Belstatus & overige kosten (deel 8)



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

183 reacties

Reputatie 2
En k zie dat er heel veel mensen het met me eens zijn, en die andere mensen die zeggen dat dit wel een goede provider is, zijn gewoon blind! Maar ja wat verwacht je ook, mensen die voor T-mobile werken, moet altijd opkomen voor hun bedrijf, slaat gewoon nergens op! Beetje geld aftrochellen van mensen.. Ik ben student! En dan flikken ze je ook nog zoiets, met valse informatie over je belstatus! Gewoon belachelijk!

Dit bericht is aangepast omdat het taalgebruik in strijd is met de huisregels van het T-Mobile Forum. - CindyS
Reputatie 2
goedemiddag ook meld ik me ook maar weer ik heb op de 15 april mijn eerste volledige belbundel gekregen en ook mijn

belstatus loopt ook weer niet mee en staat ook alweer een aantal dagen stil waarom kan dat nou nooit eens goed gaan wil iemand daar aub

weer eens naar kijken ik vind dit zo vevelend

met vriendelijke dank
Reputatie 2
de laatste keer dat ik keek had ik rond 15.mr we kunnen ook zeggen 10 euro
ik ben nu 12 euro over mijn bundel heen dat kan nooit.
Ik heb egt niet gebeld voor 27 euro
vorige x toen ik dit had. Hadden ze het hersteld mr hier schrik ik wel van
hoe kan dit
ik heb gratis internet
Reputatie 2
Hallo T-Mobile,
IDEE voor belstatus.............................................
Is het niet mogelijk de belstatus weer over te zetten naar restant belminuten, dit is namelijk goed bij te houden voor de klant. Op je mobiel is precies te zien hoeveel minuten je hebt gebeld, maar het geld bedrag loopt af en toe achter en dan schrikken de mensen zich een ongeluk. Deze informatie is dus ook vrij onlogisch.
Hopelijk gaan jullie het geldbedrag weer omzetten naar minuten. Ik denk dat gezien het aantal reacties, veel mensen het met me eens zijn.
Alvast bedankt voor het lezen en wie weet ook het omzetten.
Is het mogelijk om het resterend tegoed weer te geven inclusief btw? Het is nu erg vervelend dat de prijzen voor bellen en smsen inclusief btw wordt gegeven en mijn resterend tegoed exclusief btw (wat ook niet duidelijk vermeld is!).
Ik ben nog een groentje, maar inmiddels ook groen van irritatie. Ik heb sinds kort bellen en internetten en zie iedere dag "overige kosten" erbij komen. Ik doe niets anders dan bellen en internetten. In het begin heb ik eens naar het weerbericht gekeken, kan zijn dat dit geld kost (flauw), maar verder doe ik niets behalve hierboven genoemde. Begin nu al spijt te krijgen van mijn abonnement, omdat ik e.e.a. niet vertrouw, maar zit er wel 2 jaar aan vast. Ook komen er kosten bij op het abonnementstarief waarmee geadverteerd werd, vind ik misleidend.
Reputatie 6
Badge +12
@lotte199,

Volgens mij is er weer een groot probleem bij de status.
Bij mij loopt hij nu ook op zonder dat ik iets doe.
Reputatie 7
@gerda1257
Het kan is inderdaad mogelijk dat de belstatus met een vertraging wordt bijgewerkt. Dit is bij ons bekend en in onderzoek.

@Nietbelangrijk
Jij maakt gebruik van het Relax Online 25 abonnement. Dit betekend dat je maandelijks een tegoed van €19,95 ontvangt, waarmee je 190 minuten kunt bellen of sms'jes versturen. Ik zie dat je bundel op is en er overige kosten bij je belstatus staan. Het klopt inderdaad dat deze kosten niet door het gebruik van mobiel internet kunnen komen omdat deze dienst voor je is geblokkeerd. Tussentijds hebben wij helaas geen inzage in de belstatus. De kosten worden pas gespecificeerd op je factuur.

Als we op de kostenindicatie bij je belstatus afgaan heb je buiten de bundel gebeld en gesms't. Of dat klopt kunnen we pas met zekerheid zeggen als je factuur volgende week is opgemaakt.

@opadick54
Je contractvernieuwing gaat in op 21 mei als je huidige contract is afgelopen. De ingangsdatum staat ook vermeld op de schriftelijke bevestiging die naar je is gestuurd.

Het is mogelijk dat de informatie bij je belstatus vertraagd is verwerkt. Ik kan tussentijds de kosten bij je belstatus niet specificeren. Alleen wanneer er daadwerkelijk extra kosten zijn gemaakt dan zie je dat terug op je factuur. Je factuur wordt volgende week opgemaakt.

@Jane S
Ik begrijp dat het vervelend is als je belstatus niet bijloopt. Tussentijds hebben wij geen inzage in de belstatus. De kosten worden pas gespecificeerd op je factuur. Het is duidelijk dat dit niet het antwoord is dat je graag wilt horen maar wij kunnen je geen ander antwoord geven. Het is overigens niet zo dat iedereen te maken heeft met stijgende extra kosten.

Je facturen ontvang je iedere maand rond de 20ste. Dit betekent dat je factuur binnen enkele dagen beschikbaar zal zijn. Mocht je vragen over de factuur dan kun je ze stellen in het topic Vragen/opmerkingen over kosten op de factuur (deel 3).

@siersteen
Ik zie dat je dit al hebt doorgegeven aan T-Mobile Klantenservice.

@selen-aa
Welkom op het forum. 🙂

Tussentijds hebben wij geen inzage in de belstatus. Je verbruik wordt pas gespecificeerd op de factuur. Ik zie wel dat je op 11 april via My T-Mobile de voordeelbundel Sms Maximaal hebt verwijderd. Je sms'jes gaan sindsdien van je Relax-tegoed af. Wanneer je smsgedrag ongeveer gelijk gebleven is als in de vorige periode kan dit de extra kosten verklaren.

Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat je bedoelt met dat het de vorige keer hersteld zou zijn. Ik kan namelijk niets terugvinden dat er 'iets' hersteld zou zijn. Wat bedoel je precies?

@Lubbert
Bedankt voor je suggestie en welkom op het T-Mobile Forum! 🙂 Bij jouw Relax-abonnement koop je maandelijks een tegoed in, geen belminuten. Om deze reden geeft de belstatus ook het tegoed weer en geen resterende minuten.

@daan1
Welkom Daan!
Dat is vooralsnog niet mogelijk. Wanneer je wilt weten hoeveel het tegoed inclusief btw is kun je het bedrag vermenigvuldigen met 1,19.

@Lotte199
Welkom op het T-Mobile Forum!
Je Bel & Sms 25 abonnement is op 4 april gestart. Elke 7e van de maand ontvang je het 125 belminuten en 25 sms'jes. De belstatus geeft tussentijds een indicatie van je verbruik. De kosten zijn pas inzichtelijk wanneer de factuur is opgemaakt. Als de factuur beschikbaar is kun je op My T-Mobile gratis de specificatie inzien.

Om je een idee te geven wat de overige kosten kunnen zijn zal ik een aantal voorbeelden geven:
- In en naar het buitenland bellen/sms'en/internetten, etcetera en gebeld worden in het buitenland.
- Het bellen naar betaalde servicenummers, zoals 0900- en 088-nummers.
- Bepaalde sms-diensten

Meer uitleg over de belstatus lees je in het topic [Belstatus] FAQ / veelgestelde vragen.


Dit topic heeft inmiddels 10 pagina's bereikt en gaat daarom dicht. We gaan verder in het topic Belstatus & overige kosten (deel 9).