Belstatus & overige kosten (deel 8)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

183 reacties

Reputatie 2
Ik heb een vraag over de overige kosten! Ik heb sinds dinsdagmiddag (tijdens of na de storing) van €7,- beltegoed zonder enigzins bereik of ontvangst 7,63 overige kosten gemaakt! Nu heb ik gister mijn telefoon uitgezet om te kijken of het nog opliep, en raad eens, er komt gwn nog een euro bij! Nu heb ik ergens in het begin ik geloof 11 maart een internetbundel geactiveerd en daarna ook nog een sms-verdubbelaar! Om zo hoge kosten te voorkomen. Heb er weinig van gemerkt wat ben gestopt met bellen en smsen om hogere kosten te voorkomen maar inmiddels staat de teller alweer op €9,39! ik kan me dit niet nog 2jaar lang zo veroorlooven als er onterecht geld van we word 'gestolen'. Ik hoop dat jullie hier een duidelijk antwoord voor hebben want ik weet het niet meer:S
Reputatie 2
Ik heb 1 vraag aan 1`van de t mobile medewerkers..

Ik heb VANDAAG nieuwe belminute ontvangen en ik zie nog steeds mijn overige kosten stijgen terwijl ik nog belminuten heb.. geen gebruik maak van internet maar wel ervoor betaal. WANNEEER WORDT IK OP EEN NORMAAL manier geholpen? hoe kan ik godsnaam mijn overige kosten stijgen als ik geen 1 van de dingen doe met mijn abbonement dat mijn kosten moet doen stijgen ra ra ra ra raaaaaaa begin mij te helpen en ik zal ervoor zorgen ook dat mijn abbonement wordt afgezegd al heb ik het pas 2 maanden :D

Ik heb al gebeld vandaag om over mijn vorige tegoed en overige kosten te klagen maarre dat helpt niet zie ik..

begin die systeem van jullie te ressetten of iets want ik ga dit niet betalen :d
Hallo,

Tot mijn grote schrik heb ik opeens overige kosten van €53, en een beetje. T Kan heel goed zijn dat ik over mn belbundel en smsjes zit maar dat het zoveel is kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen. Iemand enig idee hoe ik hier aan kom? Mn Nieuwe abbo gaat 4april a.s in en dan zijn als t goed is mijn maandelijkse kosten rond dat bedrag. Maar mag toch aannemen dat die nu al bij mijn rekening worden geplaatst?...Help...
Reputatie 2
Ik begin toch nu wel een beetje teleurgesteld te raken!:( iedereen krijgt antwoord en ik heb al in geen 3 dagen geen antwoord gehad! Een beetje onfatsoenlijk van jullie. Gaan jullie altijd zo met klanten om, die misschien wel in geldproblemen zitten en wel een beetje zekerheid kunnen gebruiken? Denken jullie eigenlijk wel na voor dat je een telecombedrijf begint of je het wel aankan en mensen service kunt verlenen? Erg slecht!
Reputatie 2
@allen
De factuur wordt niet opgemaakt aan de hand van de belstatus. Helaas hebben wij tussentijds geen inzage in de belstatus. Ik kan dus niet zien waaruit je overige kosten bestaan. Alleen als de kosten echt gemaakt zijn vind je ze terug op je factuur. Zie ook de uitleg over de belstatus in het topic [Belstatus] FAQ / veelgestelde vragen.

Moderator Ries heeft de volgende uitleg geplaatst op 28 maart in het topic Belstatus & overige kosten (deel 8):

Totdat justitie in 1 keer al onze telefoongegevens wilt hebben is ineens alles mogelijk. Waarom kan het bij iedere meest kansloze provider hier in nederland wel, maar bij t-mobile niet ?? Toevallig iets te verbergen ?? Na een maand is voor de klant nog moeilijk aan te tonen of die kosten terecht zijn ja of nee, aangezien de klant niet een maand lang onthou wat ze met hun telefoon doen. Zo kan ik ook me bedrijf draaiende houden..
Reputatie 5
@Kristian1993 natty lauwa1987A
Helaas kunnen wij tussentijds niet zien waardoor deze overige kosten zijn ontstaan. Wanneer er daadwerkelijk extra kosten zijn gemaakt worden deze gespecificeerd op je factuur. In het topic [Belstatus] FAQ / veelgestelde vragen wordt uitgelegd wat de overige kosten kunnen zijn.
Reputatie 2
Waarom heb ik elke maand overige kosten?! Nu heb ik weer 8,11 euro overige kosten! En dat komt omdat de smsjes niet van mn sms maximaal zijn gegaan de eerste paar dagen! Ik word hier zo gek van. Ik ben al klant sinds 2009 maar ik heb er geen 1 positief woord voor over. In die paar jaar heb ik nog geen 1 maand gehad dat ik geen overige kosten had! En nog iets: ik heb in totaal maar 53 minuten gebeld, en heb 150 minuten. Nu heb ik nog maar 11 min over. Waar zijn mijn andere minuten gebleven? Ik ben erg boos want dit was de vorige maand ook al zo!!

Ik heb echt nog lang GEEN 2,5 uur opgebeld! 53 minuten maar!
Reputatie 2
Ook ik heb ineens 9,54 euro overige kosten terwijl ik al dagen niet heb gebeld en mijn nieuwe beltegoed 1 april is ingegaan en nog volledig ongebruikt is.

Ik snap hier niks van maar zo te zien ben ik de enige niet.
Reputatie 1
Hallo,

Sinds vandaag ben ik een nieuwe T-Mobile klant geworden. Maar zoals ik lees weet ik nu niet of ik hiermee blij moet zijn

.

Allereerste problemen met mijn aan te melden voor T-Mobile Extra, geeft aan dat de inloggegevens niet correct zijn en dat ik de pagina niet in mag zien!

Zal waarschijnlijk wel te maken hebben dat het net in de lucht is (althans daar ga ik vanuit)

Maar nu weer om even on topic te komen. Ik heb nu in 1 keer overige kosten staan van 0,25 euro cent. Terwijl ik vandaag net ben aangesloten, best knap. Het enige wat ik gedaan heb is even bellen naar mijn oude nummer of die nog in the air was. En het nummer gebeld 1202 om te horen wat nu mijn exacte belminuten zijn. Waarop er in 1 keer gezegd word dat mijn bundel niet toegankelijk is.

Nou weet ik niet wat er gaande is maar mijn contract (nieuw) gaat per vandaag 03-04-2011 in. En nu al 0,25 overige kosten! Hoe zit dit?
Ik heb de 31ste in Mei Relax Sim only 70 afgesloten heb nu nog maar 86 cent (wanneer krijg ik de rest van deze maand) en welke datum krijg ik mijn bedarag (en wat is dat bedrag)? Alvast bedankt
Reputatie 2
Bij mij gaat mijn abbo beltegoed vanzelf omlaag terwijl ik niet bel of sms maar ik internet wel maar ik heb internet bundel
Heel raar eerst had ik dit probleem met overige kosten die bleven maar stijgen en nu daalt mijn beltegoed.
Eerst zat ik bij vodafone en heb nooit problemen gehad NOOIT!!
ik heb mijn minuten gisteren binnen gekregen en tot mijn verbazing staat er aan 13 euro aan overige kosten?? ik heb niemand gebeld of ge-smst?? hoe kan dat?
ik heb nog 297 min over en 500 smsjes!!
Reputatie 2
Iets heel raars: gisteren kreeg ik mijn nieuwe 150 belminuten en 100 sms tegoed. Ik heb gisteren maar eventjes gebeld, vandaag 4 keer sms verstuurd. Dus mijn belstatus weergeeft: 148 minuten en 96 sms. Tot zover is alles oké. Maar daar onder staat ook nog de overige kosten. PRECIES € 8,06 !!! Dit kan toch niet? Ik bel even 1202 om zo op te vragen, die zegt precies hetzelfde. Ik snap echt niet wat er gebeurd, maar ik heb geen zin om zomaar 8 euro weg te geven. Misschien een foutje in het systeem???
Hi!

Titel zegt het al..............

nog geen 10 minuten gebeld en 5 smsjes verstuurd..

Klopt kosten/belstatus niet op de site?

Hellupppppp!!

Groetjesss
Reputatie 5
@justmariiss
Als ik kijk op je vorige facturen dan verstuur je veel meer dan de 1000 smsjes die je elke maand inkoopt. Dit kan je ook nagaan in de specificatie van je factuur. Op je factuur van maart zijn nog 4 smsjes in rekening gebracht die thuis hoorde op de factuur van februari, die kosten zijn terecht. Van de overige kosten die ik nu zie staan heb ik geen verklaring. Ik heb de melding wel doorgezet. Zie ook dit [post=772628]bericht[/post].
Reputatie 2
ik heb hetzelfde.. heb deze maand 3min gebeld en al me smsjes nog over en bij overige kosten staat €2,75 terwijl het gewoon niet kan.. ook niet op internet geweest met tel ofzo..:S
ik weet wel dat als dit zo doorgaat ik hier bij t-mobile vertrokken ben zogauw me abbo afloopt
baal er flink van want bijna elke maand heb ik wel van die grappen hier:S
Reputatie 5
@PSA
Welkom bij T-Mobile en het T-Mobile forum!
Ik zie bij je nog steeds geen belstatus staan. Ik hou het in de gaten voor je en mocht er morgen nog geen belstatus te zien zijn dan zal ik het doorzetten voor je.
Je abonnement is geactiveerd op 3 april en je krijgt de bundels elke 2de van de maand. Je eerste periode bestaat uit 29 dagen.
De 25 cent zie ik ook staan en ik ga er vanuit dat deze er staan vanwege het ontbreken van de belstatus op My T-Mobile.
Offtopic: Het kan 1 of 2 dagen duren voor je kan aanmelden voor T-Mobile Extra. Ik heb je ondertussen aangemeld. 😉
Reputatie 5
@Thunder0
Ook jij welkom bij T-Mobile en het T-Mobile forum!
Je krijgt de bundels elke 4de van de maand en deze zal je in de loop van dag zien op My T-Mobile. Het bedrag wat je zal zien is €6.68 excl. btw en wat je nu nog over hebt komt er nog bij.

@jordidaniels
Je abonnement is op 26 maart geactiveerd en je krijgt de bundels elke 28ste van de maand. Je internetbundel staat geactiveerd en daar kunnen de overige kosten niet van zijn. Tussentijds kunnen we niet inzien waar de overige kosten uit bestaan. Ik heb je melding wel doorgezet, zie ook dit [post=772628]bericht[/post].

@Ro-1
Je krijgt de bundels elke 2de van de maand en ik zie de overige kosten staan. Als ik met je mee kijkt op je vorige facturen dan kan ik ze niet verklaren. Ik heb ook van jou de melding doorgezet, zie ook dit [post=772628]bericht[/post].
Reputatie 5
@46Maras
het klopt dat je de bundels elke 2de van de maand krijgt. Ik zie de overige kosten ook staan en als ik bij jou ook mee kijk op je vorige facturen dan heb ik er geen verklaring voor. Ook bij jou heb ik de melding doorgezet, zie ook dit [post=772628]bericht[/post].

@Confused123
Met deze overige kosten is het geen leuke binnenkomer maar toch welkom op het T-Mobile forum!
Als ik nu kijk zie ik geen belstatus staan op je My T-Mobile. Ook bij jou hou ik het in de gaten morgen en als deze nog niet te zien is dan zal ik het doorzetten.
Zoals ik bij PSA al aangeef word daardoor nu alles buiten de bundel berekend omdat je belstatus niet weet met welke bundels het te verrekenen.
Reputatie 5
@1312
Ik zie de overige kosten ook staan en ook bij jou heb ik de melding de melding doorgezet. Zie ook dit [post=772628]bericht[/post].
Reputatie 2
Hoi!

Hier ook overige kosten 0,42 cent....is niet veel maar snap niet hoe dit kan??? Heb de belminuten en sms ruim over

Reputatie 5
@Hamster
heb je misschien een MMS verstuurd? Deze kost precies 42 cent exclusief btw. 🙂
Reputatie 2
ik heb een sms bundel van 1000 stuks maar die zie ik momenteel nergens terug bij mijn belstatus en krijg nu door smsen steeds meer extra kosten??
Reputatie 2
Sinds de eerste heb ik mijn nieuwe bel/smsmin maar ik heb nu al overige kosten die blijven oplopen.
Vorige maand had ik hetzelfde probleem, ik zit niet over me bundel heen en wil niet zomaar extra gaan betalen.

Wat kan ik hieraan doen?
Ook ik krijg bij overige kosten een bedrag waarvan ik geen idee heb waar dit vandaan komt. Het is niet veel (heeft een tijdje op 0.75 gestaan en nu op 1.08) maar ik kan het niet plaatsen. Er is nog voldoend beltegoed en internetgebruik is inclusief.