Op 9 juni 2021 heb ik mijn telefoon moeten upgraden, hiervoor heb ik eerst mijn WiFi aangezet. De reden dat ik dat deed was omdat ik de vorige keer het vergeten was en toen was de volgende dag mijn internet bundel op, dus voor €5,00 MB gekocht. Dus een les voor mij om dit deze keer niet te vergeten. Dus telefoon thuis op mijn eigen WiFi gezet en toen geüpgraded. De volgende dag dat iemand wilde betalen met de sumup app lukte het niet. Een collega heeft mijn telefoon bekeken en tot zijn verbazing dat toen ook weer de bundel op. Dus wederom weer €5,00 betaald om extra bundel te kopen.
Ik vind dit erg vreemd en als ik in mijn gegevens kijk hoe het komt dat mijn bundel weer op was, dan staat op de site van TMobile dat deze gegevens niet verstrekt worden. Heel vreemd en als dit elke keer zo gaat dan zal ik een andere abonnement bij een ander bedrijf moeten afsluiten. Want elke keer bij upgrade van mijn telefoon kost me dat €5.00 lekker verdient door T mobile.
Beste antwoord door Dave
Bekijk origineel