Beantwoord

Databundel gaat snel leeg

• 27 juli 2016
  • 2 reacties
  • 219 Bekeken

Ik heb sinds kort een nieuw abonnement bij T-mobile (1000mb) met 4G maar hij gaat verassend snel op (internet) in een uur ongeveer 80mb ookal doe ik dan zowat niks met internet, mijn oude abonnement (bij telfort 500MB) met 3G ging veel minder snel op, komt het door 4G of door iets anders?
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Pilovali 28 juli 2016, 12:07

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Ik weet niet wat je precies doet, maar het kan zijn dat apps zoals YouTube of Spotify automatisch een hogere kwaliteit gebruiken, omdat de snelheid vele malen hoger is dan 3G.
Daardoor verbruik je ook meer MB's.

Groet,
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Ik weet niet wat je precies doet, maar het kan zijn dat apps zoals YouTube of Spotify automatisch een hogere kwaliteit gebruiken, omdat de snelheid vele malen hoger is dan 3G.
Daardoor verbruik je ook meer MB's.

Groet,
Reputatie 7
Badge +15
Hi Rens,

Welkom op het forum! 🙂

Wat Pilovali aangeeft klopt. Sommige apps gaan automatisch op een hogere kwaliteit wanneer je gebruik maakt van 4G. Bij de meeste apps kun je dit ook handmatig aanpassen in de instellingen.

Wegens de privacywetgeving kunnen wij niet inzien waar jij jouw data aan verbruikt hebt maar omdat we deze vraag vaker krijgen hebben we meer informatie hierover en een berg aan tips verzameld in dit forumtopic! ;)

Laat je weten of je daar wat aan hebt gehad?

Reageer