Beantwoord

Extra kosten vanwege belbundel

Graag wil ik weten hoe het kan.dat de app aangeeft dat ik extra kosten heb van 28 euro terwijl ik nog belminuten over heb. En nog binnen mijn internettegoed ben. Al een aantal.dagen wordt ieder gesprek in rekening gebracht, terwijl ik nog tegoed heb. Hoe kan dat? In het buitenland ben ik niet geweest. Klopt jullie app wel? Want dit is echt foute boel als de app foutieve informatie geeft, al dagen lang.. is dit een manier om de facturen hoger te krijgen? Graag antwoord.
icon

Beste antwoord door WillemE 19 juli 2014, 10:02

@ lisanney

Mijn excuses voor de late reactie. Ik heb je even een privébericht gestuurd, ik zie je reactie graag tegemoet!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
@lisanney Welkom op het T-Mobile forum!

Wat vervelend om te lezen dat je in de veronderstelling was dat je nog resterende belminuten bezat terwijl dit niet het geval is. Ik zie namelijk dat je al sinds 30.06 buiten je bundel belt. Zou je een printscreen kunnen plaatsen van de app waarin wordt getoond dat je nog belminuten bezit? Wanneer dit namelijk het geval is zal ik de gemaakte kosten voor je vergoeden. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je door een fout aan onze kant kosten maakt! Ik zie je berichtje graag tegemoet.
Bij deze stuur ik u het gevraagde screenshot van het overzicht waarin staat vermeld dat ik wel nog minuten heb, maar dat er toch kosten in rekening worden gebracht. Heel klantvriendelijk dat u deze kosten gaat vergoeden. Alvast heel hartelijk bedankt voor de moeite.
Gr. I Yesilada
Beste tom, ik heb je het bewijs gestuurd. Helaas niks meer gehoord. Op de factuur zijn de kosten gewoon in rekening gebracht. Zou jij dit nogmaals voor me kunnen nakijken. Mvg. I. Yesilada
Reputatie 4
@ lisanney

Mijn excuses voor de late reactie. Ik heb je even een privébericht gestuurd, ik zie je reactie graag tegemoet!
Hallo Willem, Waar kan ik dat privebericht vinden?
Reputatie 6
Badge +13
@lisanney

Door in te loggen op het forum.
En dan rechtsboven in staat: privéberichten.
Even een plaatje ter verduidelijking:

Groetjes Leroy,

Reageer