Beantwoord

Databundel buitenland

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik las dat als je over je internet bundel gaat in het buitenland het internet wordt gesloten en je een sms krijgt. Bij mij gebeurde dit niet, misschien omdat mijn telefoon inmiddels al 4 jaar oud is. Er staat bij mijn verbruik nu "en je hebt al 65 mb buiten je bundel verbruikt." Kan ik extra kosten verwachten voor de volgende factuur?
icon

Beste antwoord door Mitch 7 september 2017, 15:06

Hoi Arretif,

Allereerst welkom op ons forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Je kunt bij ons nooit onverwachte kosten krijgen voor datagebruik (in het buitenland). Het zou inderdaad moeten zijn dat jouw internet stopt op het moment dat je je bundel hebt verbruikt. Ik wilde zojuist je verbruiksstatus inzien maar ik zie dat je vandaag je nieuwe maandtegoed hebt ontvangen. Wil je ons een bericht sturen als je je factuur hebt ontvangen en je extra kosten ziet? Een collega of ik kijk(t) dan graag mee!

Waar was je trouwens naartoe? Heb je een leuk verblijf gehad?

Groetjes,

Mitch

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Arretif,

Allereerst welkom op ons forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Je kunt bij ons nooit onverwachte kosten krijgen voor datagebruik (in het buitenland). Het zou inderdaad moeten zijn dat jouw internet stopt op het moment dat je je bundel hebt verbruikt. Ik wilde zojuist je verbruiksstatus inzien maar ik zie dat je vandaag je nieuwe maandtegoed hebt ontvangen. Wil je ons een bericht sturen als je je factuur hebt ontvangen en je extra kosten ziet? Een collega of ik kijk(t) dan graag mee!

Waar was je trouwens naartoe? Heb je een leuk verblijf gehad?

Groetjes,

Mitch
Bedankt voor je antwoord! Ik heb nog geen factuur ontvangen maar ik zal het laten weten als ik extra kosten heb. Ik ben nog steeds in Spanje, uiteraard fantastisch

Reageer