Belstatus & overige kosten (deel 8)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

183 reacties

Reputatie 2
ik heb de 28ste mijn nieuwe beltegoed gehad. nu is mij belstatus niet veranderd maar er zijn wel al 0,50 extra kosten.

snap het dus niet echt. Kan iemand helpen?
Reputatie 2
Hallo,
Ik heb zondag een samsung gallaxy ace met 130 abbo gekocht met internet vast ik heb mijn belminuten ontvangen en heb niet gebeld alleen een beetje op internet gzeten en gedownload van android market en mijn overige kosten staan nu al op 3eur
Reputatie 2
Dernet weer 17 euro ik doe zelfs mijn internet helemaal uit waar zijn jullie mee bezig zo ff om de uur een euro bijschrijven is toch niet normaal ik betaal die overige kosten niet want bel niet sms niet en zet internet uit waarom zou ik moeten betalen.voor niks dus in 166 euro aan overige kosten van de vorige keer zit ook geld bij die er extra bijkomt.
Reputatie 2
Hallo,
snachts telefoon uitgezet en weer 25 cent er bij overige kosten waar zijn jullie in hemelsnaam me bezig als dit zo door gaat ben ik over 2jaar bij vodafone ik heb daar nooit problemen met een abbo gehad
Reputatie 5
@reytek
In dit [post=769410]bericht[/post] heb ik je aangegeven dat ik je belstatus bij zou houden. Je factuur is kort daarna opgemaakt en ik heb geen onregelmatigheden gevonden. Kijk ik nu dan zie ik dat je bundels alweer op zijn.

@Kars
Bij jou zie ik momenteel €0.42 aan overige kosten. Heb je misschien een MMS verstuurd?

@beaupro
Zie ook dit [post=772628]bericht[/post]. Ook jou voorbeeld heb ik doorgezet.

@jordidaniels
Welkom bij T-Mobile en op het T-Mobile forum.
Je krijgt de bundels elke 28ste van de maand en ik zie dat je nu al €3,25 aan overige kosten heb. Tussentijds kunnen we niet inzien waar de overige kosten uit bestaan. Meer uitleg vind je bij [thread=108644][Belstatus] FAQ / veelgestelde vragen [/thread].

@Alle lezers,
Zoals op de [post=772628]eerste pagina [/post] van dit topic te lezen is zijn we druk bezig met de belstatus en overige kosten. We begrijpen dat jullie het als erg vervelend ervaren en voorbeelden zetten we nog steeds door. Als we een update hebben dan laten we het jullie weten.
Reputatie 2
Hallo ja mijn bundels zijn op maar als ik nergens naar toe bel of sms ik dacht zet internet uit kijk vandaag weer weer 75 cent erbij waarom?
Reputatie 2
Hallo,

Ook ik ondervind problemen met mijn extra kosten.

Sinds 10 maart heb ik een nieuwe abonnement en de kosten stijgen zonder dat ik bel, sms of internet. (ik heb onbeperkt internet en sms maximaal).

Inmiddels is het zover gekomen dat ik zelfs mijn sim geblokkeerd heb. Toch blijven de kosten oplopen!

Hoe kan dit? En hoe kan ik regelen dat ik dit niet hoef te betalen?

Groetjes
Reputatie 5
@reytek,
Nogmaals, zie dit [post=772628]bericht[/post]:
Ries schreef:

Vertraagde belstatus en stijgende overige kosten:
We hebben bij een aantal de belstatus over de afgelopen 1,5 week ook bijgehouden en bij sommige zien we ook een te lange vertraging. Deze voorbeelden en de voorbeelden die via het bericht van mijn collega CindyS zijn binnen gekomen hebben we doorgezet.
Waarom er een te lange vertraging in zit bij sommigen waar geen wijzigingen zijn geweest kunnen we momenteel niet verklaren.

We blijven voorbeelden verzamelen en doorzetten om uit te zoeken wat er precies aan de hand met de belstatus / overige kosten. Als we meer informatie hebben dan laten we het jullie weten!

@judi
De enige verklaring die ik bij jou heb is dat het komt door de wijziging in de maandperiode.
De bundels komen elke 2de van maand en op deze dag zal het systeem ook je factuur op gaan maken.
Ik hou het voor je in de gaten en zodra de factuur klaar staat zal ik samen met je de factuur nalopen.

Ik heb je nog een privé bericht gestuurd en deze vind je terug via je Personal Dashboard.
Reputatie 2
dit is echt raar he vandaag internet uitgezet en nu geen overige kosten
Hoe kan dit ik heb internet vast???

dat is toch ombeperkt??
Reputatie 2
Hoi,

Ik heb het zelfde problemen sinds mijn hoge rekening heb ik mijn tlfn alleen gebruikt voor mijn family en elke keer in de gaten gehouden en vaak sim kaart uit gehad en nog blijft overige kosten omhoog gaan nu ben ik zelfs zeker dat het niet klopt ik vind het een hele rotzooi....

en zo heb ik het heel vaak mee gemaakt met mijn 40 euro tegoeg dat die op was terijl ik zuinig mee deed....

En telkens als ik bel naar klantenservice kost het mij extra geld en moet aan tig mensen mijn verhaal vertellen en nog is niks duidelijk en vaak wordt ook zo maar na heel lang wachten op gehangen....

Ben echt moe aan het worden door telkens uit te zoeken....
Reputatie 2
T mobile,

Mijn overige kosten zijn inmiddels al 98 euro terwijl ik niet eens bel..

vanaf vorig maand heb ik mijn abbonement en heb ik gelijk al problemen met de mijn BELMINUTEN EN OVERIGE KOSTEN.,.. het is nu inmiddels al EINDE VAN DE MAAND IK WIL NU GRAAG PER DIRECT GEHOLPEN WORDEN.. 😃 ik heb laatst gebeld en er is gezegd dat al de fouten in het overige kosten worden gecrediteerd ... ik wil wel zien of jullie je aan je woord houden ..

m.v.g.
Reputatie 2
hoi

T-mobile is echt slecht geworden ook als je 1 seconde belt t-mobile rekent 1 minuut en einde van de maand krijg je hoog rekening

ik ben van plan om over te stappen naar ander provider
Reputatie 2
Cindy of ries@ wat kunnen jullie ervoor doen dan nu is het opeens 19 euro en ik zeg het niet omdat ik lieg ofzo anders had die 166 overige kosten niet betaald maar deze keer komt er zomaar wat geld bij en die ga ik niet betalen is niet mijn fout ik heb ook m'n klacht gemaild maar jullie doen er niks voor bv kijken en zien dat ik gelijk heb vetraging maar omdat er vetraging is betekent toch niet dat mensen toren hoge kosten krijgen voor niks
Reputatie 2
Hallo.

Ik zou heel graag willen weten hoe lang mijn belstatus achterloopt. Want op dagen dat ik weinig tot niet bel, worden er heel veel minuten afgeschreven.

Ook wil ik graag weten waarom mijn overige kosten oplopen, terwijl ik helemaal niet buiten mijn bundel gebeld, gesmst of gemmst heb.

Alvast bedankt.

vriendelijke groeten
Reputatie 2
Nu er blijkbaar zo gekloot wordt met overige kosten is er dan geen mogelijkheid dat dat tussentijds wel bekenen kan worden ?? Dit moet volgens mij niet zo heel moeilijk zijn, aangezien ze dit systeem bij de provide Simpel ook hebben.. Bij de upc heb ik gewoon keurig een overzich waar ik naar toe bel en of dit binnen of buiten me bundel was.. Dus dit moet niet zo moeilijk zijn lijkt me.. Of laten jullie liever jullie klanten in het duister tasten en achteraf maar geloven dat jullie het goed gefactureerd hebben ?? Nou dat vertrouwen is ondertussen al weg na verschillende malen te hoge extra kosten te hebben gekregen waar je niets tegen kan doen, aangezien ik niet de hele dag met een kladblok rond loop en opschrijf naar wie ik bel of sms.

Transparantie is volgens mij nog iets wat jullie moeten leren.. En iets waar je denk ik veel klanten mee zou behouden
Reputatie 2
mijn belminuten waren in de eerste week al op door deze onzin sindstoen is mijn overige kosten blijven stijgen .. ik heb wel gebeld maar 25 euro aan tegoed plus 100 euro aan overige kosten dat gaat veel te ver t mobile.. ik heb wel gebeld maar ik wi ldat dat terug wordt gecompenseerd met mijn 25 euro tegoed dat zomaar verdween uit het niets om de uur :d.. punt uit . en zo snel mogelijk die overige kosten worden gecrediteerd .

Dank U 😉
Reputatie 2
of jullie moeten maar onse contract beindigen vanwege het feit dat het JULLIE FOUT is dat wij hierin moeten lijden
Reputatie 5
@jordidaniels
Het internet is onbeperkt en staat geactiveerd bij je. Hier kan je geen overige kosten door hebben. Wel heb ik je melding doorgezet. Meer informatie lees je in dit [post=772628]bericht[/post].

@sananea
Als ik nu kijk op je belstatus heb je geen minuten/sms meer en overige kosten staan. Als ik mee kijk op je facturen dan zie ik dat je vaker kosten buiten de bundel hebt. Naar mijn inziens lijkt jouw belstatus wel correct mee te lopen.

@natty
Ik zie dat je contact hebt gehad met T-Mobile klantenservice en dat mijn collega's gevraagd hebben de factuur af te wachten. We kunnen je niet direct helpen want tussentijds kunnen we niet zien waar de overige kosten uit bestaan. Er is al diverse keren een antwoord gegeven op je vraag over de belstatus. We hebben geen ander antwoord voor je.
Als je de factuur hebt ontvangen en je hebt er nog een vraag over dan kan je deze stellen in topic [thread=118745] Vragen/opmerkingen over kosten op de factuur[/thread].
Reputatie 2
kunnen die overige kosten komen omdat mijn voicemail aan stond
Reputatie 2
Het gaat weer beginnen met foute overige kosten, heb ineens geen belminuten meer en de kosten lopen ook op, dat is toch heel knap als je niet belt en de kosten lopen op. Wat is er aan de hand met Tmobile, ik word er niet goed van van dat gezeur. Gister waren mijn overige kosten nog 1,21 en nu 2 euro zoveel en ik heb niet gebeld, ben wel gebeld dat wel maar dat kost mij niets als het goed is.
Reputatie 2
Hallo iedereen,

hier het zelfde probleem ik heb mega hoge overige kosten en nu nog 7 euro beltegoed vreemd?

wat moet je hier nou mee?
Reputatie 2
vreemd dat veeel klanten plots overige kosten hebben !!!
vriendin, collega en zelf heb ik het ook

ik word hier bepaald niet vrolijk van 😠 binnen 1 dag zijn mijn 459m in lucht opgegaan ?!?! en dan blijven jullie zeggen dat we moeten wachten tot ons factuur binnen is (dit is al jaren de meest gebruikte zin volgens mij). Vervelende is dat dit de 3de dag van mn nieuwe minuten is. Misschien een idee om hier iets aan te veranderen, dt er inderdaad tussentijds wel gecheckt kan worden hoe en wat??!!
ben overigens al mn gesprekken aan het opslaan voor een overzicht voor mijzlf, kijken of dit overeenkomt mt mn factuur, moet eerlijk toegeven dt ik de laatste tijd het gevoel heb dt jullie de boel aan het belazeren zijn maar dt zal (hoopik) wel aan mij liggen (?)
Reputatie 2
Nogmaals mijn verzoek.

Hoe lang loopt mijn belstatus achter en hoe kom ik aan de extra kosten?

Ik ben even klaar met die leuke t-mobile verrassingen

MVG
Hallo, ik heb zo'n probleem. Ik heb paar dagen geleden een Bb bold 9870 bij jullie op abonnement gekocht met relax 190 min/bel/mms en data en gratis instant email, maar ik wou kijken op mijn belstatus en daar ston dat resterend beltegoed 3, 39 en overige kosten 0,63 en hoe kan dat nou als ik helemaal nergens gebeld heb en nog geen sms'jes gestuurd, maar ik gebruik wel internet.?!*
Alvast bedankt.*
Reputatie 7
@allen
De factuur wordt niet opgemaakt aan de hand van de belstatus. Helaas hebben wij tussentijds geen inzage in de belstatus. Ik kan dus niet zien waaruit je overige kosten bestaan. Alleen als de kosten echt gemaakt zijn vind je ze terug op je factuur. Zie ook de uitleg over de belstatus in het topic [Belstatus] FAQ / veelgestelde vragen.

Moderator Ries heeft de volgende uitleg geplaatst op 28 maart in het topic Belstatus & overige kosten (deel 8):

Ries schreef:

Vertraagde belstatus en stijgende overige kosten:
We hebben bij een aantal de belstatus over de afgelopen 1,5 week ook bijgehouden en bij sommige zien we ook een te lange vertraging. Deze voorbeelden en de voorbeelden die via het bericht van mijn collega CindyS zijn binnen gekomen hebben we doorgezet.
Waarom er een te lange vertraging in zit bij sommigen waar geen wijzigingen zijn geweest kunnen we momenteel niet verklaren.

We blijven voorbeelden verzamelen en doorzetten om uit te zoeken wat er precies aan de hand met de belstatus / overige kosten. Als we meer informatie hebben dan laten we het jullie weten!

@jordidaniels
Je voicemail kost alleen geld als je er naar toe belt. Deze kosten gaan van je beltegoed af. Zie ook de prijslijst van je Relax-tariefplan.

@salomon2
Gebeld worden als je in Nederland bent kost je inderdaad niets.

@sarulka19
Welkom op ons forum. :)

Je ontvangt elke maand op de 4e je volledige tegoed. Dit betekent dat je van 30 maart tot 4 april het tegoed naar verhouding hebt ontvangen. Je maakt gebruik van Instant E-mail dus je kunt zonder extra kosten gebruik maken van mobiel internet in Nederland. Uitleg over de belstatus kun je lezen in het topic [Belstatus] FAQ / veelgestelde vragen.