Beantwoord

Extra kosten en traag internet door buiten de bundel te bellen, bij lange na niet bundel opgemaakt

Ik merkte een paar dagen geleden dat mijn internet op mijn telefoon zeer traag was. Volgens de site was er een storing daarvan in Den Haag, dus ik maakte mij geen zorgen. Nu is vandaag de internet nog steeds traag, dus besloot ik op de site te kijken. Volgens My t-mobile heb ik mijn internet EN belbundel van de maand al verbruikt. Dit is raar, aangezien mijn nieuwe abonement pas 26 mei j.l. ingegaan is. Daarbij staat bij mijn verbruik dat ik maar 32MB heb verbruikt terwijl ik een bundel heb van 3GB. Ook heb ik dus hierdoor buiten mijn bundel gebeld vanaf 27 mei. Hoe kan dit? Ik heb een abonement voor 120 belminuten maar zoveel kan ik nooit verbruikt hebben. En zelf als ik dat wel gedaan heb, waarom heb ik dan geen waarschuwing gekregen dat mijn bundel op was?
Wat is er aan de hand???
icon

Beste antwoord door David 30 mei 2016, 12:20

Hey Kippie85 & Sjako71,

Allebei van harte welkom op ons forum! Ik heb het gelijk nagekeken en zie dat jullie probleem een verschillende oorzaak heeft, deze neem ik graag even met jullie door.

@Kippie85

In jouw geval is je nieuwe abonnement op 26 mei ingegaan, waardoor je tegoed naar verhouding ontvangt. Jouw nieuwe bundel ging op de 27e in, je ontving dus niet je gehele tegoed, maar slechts een fractie ervan. Om deze reden zag jij minder tegoed dan je maandelijks zult ontvangen.

We hebben hier ook een uitgebreide uitleg over op onze pagina, omdat we merkten dat hier regelmatig vragen over waren. Er zit ook een interactieve e-learning bij, deze legt het erg duidelijk uit!

Neem dit dus allemaal even op je gemak door en als je dan nog vragen hebt kun je weer aan de bel trekken! :)

@Sjako71

Helaas heb ik in jouw geval geen ander antwoord dan mijn collega Jorien je via de chat heeft gegeven. Het dataverbruik mogen wij niet inzien, in verband met de wetgeving op privacy. Via je My T-Mobile kun je wel zien hoeveel je per dag verbruikt hebt en op 26 mei zat hier inderdaad een flinke piek in.

Wij mogen dus niet voor jou inzien waar je jouw MB's aan hebt verbruikt, maar je kunt dit wel zelf inzien. We hebben een topic over hoog dataverbruik en wat je hier aan kunt doen.

Mocht je nog verdere vragen voor ons hebben, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

2 reacties

Heb dit jongstleden ook gehad ze hadden bij me rond 750 mb weg gehaald , ik had iets van 5 foto's verstuurd via whats app dat kunnen er geen 750 mb zijn.
En heb gedaan wat ik andere maanden ook doe en hou dan veel mb's over
Ook geen sms berichtje gehad dat mijn mb's bijna op waren.
Heb het nog is nagekeken en er klopt niks van dat ik ineens zoveel mb;s kwijt ben.
Heb t-mobile gebeld en mee gechat en zeggen dat ik dat zelf gedaan heb en mogen niet in mijn data verkeer inzien wat ik verstuurd heb.
Dus ik ben mijn mb's kwijt en kan ik nu niet op internet en moet nog 9 dagen wachten of dat ik mb's bij koop.
Als ze nu is vertelde wat ik gedaan had en wat ik verstuurd had dan zou het wat makkelijker worden en als ik dan fout zit dan ik dat zeggen.
Rare bedoeling vind ik maar ik doe er niks aan ben mijn mb's kwijt:?:?:?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Kippie85 & Sjako71,

Allebei van harte welkom op ons forum! Ik heb het gelijk nagekeken en zie dat jullie probleem een verschillende oorzaak heeft, deze neem ik graag even met jullie door.

@Kippie85

In jouw geval is je nieuwe abonnement op 26 mei ingegaan, waardoor je tegoed naar verhouding ontvangt. Jouw nieuwe bundel ging op de 27e in, je ontving dus niet je gehele tegoed, maar slechts een fractie ervan. Om deze reden zag jij minder tegoed dan je maandelijks zult ontvangen.

We hebben hier ook een uitgebreide uitleg over op onze pagina, omdat we merkten dat hier regelmatig vragen over waren. Er zit ook een interactieve e-learning bij, deze legt het erg duidelijk uit!

Neem dit dus allemaal even op je gemak door en als je dan nog vragen hebt kun je weer aan de bel trekken! :)

@Sjako71

Helaas heb ik in jouw geval geen ander antwoord dan mijn collega Jorien je via de chat heeft gegeven. Het dataverbruik mogen wij niet inzien, in verband met de wetgeving op privacy. Via je My T-Mobile kun je wel zien hoeveel je per dag verbruikt hebt en op 26 mei zat hier inderdaad een flinke piek in.

Wij mogen dus niet voor jou inzien waar je jouw MB's aan hebt verbruikt, maar je kunt dit wel zelf inzien. We hebben een topic over hoog dataverbruik en wat je hier aan kunt doen.

Mocht je nog verdere vragen voor ons hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer