Beantwoord

Extra kosten voor bellen van Duitsland naar NL

• 24 juli 2020
  • 2 reacties
  • 1215 Bekeken

sinds gisteren mijn nieuwe abonnement ingegaan van een goedkoop abonnement nu naar onbeperkt.

Maar nu had ik vanavond gebeld naar nl vanuit duitseland staat er extra kosten 3.27euro.

Met dat goedkope abonnement heb ik dit nog nooit gehad

Dus heel vreemd

icon

Beste antwoord door Hajar 24 juli 2020, 10:54

Hi @mvd1966 

Ik heb momenteel geen toegang tot je gegevens, omdat je niet bent ingelogd met je My T-Mobile account. Wat @centaur klopt helemaal. My T-Mobile kan soms van slag zijn bij ingang van een nieuwe abonnement. Mocht je straks op je factuur toch extra kosten zien dan kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan help ik je graag verder!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Wacht even tot morgen af , kosten kunnen na wijzigingen van slag zijn maar zal binnen 48 uur rechtgetrokken worden. Mocht dat niet zo zijn dan horen we het graag.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @mvd1966 

Ik heb momenteel geen toegang tot je gegevens, omdat je niet bent ingelogd met je My T-Mobile account. Wat @centaur klopt helemaal. My T-Mobile kan soms van slag zijn bij ingang van een nieuwe abonnement. Mocht je straks op je factuur toch extra kosten zien dan kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan help ik je graag verder!

Reageer