Vraag

Databundel is niet gereset na factuurdatum

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Beste T-Mobile,

Ik heb een abonnement met een databundel van 2 GB p/m. Echter is deze maand de databundel niet gereset. Ik heb nog 164 MB over, terwijl deze 5 dagen geleden gereset had moeten zijn geweest. Mijn iPhone geeft aan dat ik de afgelopen 5 dagen +-80 MB heb gebruikt.

Nou kan er natuurlijk wat verschil in zitten, maar het is onmogelijk dat ik in 5 dagen 1,8 GB heb verbruikt, helemaal aangezien de resterende MB's exact hetzelfde waren na de factuurdatum.

Dus kan dit alsnog worden gereset? Met 164 MB ga ik namelijk niet het einde van de maand halen en voor het maandelijkse bedrag hoop ik toch wel mijn data te kunnen verwachten...

2 reacties

Reputatie 5
Hey MeirBon Welkom!

Wat vervelend dat je het verbruik van 1,8 GB aan data niet kunt plaatsen. Ik zie dat de verbruiksdetails nog niet tot en met 3 januari zijn bijgewerkt. Hierdoor kan ik niet inzien wat het daadwerkelijke verbruik is geweest. Ik geef je graag het voordeel van de twijfel. Ik heb daarom een MB aanvuller van 1GB geactiveerd en de kosten die hieraan zijn verbonden vergoed zodat je in elk geval voldoende MB's op volle snelheid bezit. Ik hoop je daarmee voorlopig naar tevredenheid te hebben geholpen. Zou je nogmaals contact op kunnen nemen zodra de verbruiksdetails volledig zijn bijgewerkt? 🙂
Bedankt voor de reactie. Ik heb het inderdaad net opgemerkt, bedankt voor de hulp in ieder geval!

Ik heb nog een screenshot van 29 december van de T-Mobile app, om te laten zien dat toen al mijn data niet gereset was. Ik heb ook een screenshot van mijn verbruik volgens T-Mobile tot 1 januari erbij gezet, hoop dat dit helpt. Ik heb op dit moment even geen tijd om de verbruiksgegevens op te zoeken tot 3 januari, dus die zal ik later even posten.

Reageer