Beantwoord

Datavrije Muziek

• 24 mei 2017
  • 5 reacties
  • 359 Bekeken

Ik zie dat ik wat mb's datavrije muziek heb geluisterd maar heb geen enkele app van t lijstje gebruikt! Hoe kan dit dan?? Behoort YouTube of PlayTube er tegenwoordig ook bij??
icon

Beste antwoord door centaur 24 mei 2017, 22:29

Heb ik ook soms , maar geeft geen schade toch?

Kost me niets en stoor me daar niet aan.

Zijn bij mij enkele 10 tallen mb's.

Beetje youtube zou meer dan enkele mb's zijn.

Gewoon negeren
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Heb ik ook soms , maar geeft geen schade toch?
Kost me niets en stoor me daar niet aan.
Zijn bij mij enkele 10 tallen mb's.
Beetje youtube zou meer dan enkele mb's zijn.
Gewoon negeren
Beste Centaur,

Tuurlijk maakt t niet zoveel uit maar wil gewoon graag weten wat deze mb's zijn!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi PJEP,

Zo te zien gaat het inderdaad om enkele MB's aan Datavrije Muziek. You- en PlayTube vallen niet onder Datavrije Muziek, dus daar kan het niet aan liggen. Je kunt in dit topic alle aangesloten muziekdiensten vinden. Als je daar gebruik van maakt, dan komen de MB's daar dus vandaan. Wij mogen verder niet inzien waar jij je MB's aan verbruikt, dus wij kunnen niet concreet zien wat dit verbruik is. Je kunt zelf nog een datateller instellen en deze controleren om te kijken of je er op deze manier achter weet te komen waar de MB's aan verbruikt worden.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je! 🙂
Blijft toch raar David want de apps welke in t lijstje staan gebruik ik nooit. Waar kan ik de teller aanzetten??
Reputatie 7
Badge +20
Hi PJEP,

In dit topic vind je meer informatie over hoog dataverbruik te voorkomen en ook tips om een datateller in te stellen voor zowel Android als iOS.

Reageer