Belstatus & overige kosten (deel 8)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

183 reacties

ik heb hier ook last van ik heb 216 belminuten en 73 sms en aan overige kosten 21 euro zoveel

kan wel janken en bij mij zoontje staat het wel goed nooit problemen gehad.Mijn vorige rekening moest ik 75 euro bij betalen en had ik ook al gebeld.
ik heb er ook last van. het rare is dat de overige kosten maar doorblijven lopen, terwijl er niet gebeld wordt?!

mn sms bundel zie ik ook nergens staan??
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb nu al 939 euro aan overige kosten, ik heb al 3 x gebeld, het begon toen ik zag dat er 50 euro aan overige belkosten stond, terwijl ik amper gebeld had, het is nu opgelopen tot 939,- . Ik heb amper gebeld, dit weekend maar 2 x en 1 smsje gestuurd, toch is de belstatus verhoogd met 200 euro,

Telkens als ik bel wordt er gezegd dat ik moet wachten tot de factuur er is. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar zou toch graag willen dat het uitgezocht wordt!!! Ik ga geen rekening van 1000 euro betalen als ik niet gebeld heb.Hier moet iets goed fout zitten. Kan het zijn dat iemand het nummer heeft gekraakt en op mijn kosten aan het bellen is??????

Wat gebeurd er als ik wel een rekening krijg van 1000 euro??????
Reputatie 2
hallo had gehoopt op een antwoord van een medewerker maar tot nu toe niks jammer hoor en nog steeds hetzelfde bedrag op me belstatus

als er een storing zou zijn is het ook prettig dat te weten wel zo klantvriendelijk
Reputatie 2
bekend probleem, ik heb 20 euro extra kosten terwijl ik niet kan zien waarvoor die kosten zijn...
wat is dat nu voor iets achterlijks, want voor bellen smsen of internetten is het niet want daarmee zit ik gewoon binnen mn abbo.
Reputatie 5
@dior2010
Gaat het over het abonnement waaronder je dit account hebt aangemaakt?
Daar zie ik geen overige kosten en kan ik ook geen facturen terug vinden van 75 euro.

@minjere
De overige kosten kunnen we tussentijds niet inzien waar deze uit bestaan. Kijk ik naar je vorige facturen dan zie ik dat je regelmatig naar het buitenland belt en sms't. Ook zie ik op je laatste factuur dat je van internet gebruik hebt gemaakt.
Meer uitleg vind je op [post=766811]deze pagina[/post].
ik heb het zelfde, zie de overige kosten dagelijks oplopen soms een paar euro dan weer veel meer terwijl ik nog 70 belminuten heb, internet bij mijn abonnement alleen de smsjes vallen nu buiten de bundel omdat deze op zijn inmiddels 55 euro overige kosten wat niet kan kloppen, vandaag 3 smsjes gestuurd tussen 10.30 en 16.30 uur overige kosten veerhoogd met 2,79 euro ex btw dure smsjes zeg, klopt helemaal niks van en zo gaat dit al ruim een week
Reputatie 5
@PSA
Bedankt voor de terugkoppeling! :)

Bij een Relax 130 heb je aan € 16.39 excl. btw aan beltegoed. Gesprekken die je doet worden ook excl. btw van je belstatus gehaald. voor de eerste periode heb je iets minder gehad omdat het geen hele maandperiode betreft.
Ik zie de 25 cent ook staan maar kan ze niet verklaren.
In het topic [thread=108644][Belstatus] FAQ / veelgestelde vragen[/thread] lees je meer.

P.s. graag gedaan!

@xbabsx
Je maakt een goede opmerking en dit had ik ook al uitgezet. Voor heel veel klanten loopt de belstatus wel goed mee en zal het tijdstip blijven staan. Voor diegene waar de belstatus niet correct mee loopt begrijpen we dat het verwarrend overkomt.

@Confused123
Ik zie de kosten nu ook nog steeds staan. Vind het wel vervelend dat je de simkaart hierdoor niet in gebruik hebt.
Als je factuur klaar staat zal ik meekijken met je! Ik heb je nog privébericht gestuurd. Deze vind je terug op je Personal Dashboard.

@mamsievanjenl
Tussentijds kunnen we niet inzien waar de overige kosten uit bestaan. Kijk ik met je mee op je vorige facturen dan zit je elke maand buiten de bundel te bellen. Als dit belgedrag zo blijft is het misschien verstandiger om je bundel aan te passen. Je bundel is nu ook weer op en je krijgt op 8 april pas je bundel weer.

@wendy2203
Mijn collega CindyS heeft je al van antwoord voorzien in [post=777539]dit bericht[/post].
Voor het bekijken van YouTube filmpjes worden geen extra kosten in rekening gebracht. Heb je nog vragen naar aanleiding van de factuur dan kan je die stellen in het topic [thread=118745]Vragen/opmerkingen over kosten op de factuur [/thread].

@siersteen
Welkom bij T-Mobile en het T-Mobile forum.
Ik zie bij jou momenteel geen overige kosten staan. Wel is het zo dat je voor de eerste periode voor 29 dagen aan beltegoed hebt gekregen. 15 april begint je eerste volle periode van de Relax 330 Sim Only. Hou er ook rekening mee dat je het beltegoed excl. btw ziet staan en dat de gesprekken ook zonder btw van de belstatus afgehaald word.

@rosi3045
Ik zie het bedrag ook staan en je krijgt 9 april pas de bundel weer. Tussentijds is het zo dat we de overige kosten niet kunnen inzien. Ik begrijp dat het schrikken is met zo'n hoog bedrag aan overige kosten en ik zal samen met je de factuur nakijken als deze klaar staat. Ik heb je hierover een privébericht gestuurd. Deze vind je terug op je Personal Dashboard.

@siersteen
De vragen die binnen proberen we binnen 48uur van antwoord te voorzien. Wil je echter direct antwoord dan kan ik je het beste adviseren om T-Mobile Klantenservice op 06 2400 1200 te bellen. Het betreft geen storing bij jou, zie mijn antwoord hierboven.
Reputatie 5
@badbone
Ik heb je van antwoord voorzien in dit [post=776984]dit bericht[/post]. En meer informatie lees je in [post=772628]dit bericht[/post].
Reputatie 1
@ Ries
Bedankt voor je heldere antwoord

ik wacht mijn factuur af en dan hoor je denk ik nog wel van mij

hoi ries

he he gelukt met me eigeninlognaam snap er niet veel van namelijk maar de inlognaam is idd dior2010

@dior2010
Gaat het over het abonnement waaronder je dit account hebt aangemaakt?
Daar zie ik geen overige kosten en kan ik ook geen facturen terug vinden van 75 euro.

ja daar gaat het om en het stond daarnet nog ik weet niet of je me wachtwoord wil om mee te kijken groetjes cindy
Reputatie 2
hallo,

Een vraagje....volgens m,n belstatus heb ik 0.00 min over en aan extra kosten moet ik bijna 30 euro bijbetalen...zou ik een specificatie kunnen ontvangen van de nummers die gebeld zijn en het aantal minuten...had van de week nog 168 min over en nu ineens zoveel bijbetalen??? ben benieuwd hoeveel minuten je dan extra kan bellen voor 30 euro?!!

mvg

Sandra
Reputatie 2
hallo ries dank voor je antwoord en gelukkig loopt mijn belstatus nu weer nadat ik gebeld heb met de klantenservice
Ik heb ineens precies hetzelde. Had nog veel tegoed, staat ineens op 0.00 en 7, 50 extra kosten. Lijkt me zwendel
vandaag niet gebeld maar wel 12 minuten gepikt wel hen ik vandaag 3 sms verstuurd

hier hetzelfde probleem en vandaag niet gebeld maar wel 12 minuten gejat snap er helemaal niks meer van mijn vorige rekening was 75 euro pleurde zowat uit mijn stoel nu weer overige kosten me man is zeer kwaad en ik weet niet wat ik moet doen ?

bij mijn zoon klopt het gewoon help ik heb ries een pb gestuurd maar nog niks gehoord of ik moet het niet goed hebben gedaan

Reputatie 7
@dior201
Dat komt omdat moderator Ries vandaag geniet van z'n vrije dag. :D

Je wachtwoord hebben we niet nodig om met je mee te kijken. De overige kosten kunnen wij niet verklaren. Tussentijds is het namelijk niet mogelijk om de kosten te specificeren. Ik heb je melding wel doorgezet, zie ook dit [post=772628]bericht[/post]. Uitleg over de belstatus vind je in het topic [thread=108644] [Belstatus] FAQ / veelgestelde vragen[/thread].

Je maakt gebruik van Bel & Sms 35, waarmee je 225 minuten kunt bellen en 75 sms'jes kunt versturen. Je vorige factuur was ongeveer 75 euro omdat je meer dan 225 minuten hebt gebeld.Het bellen naar servicenummers valt ook buiten je bundel. Je kunt de factuur bekijken op My T-Mobile.

@SandraG
Tussentijds hebben wij geen inzage in de belstatus. De kosten worden pas gespecificeerd op je factuur. Je factuur wordt volgende week opgemaakt.

@siersteen
Fijn dat het nu weer lijkt te kloppen. :)

@hakra
Ik zie de kosten staan bij je belstatus. Helaas hebben we geen inzage in de belstatus dus ik kan ze niet verklaren. De belstatus geeft een indicatie van je verbruik. Alleen wanneer de kosten terecht zijn komen deze op je factuur te staan. Dit wordt ook uitgelegd in het topic [thread=108644] [Belstatus] FAQ / veelgestelde vragen[/thread].
hoi naamgenoot cindy

Dus als ik goed begrijp dan word het 14 april gereset en dan moeten die overige kosten weg zijn ?

Bellen doe ik nu niet dat durf ik niet wacht dan wel ff af ik ping dan wel.

En net zoals vandaag heb ik niet gebeld maar er zijn wel 17 miniten weg.

hoe kan dat nou?

maar bedankt ik wacht ff af ik ben al zoveel jaren abbonnee maar nooit problemen gehad heb haast de hele ploeg van feyenoord (jeugd) aan deze abbo geholpen en nu ben ik de pineut hoop van niet groetjes cindy
Reputatie 5
@dior201
Ik heb je privébericht gelezen en beantwoord.
vertraging met minuten?
als ik nu bel krijg ik overige kosten??!
en die minuten heeft volgens mij niks met vertraging te maken..
op 1dag ging er 25minuten van af?.. zonder wat gebeld te hebben, en de 3g internet van jullie doet het ook niet echt... valt heletijd weg

vertraging met minuten?
als ik nu bel krijg ik overige kosten. Toch niet normaal.!
En die minuten heeft volgens mij niks met vertraging te maken..
Op 1dag ging er 25minuten van af?.. zonder wat gebeld te hebben, en de 3g internet van jullie doet het ook niet echt... valt heletijd weg

Btw die storing van laats duurde 1dag, na die storing begon de ellende.

na die storing begon die ellende..

Dag allemaal,

Ik heb een relax 440 sim only abbonement. Nu staan zijn mijn overige kosten in 1 dag met ongeveer 50 euro omhoog gegaan, terwijl ik maar 2 telefoontjes heb gepleegd. Is er een storing bij T-mobile, klopt de belstatus niet, wat moet ik doen? Heb gebeld met de klantenservice en die zeggen dat ik de factuur moet afwachten, en hacken van een nummer kan niet aangezien het om de simkaart gaat. Ik word hier behoorlijk zenuwachtig van.
Goedemiddag,

Ik heb sinds 5 april een i-200 abbonement afgesloten bij tmobile. Hierbij zit ook een smsverdubbelaar, en onbeperkt internet natuurlijk.

Maar nu zie ik bij mijn belstatus staat dat ik nog 0,00 euro overheb.. Ook heb ik 8,85 aan overige kosten, wat niet kan kloppen want dat hoort maar 6,50 te zijn. Ik heb namelijk wel een aantal keren naar iemand in belgie gesmst maar heb dit bijgehouden, in de tabel staat namelijk 0,25 per smsbericht! Hoe kan het dan ineens 8,85 zijn?

Ook klopt er niks van mijn belstatus, ik heb dit abbonement pas 3 dagen en ik heb 1 keertje gebeld. Hoe kan ik dan nu nog niks over hebben? Beetje raar. Ook zou ik graag willen weten hoeveel smsjes ik nog over heb want dat staat er ook niet bij. Een beetje raar vind ik dit allemaal, Eerst kon ik mijn belstatus helemaal niet zien, ik dacht dat dat kwam doordat mijn aansluitkosten nog niet betaald zijn. (voor zover ik weet zitten die bij de eerste factuur en die heb ik nog niet gehad omdat ik dus nog maar 3 dagen een abbo heb!)

Ik zou hier graag meer over willen weten want als ik helemaal maar een T-shop moet dat moet ik toch zeker een half uur rijden en als ze me daar ook niet kunnen helpen reis ik helemaal voor niks.

Ik snap er helemaal niks meer van, en ik vind het ook jammer dat het niet duidelijk aangegeven kan worden op de site, waar je precies je overige kosten aanuit hebt gegeven, want ik wil wel eens weten waar die 2 euro naartoe zijn gegaan! Dat kunnen geen kosten voor internet zijn want dat zit bij mijn abbonemen in!

Alvast bedankt, groetjes Joyce 🙂 .
Reputatie 5
@WvdV
Ik zie de overige kosten ook staan en ik zie ook dat er op 6 april een bundelwijziging is geweest. Dan kan het voorkomen dat je belstatus nog niet correct mee loopt. Ik heb de melding wel doorgezet om te onderzoeken wat er verder aan de hand is.
Op 14 april word je factuur weer opgemaakt en komen alle kosten op de juiste plaats. Niet gemaakte kosten zal je dan ook niet terug vinden op je factuur. Je gaat wel een pro rato factuur krijgen. Uitleg over deze factuur vind je op deze pagina.
Reputatie 5
@Djoisch / Joyce,
Welkom bij T-Mobile en het T-Mobile forum. Ben blij dat je het forum hebt gevonden want ze zouden je in de T-Shop niet veel meer kunnen vertellen dan dat ik je ga vertellen.
Je abonnement is op 5 april geactiveerd en je krijgt de bundels elke 9de van de maand. Van 5 tot 9 april heb je naar verhouding gekregen. Bij activatie van het abonnement kan het voorkomen dat de belstatus nog niet correct mee loopt. Als je vannacht de bundels krijgt dan krijgt je belstatus ook een reset en zal die wel goed mee lopen.

Als je factuur opgemaakt gaat worden komen alle kosten op de juiste plaats en niet gemaakt kosten zal je niet terug zien op de factuur. De overige kosten kunnen niet van het internet zijn. Misschien geeft dit [post=766811]bericht[/post] meer duidelijkheid.

Vergeet je niet aan te melden voor ons gratis spaarprogramma T-Mobile Extra.
Reputatie 5
@WvdV
Ik had je vraag al gezien in het topic dat je hebt aangemaakt. :)
Zie mijn reactie. Mocht je nog vragen hebben als de factuur klaar staat mag je me een privébericht sturen.
Dit doe je door op mijn naam te klikken.

ik heb je 2de bericht verwijderd omdat het op hetzelfde neer komt.
Reputatie 2
goede middag allemaal

ik heb ook het zelfde probleem kijk ik op mijn belstatus en zie ik 0,30 extra kosten waar komen die in godsnaam vandaan ben nog lang niet boven mijn bundel ik kan zo ook wel rijk worden maar tmobile word echt niet rijk via mijn rug

met hi en vodafone waren er nooit geen klachten