Beantwoord

Extra kosten door verkeerde belstatus

Ik weet nie wat ik hieraan moet doen. Ik check continue myn belstatus zodat ik weet dat ik nie over mn minute heen ga. Gisteren byvoorbeeld zag ik dat ik nog een minuut en paar seconde over had, had binnen een minuut myn zegje gedaan en alsng werd dat in rekening gebracht. IK WORD ER NIET GOED VAN. wat doe ik hier nou aan?
icon

Beste antwoord door Roan 9 juli 2014, 16:40

Hey Yuukz,

Welkom op de T-Mobile Community.

De belstatus is enkel een indicatie die tot op heden nog niet volledig realtime is. Het kan dus altijd zo zijn dat de belstatus een aantal uren achterloopt. het gaat dus niet om een daadwerkelijke fout in de belstatus. Heb je er ook rekening mee gehouden dat gesprekken onder de minuut altijd als volledige minuut in rekening worden gebracht?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Hey Yuukz,

Welkom op de T-Mobile Community.

De belstatus is enkel een indicatie die tot op heden nog niet volledig realtime is. Het kan dus altijd zo zijn dat de belstatus een aantal uren achterloopt. het gaat dus niet om een daadwerkelijke fout in de belstatus. Heb je er ook rekening mee gehouden dat gesprekken onder de minuut altijd als volledige minuut in rekening worden gebracht?

Reageer