Vraag

Drama in het systeem van T-mobile

5 dagen geleden kreeg ik nieuw tegoed (waarvan ik eigenlijk 300 belminuten zou krijgen). Dus ik heb zitten bellen en de minuten die opraakte die telde ik mee. 60 plus 60 uiteindelijk 140 minuten verder, Ik open de Mijn T-mobile app om te kijken hoeveel minuten ik nog heb. 0. Ik kijk nog eens goed. Ja. Er staat nul. Dus ik pas mijn bundel van 300 belminuten aan naar onbeperkt. De volgende dag wilde ik kijken of ik nu eindelijk onbeperkt bellen had. Ja, ik was blij want ik had mn bundel eindelijk, maar tot mijn verbazing zag ik dat alle nummers die ik had gebeld ineens kosten met zich mee hadden genomen en heb ik nu €68 overige kosten.. Hoe kan dit? Kan ik hier wat aan doen? Ik wil zo snel mogelijk antwoord alstublieft.

Hoe is 't mogelijk binnen 5 dagen, terwijl ik maar 3/4 keer gebeld heb 300 belminuten op te krijgen en dan nog een hele lijst met nummers in rekening te brengen wat lijdt tot die €68 euro...?:(

Toen ik voor t eerst op Mijn T-mobile keek stond er €0 overige kosten)

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hi Cokcengokcen,

Ik heb je vraag in dit topic beantwoord. Om die reden heb ik dit topic gesloten.