Belstatus & overige kosten (deel 11)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

265 reacties

hallo

ik ben gisteren 30 juni 2012 overgestapt van een smartplus 170 naar een smartplus 230 en nu heb ik 5,17 euro extra kosten????
moet ik voor overstappen betalen????
ben juist overgestapt om de extra kosten te vermijden?
En wanneer kan je bij T-Mobile je factuur tussen tijds bekijken net als bij al jullie collega profiders??
Vandaag is er weer €1 bovenop gekomen  terwijl mijn abonnement op 27-6 als verlenging is ingegaan. 

Ook ik heb een nieuw ( verlengd ) abonnement sinds 21 juni. Sinds die datum gaat het ook goed fout. Iedere dag komen er kosten bij,( 0.30 cent tot een euro) terwijl ik nog belminuten genoeg heb, onbeperkt internet abo, geen sms diensten heb en niet naar het buitenland bel en geen 0900 nrs. bel. Maar goed, het antwoord wat ik van klantenservice krijg is: dat zegt U dat U dat niet doet. Nou dan ben je uitgekletst. Als je een leidinggevende vraagt zijn die niet inhoudelijk op de hoogte en komen niet aan de telefoon, tmobile heeft geen noodnummer waar een beroep op gedaan kan worden al dan niet doorgeschakeld door callcentermedewerkster, en het advies was iedere dag een print te maken van mijn belstatus, als antwoord op de vraag hoe ik in vredesnaam aan het eind van de maand kan bewijzen dat ik werkelijk nu nog belminuten genoeg heb. Want hoe bewijs ik dat ik niet gebeld heb buiten de bundel als tmobile mij wel kosten rekent. Heb vermeld, omdat ik weet dat alles op band wordt opgenomen, dat ik de genoemde kosten weiger te betalen. Bovendien wil ik van mijn contract af, ik wil niet blijven bij een bedrijf wat alleen call center mensen heeft die niet kunnen doorverbinden naar een medewerker die mij een bevredigend antwoord kan geven. Al was het maar geweest dat er een notitie gemaakt zou worden dat het probleem speelt en er serieus aandacht aan besteed werd. Nee, ondanks dat Tmobile nu missers maakt, kan ik alleen van mijn contract af door het af te kopen.
Ik mag nu dus als een deus gaan zitten wachten op de factuur en dan met veel moeite gaan bewijzen dat het allemaal echt waar is. Ben in staat er een advocaat achter te zetten, gezien het feit dat er meerdere zijn. Kassa of opgelicht is het ook een mooi onderwerp voor. En het leukste, straks krijg ik natuurlijk een smsje waarin ik mag vertellen hoe fijn het gesprek met tmobile was. Not.

Hier de afbeelding van mijn belstatus
http://www.mijnalbum.nl/Album=4WDMSXV6
De eerste foto is van mijn status voordat ik naar tmobile belde en de tweede na het gesprek. Dus zoals te zien is, gaat het gewoon van mijn belminuten af en toch iedere dag kosten.

Ik denk dat we best wel sterk staan als we dat eens gaan doen, kassa/ opgelicht!
Hallo t-mobile,
Reageren jullie eigenlijk wel op dit forum? Ik zie nergens een reactie op mijn bericht (of die van anderen).
Ik kan al sinds drie weken geen factuur inzien, de overige belkosten lopen gewoon op, en nu is er een openstaand bedrag waar ik totaal geen inzicht in heb en wat ook niet klopt. Moet ik dan maar gewoon mijn rekening blokkeren?
paddy1 schreef:

Hallo t-mobile,
Reageren jullie eigenlijk wel op dit forum? Ik zie nergens een reactie op mijn bericht (of die van anderen).
Ik kan al sinds drie weken geen factuur inzien, de overige belkosten lopen gewoon op, en nu is er een openstaand bedrag waar ik totaal geen inzicht in heb en wat ook niet klopt. Moet ik dan maar gewoon mijn rekening blokkeren?

erword wel gereageerd alleen niet in het weekend.

patricia 7101
welke app gebruik je voor je belstatus?

mischien moet er eens iemand naar kassa mailen over dit zie alle reackties.
bij alle andere profiders kan je wel tussentijds je bel-en sms gedrag opvragen behalve bij t-mobile ook als je belt kunnen ze je niet helpen of iets inzien van je gegevens wat heb ik dat aan een KLANTENSERVICE/HELPDESK!!! nog ff volhouden en dan heeeeel snel een andere profider!!

paddy1 schreef:

Hallo t-mobile, Reageren jullie eigenlijk wel op dit forum? Ik zie nergens een reactie op mijn bericht (of die van anderen). Ik kan al sinds drie weken geen factuur inzien, de overige belkosten lopen gewoon op, en nu is er een openstaand bedrag waar ik totaal geen inzicht in heb en wat ook niet klopt. Moet ik dan maar gewoon mijn rekening blokkeren?

erword wel gereageerd alleen niet in het weekend. patricia 7101 welke app gebruik je voor je belstatus? mischien moet er eens iemand naar kassa mailen over dit zie alle reackties. bij alle andere profiders kan je wel tussentijds je bel-en sms gedrag opvragen behalve bij t-mobile ook als je belt kunnen ze je niet helpen of iets inzien van je gegevens wat heb ik dat aan een KLANTENSERVICE/HELPDESK!!! nog ff volhouden en dan heeeeel snel een andere profider!!

ik gebruik de app van t mobile en heb net een abonnement, dus moet nog twee jaar....
niet jouw app paddy maar die van patricia 7101 die is anders dan de standaart app van T-mobile.

ik heb mijn abbonement vanaf oktober 2011 dus ik moet ook nog even.
Heb vandaag de klantenservice gebelt en gevraagd over de extra belkosten ik werd doorverwezen naar mijn factuur en de komende factuur.
de klantenservice (in het keuze menu aan de telefoon ingegevens dat het over mijn factuur ging) kon mij hier niet over vertellen omdat ze mijn huidig verbruik niet konden inzien.
gevraagd wie dat bij t-mobile wel kon en hier kreeg ik geen antwoord op dit is toch niet normaal!!!
als ik geen antwoord op mijn vragen kan krijgen bij de klantenservice van t-mobile waar dan wel.
moet ik naar de t-mobile winkel kan ik altijd nog mijn telefoon naar een medewerker daar gooien maar daar zal ik ook niets mee opschieten.
BESTE T-MOBILE WAAR KUNNEN WIJ KLANTEN TERECHT MET ONZE VRAGEN OVER ONZE SPOOKREKENINGEN!!!!!!
IK HOOP TOCH HEEEEEEL SNEL IETS TE VERNEMEN VAN JULLIE KANT.
Reputatie 2
Sjonge jonge,

Ik dacht dat ik de enige was met een "spookrekening." Ik heb sinds 6 juli een Samsung Galaxy SIII via T-Mobile omdat mijn contract over 3 maanden verloopt. Nu zie ik ineens bij mijn overige kosten een heel hoog bedrag staan, terwijl ik zeker nog over de 200 euro aan belminuten heb. Ik bel bijna nooit en als ik bel is het naar nummers die in de T-Mobilefamily zitten (mijn vader heeft dat pakket.) Ik heb ook onbeperkt internet en bel niemand in het buitenland. Het enige wat ik doe is Wordfeud spelen, Facebook-en en Whatsapp. Het kan dan toch niet dat elke dag de overige kosten omhoog gaan?
Zit nu ook te denken om maar over te stappen ( na zeker 6 jaar klant te zijn geweest.)

En als jullie naar Kassa stappen, wil ik mee!
Ik zie ook dat er extra belkosten zijn, terwijl ik geen 0900 en 0800 nummers heb gebeld, geen betaalde apps heb gedownload etcetera. Wel krijg ik op mijn (sony xperia  P) steeds een met een ster gemarkeerd bericht.(geen geone sms of email) Als je kijkt wat dit is heb je een IPad gewonnen. Daar trap ik niet in maar als je per ongeluk verder kijkt kost het dus €4,20 per keer. Er is nergens te vinden hoe je deze berichten kunt blokkeren en openen kost dus kennelijk geld. Maar inderdaad is het lastig om t mobile te benaderen over hoe je dit moet oplossen. Kan iemand mij helpen van t-mobile of een andere ervaringsdeskundige?
Reputatie 2
heb je soms 088 nr gebeld zit ook niet in de bunddel en 0800 zijn gratis
Goedemiddag,

Gister op 21 juli heb ik mijn beltegoed opgewaardeerd met 25€, daar een bevestigings sms van ontvangen, bedankt voor het opwaarderen, uw nieuwe saldo is 25,16€. Gisteravond wil ik bellen en is mijn beltegoed op, dit lijkt me erg stug, ik heb verder nauwelijks gebeld gister de hele dag. Wellicht een kleine storing dacht ik, maar vandaag is er niets veranderd. Heeft iemand hier vaker last van en wat kan ik hier aan doen.

Vriendelijke groet.

Vincent
Goedemiddag, ben nieuw op het forum en heb dan ook een vraag. Ik heb gisteren mijn telefoon ontvangen, waarna m'n abonnement dezelfde dag in gaat. (23e) nu staat bij my t-mobile dat ik de 25e nieuw te goed krijg. Kon ik vandaag en gisteren al gebruik maken van mijn bundel, en wat worden de kosten hiervoor? Heb mijn abbonemeng afgesloten via een partner van Jullie, gsmtopdeal. In de (onofficiele) app van t mobile op Windows phone staat dat ik 33 MB te goed heb, nog 17 sms en 16.40 minuten gesprekstijd, klopt dit en tot wanneer geld dit? Heb internet niet gebruikt, en twee keer als test gebeld, niet gesmst. Ook staan er overige kosten van 0.59(?) ben benieuwd wat dit allemaal inhoud en van welke tot welke data m'n abonnement in zal gaan met de volledige bundel. Ook ben ik benieuwd of deze twee dagen als m'n eerste maand tellen, of een extra maand. Alvast heel veel dank,
Hallo,
Hoe ontstaan die overige kosten. gaat het dan niet van je belstatus af maar bijv. met bellen in t buitenland. maar komt dat bij overige kosten?
met vriendelijk groet
@Ries
Ries schreef:

In een lopende maandperiode kunnen we de overige kosten niet inzien die bij je belstatus worden getoond.

Wat is dat voor een belachelijk excuus? T-Mobile brengt dus kosten in rekening, maar men kan niet uitleggen waarvoor? Ik blijf mijn nota even scherp monitoren aangezien ik ook vreemde dingen zie tijdens de overgang van mijn abonnement. Kunnen jullie geen uitleg geven voor de overige kosten die ik ineens zie staan , dan betaal ik deze ook niet.
Reputatie 6
Dit topic is gesloten, omdat deze te groot en daardoor onoverzichtelijk is geworden. In Belstatus & overige kosten (deel 12) gaan we verder.