Beantwoord

Betalen voor sms buitenland

  • 26 januari 2019
  • 11 reacties
  • 2256 Bekeken

Hier nog even de partner van het vorige bericht, dan weten jullie van T-Mobile tenminste dat ook dit abonneenummer dezelfde problemen heeft.
Jullie kunnen namelijk zien dat ik een abo heb.

Erg raar allemaal, op onze 2 abonnementen staat op het verbruiksoverzicht SMS buitenland 60 cent
We zijn inderdaad in Duitsland geweest maar hebben absoluut geen sms gestuurd.
Het lijkt er op dat T-Mobile kosten in rekening brengt voor een sms die ze zelf versturen.
Hiermee bedoel ik WELKOM IN HET BUITENLAND.
Ik zou graag duidelijke uitleg willen waar de 60 cent van zijn.
Dit is zowel op de verbruiksstatus van mij als ook van mijn partner.
Beide op 24 januari 2019. Beide om 20.11 uur.

Dan zou ik verder ook graag zien dat die berichten van welkom in het buitenland door T- Mobile defintief uitgezet worden.
Ik wordt namelijk knettergek van dat gedoe, kom voor mijn werk zeer regelmatig in Duitsland.
En ja jullie kunnen dat uitzetten.

Dus graag uitleg over de kosten sms buitenland die op onze verbruiksstatus staan
icon

Beste antwoord door Jaimy 1 februari 2019, 14:38

Hoi hoi,

Ik heb voor jou handmatig de vergoeding toegevoegd! Deze zul je dus ook op jouw volgende factuur terugzien. :)

Het probleem is inmiddels opgelost - het was een bekend probleem dus onze specialisten zijn er direct mee aan de slag gegaan - dus toekomstige kosten zouden niet meer moeten voorkomen!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Het ontvangen van SMS is gratis. Heb je niet zelf b.v. een databundel besteld?
Op de factuur kun je straks alle details zien, dus inclusief waar die 60 cent precies voor berekend is. (Anummer/Bnummer/dag/tijd en wat voor soort actie)
We hebben geen bundel besteld. Het is überhaupt al raar dat we beide met2 verschillende telefoonnummers deze zelfde actie gedaan hebben.sms buitenland en dan ook nog exact op zelfde tijdstip.er klopt gewoon iets niet.maar we wachten factuur wel af. Hoe zit het nu met definitief uitschakelen van melding welkom in het buitenland
Reputatie 7
Badge +18
We hebben geen bundel besteld. Het is überhaupt al raar dat we beide met2 verschillende telefoonnummers deze zelfde actie gedaan hebben.sms buitenland en dan ook nog exact op zelfde tijdstip.er klopt gewoon iets niet.maar we wachten factuur wel af. Hoe zit het nu met definitief uitschakelen van melding welkom in het buitenland

Het afmelden van de buitenland sms wordt uitgevoerd door een community moderator, die zal zeker morgen reageren. T-Mobile is in eerste instantie verplicht deze sms te sturen tenzij de klant dat niet meer wil.
Dank je wel.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Klantvanjullie,

Dat is inderdaad wel erg opmerkelijk, zeker als de tijden van de berichten ook nog overeenkomen! Kun je hier een screenshot van toevoegen aan jouw reactie? We kunnen dit dan, indien nodig, doorzetten naar de afdeling die dit kan controleren. Het kan ook nog zijn dat het op de verbruikstatus niet goed verwerkt is en op de factuur uiteindelijk wordt gecorrigeerd.

De welkomstberichten heb ik nu in ieder geval voor je geblokkeerd, dus dat is geregeld!

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet!
Hier de screenshot, hopelijk gaan jullie ook de sms blokkeren bij mijn partner, die heeft onder de naam MariTegelen hetzelfde gepost.
Ook hij heeft deze kosten terwijl er niet 1 sms gestuurd is.

Reputatie 7
Badge +20
Hi @klantvanjullie,

Net zoals ik bij Mari heb aangegeven, heb ik een ander screenshot nodig. Deze informatie hebben wij namelijk zelf ook voor handen. Het gaat hierin om de daadwerkelijke berichten, dus die je op jouw toestel hebt ontvangen. Dan kunnen we het vergelijken en eventueel doorzetten.

Ik zie het juiste screenshot graag langskomen!
SMS heb ik niet meer op mijn telefoon.
Is wel een tip zoiets voortaan te bewaren.
We hopen dat het toch nog tevoorschijn komt waar het aan ligt.
Alvast dankjewel
Bij mijn partner lijkt het opgelost, hij kreeg een mail dat er een correctie op de factuur kwam.
De kosten van 60 cent bleken dus niet te kloppen.
Nu wacht ik af of het bij mij ook opgelost wordt.
Wacht de mail van correctie maar even af.
Anders klopt dat natuurlijk ook weer niet.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi,

Ik heb voor jou handmatig de vergoeding toegevoegd! Deze zul je dus ook op jouw volgende factuur terugzien. :)

Het probleem is inmiddels opgelost - het was een bekend probleem dus onze specialisten zijn er direct mee aan de slag gegaan - dus toekomstige kosten zouden niet meer moeten voorkomen!
Dankjewel voor alle hulp.

Reageer