Beantwoord

Extra kosten SMS naar buitenland naar niet bestaand nummer

• 27 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 592 Bekeken

Hallo,

Ik heb zojuist extra kosten van EUR 0,25  zien staan op mijn rekening voor een SMS naar het buitenland. Ik heb nooit een sms gestuurd naar het buitenland, dus ik heb de servicedesk gebeld, maar die konden mij niet verder helpen. Ik heb geprobeerd het nummer te traceren, maar het bestaat gewoon niet.

Het nummer is 00287437638, maar country code 28 is niet bestaand, maar toch is de sms in rekening gebracht. Wie kan mij helpen te achterhalen waar deze sms heen is gegaan?

icon

Beste antwoord door Hajar 27 oktober 2020, 14:04

Hi @gijsvanderveen 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie momenteel nog geen extra kosten op je factuur. We moeten in dit geval je volgende factuur afwachten en mocht er dan extra kosten zijn berekend dan gaan we een onderzoek starten. 

Ik hoor graag van je wanneer je volgende factuur online staat. Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het mij weten!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @gijsvanderveen  Beste Gijs dit is voor mij heel herkenbaar.

Ik schijn er ook 3 of 4 verzonden te hebben terwijl ik van niets weet.

En telkens kosten ze een €0,25 
Ik heb netjes mijn kwartje terug gekregen.Hoe dit komt zou de technische dienst nog voor mij uitzoeken. Nu ik internationale telefoonnummers heb geblokkeerd in mijn account is het gestopt.

Dat is wel vervelend want ga ik over de grens moet ik die blokkade er weer vanaf halen.

Misschien kunnen de moderators je verder helpen, ze reageren op binnenkomst berichten.

Groetjes

Reputatie 7
Badge +20

Hi @gijsvanderveen 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie momenteel nog geen extra kosten op je factuur. We moeten in dit geval je volgende factuur afwachten en mocht er dan extra kosten zijn berekend dan gaan we een onderzoek starten. 

Ik hoor graag van je wanneer je volgende factuur online staat. Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het mij weten!

Reageer