Beantwoord

Betalen voor verwijderde apps

• 11 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 2218 Bekeken

Er is voor 373 Mb afgeschreven voor verwijderde apps.
Welke apps ?
En moet ik ook betalen voor het uitzetten van mijn mobiele telefoon. En welke uitgekookte VOC-hufter verzint zoiets.
U krijgt van mij een aangetekende brief of ik ga naar de politie om deze oplichtingspraktijken aanhangig te maken.
icon

Beste antwoord door Folkert 11 oktober 2019, 18:19

Beste @hreijerse

Allereerst welkom op deze community waar we met elkaar afgesproken hebben om fatsoenlijk met elkaar om te gaan en elkaar niet voor rotte vis uit te maken. Lees even de huisregels.

Als je apps verwijdert blijft de hoeveelheid data die ze verbruikt hebben nog een tijdje in het overzicht staan. Het overzicht wordt vernieuwd op de dag die je daar voor aangeeft, meestal als je nieuwe bundel ingaat.

Op je factuur zie je enkel data verbruik, T-Mobile mag en kan niet inzien waar jouw data aan op gegaan is.

Fijne avond!

Groet, Folkert
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @hreijerse

Allereerst welkom op deze community waar we met elkaar afgesproken hebben om fatsoenlijk met elkaar om te gaan en elkaar niet voor rotte vis uit te maken. Lees even de huisregels.

Als je apps verwijdert blijft de hoeveelheid data die ze verbruikt hebben nog een tijdje in het overzicht staan. Het overzicht wordt vernieuwd op de dag die je daar voor aangeeft, meestal als je nieuwe bundel ingaat.

Op je factuur zie je enkel data verbruik, T-Mobile mag en kan niet inzien waar jouw data aan op gegaan is.

Fijne avond!

Groet, Folkert

Ik heb sinds een paar maanden ook het probleem dat de mb’s de deur uit vliegen zodra ik op 4g zit. Ik heb een prepaid bundel. Voorheen kon ik gemakkelijk een maand met 300 mb, maar nu ben ik in 1 dag 100 mb kwijt. 
Als ik bij mijn instellingen kijk, gaan de mb’s op aan verwijderde apps. Ik heb geen apps verwijderd, maar toch wordt onder die noemer data verbruikt. Heel vreemd en frustrerend. Prepaid wordt zo wel heel erg duur. 
Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb een IPhone. 
Groet, Marieke 

Reputatie 3
Badge +3

Lees even deze site voor tips om dit te voorkomen: https://www.iculture.nl/gids/extreem-dataverbruik-iphone-voorkomen-tips/

Het is belangrijk om uit teschakelen, dat apps zich kunnen updaten via 4G, stel het in dat dat alleen mogelijk is via wifi, nog beter, zorg er voor dat de hele appstore alleen kan updaten via wifi en niet via 4G.

En ook dat bv apps dat veel data verbruikt als youtube en zo, alleen via wifi te gebruiken zijn.

Maar lees maar dat linkje, wat ik hierboven heb gegeven, als je die tips volgt, dan moet het wel goedkomen.

Reageer