Beantwoord

Bundel nieuw abbonnement

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Per 1 mei is heb ik een nieuw abonnement in laten gaan doordt ik mocht gaan verlenegen
ik heb nu bellen onbeperkt&120mn EU en 3gigb internet

Tot mijn stomme verbasing zie ik dat mijn belmin van mijn EU status afgaan.
Van de 120min heb ik nog maar 25 min terwijl ik bellen onbeperkt hebt.
Wel zie ik ook staan dat mijn nieuwe bundel weer nieuw is per 7mei maar contract is 1 mei ingegaan

Wie weet hier een antwoord op
icon

Beste antwoord door pjb1950 4 mei 2015, 20:59

@_Njord_

Welkom op het forum

Omdat je nieuwe abonnement per 7 mei weer wordt 'vernieuwd' (dan krijg je weer onbeperkt & 120 mn EU en 3 gb internet) heb je de dagen vanaf 1 mei tot 7 mei alles naar verhouding gekregen: dus die 120mn EU moet je eigenlijk even door 30 delen en dan maal 6 doen en zie daar heb je de 24 minuten beltegoed.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijker is!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
@_Njord_

Welkom op het forum

Omdat je nieuwe abonnement per 7 mei weer wordt 'vernieuwd' (dan krijg je weer onbeperkt & 120 mn EU en 3 gb internet) heb je de dagen vanaf 1 mei tot 7 mei alles naar verhouding gekregen: dus die 120mn EU moet je eigenlijk even door 30 delen en dan maal 6 doen en zie daar heb je de 24 minuten beltegoed.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijker is!
@pjb1950

Bedankt voor je reactie
Reputatie 6
Badge +17
@_Njord_

Goed dat je hierover een topic hebt geopend. Ik zie dat pjb1950 je al een duidelijk antwoord heeft gegeven. 🙂 Het klopt inderdaad dat je van 1 tot 7 mei je belminuten voor de EU naar verhouding hebt ontvangen. Op je eerste factuur zal dit ook zichtbaar zijn. Meer uitleg over je eerste factuur vind je op onze website.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer