Beantwoord

Family kosten gaan uit de verkeerde bundel

Reputatie 2
Beste T-Mobile,

Per 11 december is mijn nieuwe maandbundel ingegaan. Ik heb een abbo met Family.

Zie nu in mijn belstatus onder de gespreksdetails dat de sms en bel kosten die uit mijn Familiy behoren te gaan uit mijn gewone maandelijkse bundel worden afgeschreven.

Graag een oplossing hiervoor  !!!!!

Met vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door gerard-v 21 december 2013, 20:20

@Mystiek101
Op je vorige factuur werden family calls ook ten onrechte uit je bundel gehaald, hiervoor heb je een credit note ontvangen.
Dit issue met jouw aansluiting is op 12/12 opgelost, gesprekken uit je huidige periode van 11/12 en 12/12 zijn daarom ten onrechte uit je maand bundel genomen.

In totaal gaat het om 33 minuten, hiervoor ontvang je volgende week een tweede credit note van 10 euro incl. btw.

Excuses voor het ongemak, hopelijk ben je zo goed geholpen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
@Mystiek101
Op je vorige factuur werden family calls ook ten onrechte uit je bundel gehaald, hiervoor heb je een credit note ontvangen.
Dit issue met jouw aansluiting is op 12/12 opgelost, gesprekken uit je huidige periode van 11/12 en 12/12 zijn daarom ten onrechte uit je maand bundel genomen.

In totaal gaat het om 33 minuten, hiervoor ontvang je volgende week een tweede credit note van 10 euro incl. btw.

Excuses voor het ongemak, hopelijk ben je zo goed geholpen.
Reputatie 2
Bedankt voor de snelle oplossing, zie de credit nota tegemoet mochten er verder nog problemen zijn laat ik het via deze weg weten.

Met vriendelijke groet.

Reageer