Beantwoord

Dataverbruik

• 22 mei 2019
  • 1 reactie
  • 3934 Bekeken

Hi, zojuist mijn dataverbruik bekeken en voor mijn verbazing, volgens T-mobile, heb ik binnen 1 dag meer dan 4GB gebruikt. Dat kan echt niet kloppen. Die dag heb ik mijn telefoon amper gebruikt en heb meer WiFi gebruikt (4G stond uit). Vorig jaar heb ik dit ook een keer meegemaakt. Hoe kan dit T-mobile?
Het is heel raar dat op de andere dagen, mijn normale data wordt van mijn bundel afgeschreven en ineens gebeurt dit.
Ik hoop dat ik geen standaard antwoord op krijg dat ik mijn dataverbruik beter in de gaten moet huiden enz. Want dat doe ik al. Wellicht moeten jullie eerst in jullie systemen kijken wat daar mis gaat...

icon

Beste antwoord door pipodeclown_2 25 mei 2019, 13:23

Als je WiFi assistent aan hebt staan, dan gaat je telefoon gewoon data verbruiken als het WiFi signaal ook maar even ontoereikend is. Ook kan je telefoon op die manier een cloud backup hebben gemaakt of updates hebben binnengehaald. Heb je al op je toestel gekeken waar de meeste data aan is verbruikt? T-Mobile kan namelijk alleen zien dat je toestel data verbruikt, maar niet waaraan die data op gaat.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +4
Als je WiFi assistent aan hebt staan, dan gaat je telefoon gewoon data verbruiken als het WiFi signaal ook maar even ontoereikend is. Ook kan je telefoon op die manier een cloud backup hebben gemaakt of updates hebben binnengehaald. Heb je al op je toestel gekeken waar de meeste data aan is verbruikt? T-Mobile kan namelijk alleen zien dat je toestel data verbruikt, maar niet waaraan die data op gaat.

Reageer