Beantwoord

Bundel wordt weggegooid!

• 21 april 2017
  • 6 reacties
  • 808 Bekeken

Ik heb 4-G thuis genomen, met een bundel van 100gB.
Maar als de maand op is wordt de over gebleven data-bundel weggegooid door T-Mobile!
Ook als ik eventueel extra data bijkoop wordt dat ook aan het einde van de maand weggegooid!
Wel raar als T-Mobile in een reclamespot met Ali-B, het weggooien van iets wat je hebt betaald, als zéér vreemd kwalificeert!
icon

Beste antwoord door Poco-Loco 21 april 2017, 20:58

Ali B is vorig jaar gestopt met samen met T-Mobile reclames te maken...

Ruim voordat 4G voor Thuis ooit is gepresenteerd.

Wat dat betreft is T-Mobile al meerdere jaren geleden overgegaan op de standaard "maand-bundel" die einde van de maand vervalt/vernieuwd. Dus hoe jouw redenering precies past bij de aanpak die T-Mobile inmiddels in alle abonnementen, de voorgaande abonnementen en zelfs de voorganger daarvan (chronologisch; Stel Samen, Stel Samen en Stel Bij en Go) is doorgevoerd, is mij even onduidelijk.

Als er iets is wat benadrukt dat je stelling niet klopt dan is het wel dat juist de oude abonnementen, waar 'opsparen' mogelijk bij was, inmiddels uitgefaseerd zijn. Expliciet het tegenovergestelde van jouw stelling. Doch nostalgie is altijd leuk, dus als je de reclame kan vinden waar je op doelt, gaarne!
Bekijk origineel

6 reacties

Ali B is vorig jaar gestopt met samen met T-Mobile reclames te maken...

Ruim voordat 4G voor Thuis ooit is gepresenteerd.

Wat dat betreft is T-Mobile al meerdere jaren geleden overgegaan op de standaard "maand-bundel" die einde van de maand vervalt/vernieuwd. Dus hoe jouw redenering precies past bij de aanpak die T-Mobile inmiddels in alle abonnementen, de voorgaande abonnementen en zelfs de voorganger daarvan (chronologisch; Stel Samen, Stel Samen en Stel Bij en Go) is doorgevoerd, is mij even onduidelijk.

Als er iets is wat benadrukt dat je stelling niet klopt dan is het wel dat juist de oude abonnementen, waar 'opsparen' mogelijk bij was, inmiddels uitgefaseerd zijn. Expliciet het tegenovergestelde van jouw stelling. Doch nostalgie is altijd leuk, dus als je de reclame kan vinden waar je op doelt, gaarne!
Ja ja...dus eerst is het raar iets weg te gooien en daarna weer niet?!
En dat heet dan waarschijnlijk vooruitgang...
Hehe,

Ik werd 12 jaar geleden voor gek verklaard toen ik met een smartphone rond liep... Je weet wel, die dingen die gewoon al bestonden voordat de appel op de markt kwam, alleen nog niet zo genoemd werden. Had meer dan de Apple 1 bij lancering hoor (Doom deed het en zo ook TomTom... Dat had Apple bij lancering niet)...

10 jaar geleden was een smartphone het antwoord op alles (ik zat inmiddels aan de opvolger van mijn eerste smartphone) en als je geen Apple had, dan liep je hard achter.... Dan gaan uitleggen dat men stiekem al jaren en jaren achter liep (want ik was ook niet de eerste), tja...

Wat betreft het "weggooien", ik kan echt alleen maar zeggen dat bundels die per maand weer vervallen al meer dan een paar jaar is doorgevoerd. Het 'opbouwen' van tegoed is zelfs alweer meer dan een jaar uitgefaseerd, ongeacht wat we ervan vinden, en daarmee toch al flink even verleden tijd. Niet alleen wordt het niet meer aangeboden als keuze, het is zelfs niet meer ondersteund.
Waar gaaaaaat dit over????
Wat een geleuter!
Ja, inderdaad... je hebt een hoop praatjes over zaken die allang voorbij zijn.

Zou je het verder netjes kunnen houden? Jij bent de enige die hier verwijst naar obscure en archaïsche reclames en klaagt over zaken die je of duidelijk niet hebt uitgezocht. Niks geleuter dus, je hebt nagelaten je eigen verplichtingen te vervullen.
Reputatie 3
Volledig eens met ik-e-j, het is belachelijk dat de data waar je voor hebt betaald wordt afgenomen. Als dit al niet geldt voor de normale bundels dan wel zeker voor de aanvullende bundels die soms maar een paar dagen geldig blijven ! Verder zou het fijn zijn als T-mobile zelf reageert ipv andere gebruikers die vaak niets toevoegen aan de discussie.

Overigens, zelfs bij een marginale speler als bv Kruidvat blijft je mobiele tegoed zelfs onbeperkt houdbaar (mits je 1 keer per jaar een aanvulling koopt)

Reageer