Beantwoord

Dataverbruik inzien

Kan iemand me uitleggen waar ik mijn dataverbruik in Nederland en mijn dataverbruik uit internet europa abonnement kan zien? Bedankt!
icon

Beste antwoord door leroy98ecker 5 oktober 2013, 10:57

Goedemorgen @Wimpie79 

Welkom op het T-Mobile Forum! :) 

Je kunt je dataverbruik op My-T-Mobile zien. 
Via je telefoon Android of IOS en op de computer. 

Op de computer ga je naar mijn belstatus en druk je op 'bekijk meer details'.
Als je naar onder scrollt dan staat er 'overzicht internetverbruik'. Hier kun je zien hoeveel Mb's je hebt verbruikt en overhebt.

Op de telefoon log je in op de My-Tmobile app en druk je 'belstatus'. Onderaan verschijnt het overzicht van het internetverbruik. 

En je kunt het ook zien via de Travel & Surf applicatie. Die kun je downloaden in de Appstore of de Playstore. 

Groetjes Leroy, 
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Goedemorgen @Wimpie79 

Welkom op het T-Mobile Forum! :) 

Je kunt je dataverbruik op My-T-Mobile zien. 
Via je telefoon Android of IOS en op de computer. 

Op de computer ga je naar mijn belstatus en druk je op 'bekijk meer details'.
Als je naar onder scrollt dan staat er 'overzicht internetverbruik'. Hier kun je zien hoeveel Mb's je hebt verbruikt en overhebt.

Op de telefoon log je in op de My-Tmobile app en druk je 'belstatus'. Onderaan verschijnt het overzicht van het internetverbruik. 

En je kunt het ook zien via de Travel & Surf applicatie. Die kun je downloaden in de Appstore of de Playstore. 

Groetjes Leroy, 
Reputatie 5
@Wimpie79 even ter aanvulling op Leroy:

Je kunt je verbruik in het buitenland dus inzien in de Travel & Surf app of op roaming.t-mobile.nl wanneer je je in het buitenland bevindt.

Ik hoop dat het zo duidelijk is, mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden.
Ik zou ook graag het verbruik van vorige maanden inzien. Waar kan ik dat vinden?
Reputatie 6
@Mirjham

Welkom hier op het T-Mobile Forum!

Het is niet mogelijk om het datagebruik van voorgaande maanden in te zien. Wanneer er buiten de bundel gebruik is gemaakt van internet/data kun je dit uiteraard wel terugvinden op de factuur.
Kun je ook zien waaraan je de mb's verbruikt hebt?

Is in eenkeer 400mb bij mij weg, maar ik wil wel graag zien welke app dat doet..
Reputatie 4
@Pims

Welkom bij de T-Mobile Community! :)

Wettelijk gezien mogen wij dit niet bijhouden. Dit zou namelijk een schending zijn in de wet van privacy. Wat wij wel doen is alleen de data bijhouden als in hoeveel Kb's je hebt verbruikt. Er zijn wel applicaties die dit voor je kunnen nakijken. Datatellers noem je dat. Die zijn vaak gratis te downloaden in jouw appstore.

Reageer