Beantwoord

Dataverbruik Spotify gaat van gewone bundel af

• 3 september 2017
  • 1 reactie
  • 474 Bekeken

Hallo,

Ik ben op vakantie en gebruik nu voor onderweg veel Spotify. In de app staat dat ik datavrije muziek heb van 6000mb. Maar nu staat er bij verbruik dat ik nog maar 2mb gebruikt heb terwijl ik kan zien dat spotify totaal al 1000mb verbruikt heeft. Dit gaat wel van mijn gewone bundel af en nu kom ik straks in de problemen met mijn data. Ik zag dat al meer mensen er last van hebben gehad.

Alvast bedankt.

*ik download geen muziek, speel het alleen af.
*deze site werkt niet goed op de iPhone, je kunt niet omhoog scrollen in deze typbox
icon

Beste antwoord door David 4 september 2017, 14:20

Hey Surfer93,

Goed dat je even aan de bel trekt!

Had je het verbruik vrij snel na het muziek luisteren gecontroleerd op My T-Mobile? Dit kan soms namelijk even duren, omdat we alle gegevens moeten ontvangen van de provider over de grens. Dit betekent dat het soms wat langer duurt voor je de meest actuele informatie ziet. Ik zie terug dat je op dit moment nog 5081 MB te gebruiken hebt van Datavrije Muziek. Dit komt dan ook stukken beter overeen met jouw bevindingen! Het lijkt er dus toch op dat het verbruik (nog) niet goed werd weergegeven en dat dit even tijd nodig had, voor alles goed werd getoond. Je hebt dus in ieder geval nog genoeg MB's om je favoriete muziek via Spotify te luisteren!

Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, dan horen we dat graag van je! Geniet van je vakantie! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Surfer93,

Goed dat je even aan de bel trekt!

Had je het verbruik vrij snel na het muziek luisteren gecontroleerd op My T-Mobile? Dit kan soms namelijk even duren, omdat we alle gegevens moeten ontvangen van de provider over de grens. Dit betekent dat het soms wat langer duurt voor je de meest actuele informatie ziet. Ik zie terug dat je op dit moment nog 5081 MB te gebruiken hebt van Datavrije Muziek. Dit komt dan ook stukken beter overeen met jouw bevindingen! Het lijkt er dus toch op dat het verbruik (nog) niet goed werd weergegeven en dat dit even tijd nodig had, voor alles goed werd getoond. Je hebt dus in ieder geval nog genoeg MB's om je favoriete muziek via Spotify te luisteren!

Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, dan horen we dat graag van je! Geniet van je vakantie! 🙂

Reageer