Beantwoord

Dataverbruik USA in rekening gebracht

• 30 juni 2018
  • 3 reacties
  • 3486 Bekeken

Hi T-Mobile!

Ik ben net terug van een top vakantie uit de USA. Hiervoor had ik de Go USA bundel afgesloten en heb hier dan ook volop gebruik van gemaakt. In de US ook handmatig ingesteld op mijn iPhone dat hij enkel het T-Mobile netwerk pakt.

Helaas is er toch voor 16MB in rekening gebracht (??) a 40 euro. Zouden jullie dit voor mij kunnen uitzoeken? Ik heb niet voor niets deze bundel geactiveerd. 🙂

Thanks en groet,
Niels
icon

Beste antwoord door Hajar 1 juli 2018, 14:26

Hi Niels,

Wat leuk om je te horen dat je een top vakantie hebt gehad in de VS! Waar ben je allemaal geweest? :)

Ik zie in je verbruikstatus inderdaad een bedrag van €40 staan voor 16 MB. Ik wil je in dit geval adviseren om je factuur af te wachten en te kijken waar die kosten vandaan komen. Als blijkt dat de kosten onterecht zijn toegevoegd dan zullen we dat uiteraard corrigeren. Zonder je factuur kunnen we geen onderzoek starten dus laten we die eerst even afwachten.

Laat je even weten zodra je factuur online is? Dan kijken we er samen naar. Voor nu wens ik je een fijne zondag toe!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Niels,

Wat leuk om je te horen dat je een top vakantie hebt gehad in de VS! Waar ben je allemaal geweest? :)

Ik zie in je verbruikstatus inderdaad een bedrag van €40 staan voor 16 MB. Ik wil je in dit geval adviseren om je factuur af te wachten en te kijken waar die kosten vandaan komen. Als blijkt dat de kosten onterecht zijn toegevoegd dan zullen we dat uiteraard corrigeren. Zonder je factuur kunnen we geen onderzoek starten dus laten we die eerst even afwachten.

Laat je even weten zodra je factuur online is? Dan kijken we er samen naar. Voor nu wens ik je een fijne zondag toe!
Hallo Hajar,

Zoals verwacht zijn de kosten gewoon op de factuur opgenomen. Ook zijn er kosten voor een 2e maand USA op de factuur gezet, waardoor het bijna 130 euro bedraagd.

Zouden jullie dit kunnen uitzoeken? Ik vind het niet fair om voor de 40 euro kosten op te draaien. Op de specificatie staat overigens dat deze op het T-Mobile netwerk zijn gemaakt, dus ik ga er vanuit dat dit teruggedraaid zal worden.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Niels,

Ik heb je een privĂ©bericht gestuurd. 🙂

Reageer