Beantwoord

Extra kosten mobiele diensten

• 23 juli 2018
  • 1 reactie
  • 3725 Bekeken

ik zie in mijn verbruikstatus extra kosten voor mobiele diensten. Waar kan ik vinden waar deze kosten vandaan komen ? Waarschijnlijk een of andere vage app. Heb inmiddels betalingen via T-Mobile geblokkerd.
icon

Beste antwoord door Jaimy 24 juli 2018, 09:31

Hoi Lagenrhijn,

Goed dat je dit inmiddels geblokkeerd hebt! Je kunt via de Verbruikstatus kijken welke naam van de dienst erbij genoemd wordt - zo kom je erachter waar het vandaan komt!

Verder kun je in dit topic vinden hoe je de kosten kunt laten onderzoeken, zodat je het bedrag terug kunt krijgen. Ook staan daar meer tips over blokkades en payinfo.

Mocht je willen dat ik verder met je meekijk naar de specifieke kosten en of alles nu goed geblokkeerd staat, dan kun je mij in een privéberichtje jouw naam, adres, telefoonnnummer en geboortedatum toesturen. Op die manier kan ik dan even met jou meekijken!

Ik hoor het van je als je dat wilt of als je nog meer vragen hebt. ☺
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Lagenrhijn,

Goed dat je dit inmiddels geblokkeerd hebt! Je kunt via de Verbruikstatus kijken welke naam van de dienst erbij genoemd wordt - zo kom je erachter waar het vandaan komt!

Verder kun je in dit topic vinden hoe je de kosten kunt laten onderzoeken, zodat je het bedrag terug kunt krijgen. Ook staan daar meer tips over blokkades en payinfo.

Mocht je willen dat ik verder met je meekijk naar de specifieke kosten en of alles nu goed geblokkeerd staat, dan kun je mij in een privéberichtje jouw naam, adres, telefoonnnummer en geboortedatum toesturen. Op die manier kan ik dan even met jou meekijken!

Ik hoor het van je als je dat wilt of als je nog meer vragen hebt. ☺

Reageer