Beantwoord

Extreem dataverbruik

• 15 juni 2018
  • 1 reactie
  • 3193 Bekeken

Ik kreeg zojuist een melding dat ik in een paar dagen tijd nog maar 380 mb over heb van mijn 2000 mb. Als ik op de site inlog zie ik echter dat ik maar 34 mb heb verbruikt. Wat is hier aan de hand?
icon

Beste antwoord door Hajar 16 juni 2018, 12:25

Hi Jhollen.

Oei, dat is inderdaad verwarrend. Als ik inlog op jouw My T-Mobile dan zie ik dat je op 15/6 2641 MB hebt verbruikt. Ik had je graag meer duidelijkheid geven over wat precies de oorzaak is, maar vanwege de privacywetgeving in Nederland kunnen wij niet inzien waaraan je de MB's hebt verbruikt. Gelukkig kun je dit wel zelf controleren in jouw telefoon door te zoeken naar de interne datateller. Daar kun je zelf inzien waaraan de MB's verbruikt zijn per app. In dit topic staan ook hele handige tips om hoog dataverbruik te voorkomen.

Ik hoop dat je er zo uitkomt. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jhollen.

Oei, dat is inderdaad verwarrend. Als ik inlog op jouw My T-Mobile dan zie ik dat je op 15/6 2641 MB hebt verbruikt. Ik had je graag meer duidelijkheid geven over wat precies de oorzaak is, maar vanwege de privacywetgeving in Nederland kunnen wij niet inzien waaraan je de MB's hebt verbruikt. Gelukkig kun je dit wel zelf controleren in jouw telefoon door te zoeken naar de interne datateller. Daar kun je zelf inzien waaraan de MB's verbruikt zijn per app. In dit topic staan ook hele handige tips om hoog dataverbruik te voorkomen.

Ik hoop dat je er zo uitkomt. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!

Reageer