Vraag

extra kosten

  • 22 oktober 2020
  • 0 reacties
  • 693 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Hallo,

 

bij mijn abonnement staan er in het verbruiksoverzicht  extra kosten voor het bellen naar de klantenservice. Waarom is dit niet gewoon van mijn belminuten af gegaan?

De reden dat ik gebeld had was dat er een nieuw abonnement was ingegaan terwijl ik dat niet had aangevraagd. Een paar maanden geleden is er wel geprobeerd me een nieuw abonnement te verkopen, maar ik heb daar toen van af gezien, door dezelfde avond terug te bellen dat ik er vanaf zag.

Ik was dan ook erg verbaasd dat er toch een nieuw abonnement startte.

Gelukkig is na het telefoontje alles recht gezet. Maar nu staan er dus kosten voor het bellen naar de klantenservice, terwijl ik nooit mijn 150 belminuten opmaak.

 

Kunt u mij helpen deze overige kosten toch van de belminuten af te laten gaan?

 

Mvg

Nienke

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer