Beantwoord

Datum My T-Mobile App fout


Kan T-Mobile zorgen dat de ingangsdatum nieuwe bundel in de app bijgesteld wordt? De app klopt niet met de werkelijke ingangsdatum. Heb dit een jaar geleden ook al gevraagd en de IT afdeling was er al keihard mee bezig begreep ik 😉
icon

Beste antwoord door David 30 november 2017, 09:04

Hoi Marcijffde18e,

In ons systeem zie ik terug dat je hier zojuist contact over hebt gehad met mijn collega Melissa. Zij heeft jouw screenshot en de bijbehorende informatie doorgezet naar de afdeling die over de My T-Mobile App gaat. Wanneer zij een oplossing hebben nemen zij via e-mail contact met jou op.

Mocht je in de tussentijd nog vragen voor ons hebben, laat het gerust weten!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Marcijffde18e,

In ons systeem zie ik terug dat je hier zojuist contact over hebt gehad met mijn collega Melissa. Zij heeft jouw screenshot en de bijbehorende informatie doorgezet naar de afdeling die over de My T-Mobile App gaat. Wanneer zij een oplossing hebben nemen zij via e-mail contact met jou op.

Mocht je in de tussentijd nog vragen voor ons hebben, laat het gerust weten!

Reageer