Beantwoord

Er worden kosten gerekend voor bellen naar buitenland

• 17 mei 2018
  • 1 reactie
  • 2435 Bekeken

Ik heb een abonnement waar in ik 120 minuten van Nederland naar EU land kan bellen. Ik heb afgelopen maandag een telefoontje van negen en 20 minuten naar Polen gemaakt. In de afgelopen periode heb ik geen 120 minuten van mijn bundel gebruikt. Waarom worden er kosten gerekend voor gemaakte telefoon naar het buitenland?
Bo van der Laar
icon

Beste antwoord door Jaimy 18 mei 2018, 11:01

Hoi Bo,

Leuk om je hier op de Community te zien!

Ik ben meteen met je mee gaan kijken en je lijkt inderdaad gelijk te hebben! Mits het niet om een servicenummer gaat, zouden er geen kosten in rekening moeten worden gebracht. Wel moeten we even de factuur afwachten, om bepaalde kosten in dat geval te kunnen vergoeden. Trek dus vooral even opnieuw aan de bel zodra de factuur met deze kosten binnen is. Dan gaan wij het natuurlijk voor jou rechtzetten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Bo,

Leuk om je hier op de Community te zien!

Ik ben meteen met je mee gaan kijken en je lijkt inderdaad gelijk te hebben! Mits het niet om een servicenummer gaat, zouden er geen kosten in rekening moeten worden gebracht. Wel moeten we even de factuur afwachten, om bepaalde kosten in dat geval te kunnen vergoeden. Trek dus vooral even opnieuw aan de bel zodra de factuur met deze kosten binnen is. Dan gaan wij het natuurlijk voor jou rechtzetten!

Reageer