Beantwoord

De t-mobile app werkt niet.

  • 18 juni 2017
  • 1 reactie
  • 370 Bekeken

Ik zit in het buitenland. En de app van Julie is fantastisch. Alleen werkt mijn iphone de gegevens van mijn verbruik niet. Of dit aan de app ligt of mijn telefoon dat weet ik niet. Maar het is wel fijn te weten hoe mijn verbruik is in het buitenland. Hij geeft aan dat er een storing is en de info 7 dagen oud is. Wat kan ik doen awn dit probleem.
icon

Beste antwoord door Muberra 19 juni 2017, 14:49

Hoi Abeekman,

Wat fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over de My T-Mobile app! 😃!

Op dit moment zijn we bezig om de My T-Mobile omgeving te updaten, waardoor het niet helemaal bij loopt. Dus dan weet je dat het in elk geval niet aan jouw toestel ligt! Je kunt jouw dataverbruik ook in de gaten houden via deze link: https://www.t-mobile.nl/roamingstatus. Dat is wel helemaal bijgewerkt en daar zie ik ook staan dat je op dit moment nog 2786 MB over hebt om van te genieten. Is dat voldoende voor de rest van jouw verblijf in het buitenland? Wanneer de data op is, kun je MB- of GB-aanvullers kopen, zodat je weer verder kunt surfen.

Ik wens je nog veel plezier op vakantie!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hoi Abeekman,

Wat fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over de My T-Mobile app! 😃!

Op dit moment zijn we bezig om de My T-Mobile omgeving te updaten, waardoor het niet helemaal bij loopt. Dus dan weet je dat het in elk geval niet aan jouw toestel ligt! Je kunt jouw dataverbruik ook in de gaten houden via deze link: https://www.t-mobile.nl/roamingstatus. Dat is wel helemaal bijgewerkt en daar zie ik ook staan dat je op dit moment nog 2786 MB over hebt om van te genieten. Is dat voldoende voor de rest van jouw verblijf in het buitenland? Wanneer de data op is, kun je MB- of GB-aanvullers kopen, zodat je weer verder kunt surfen.

Ik wens je nog veel plezier op vakantie!

Reageer