het forum geplaatst. Ik heb dat bericht verwijderd. Het is voldoende om je bericht één keer te plaatsen. Zie ook de huisregels van het T-Mobile Forum.

@lotb
Ik zie dat je gebruik maakt van Flex 25 Sim Only '07. Bij Flex gaat alles wat je doet uit je bundel. Pas wanneer je Flex-tegoed op is krijg je kosten buiten je bundel. Hte lijkt er op dat de verrekening niet goed is gegaan en de kosten in plaats van dat ze van je tegoed zijn afgegaan als overige kosten worden weergeven. Bij het opmaken van je factuur vindt uiteraard wel een juiste berekening plaats. Ik heb een melding doorgezet. Zodra ik een terugkoppeling hebt ontvangen zal ik je informeren.

Dit topic telt inmiddels 11 pagina's en gaat daarom dicht. We gaan verder in het topic Belstatus & overige kosten (deel 11).