Vraag

Fout in abonnement?

T mobile,

Ik krijg behoorlijke extra kosten aan mijn broek de afgelopen tijd. Dat bevreemdde mj, want zoveel bel ik niet (in verhouding tot de kosten). Inmiddels is mij verteld dat ik geen internet in mijn abonnement heb. Dat is gek, want mij is bij het afsluiten onbeperkt internet beloofd.

Nu blijkt dus dat ik elke mb die ik verbruik 'betaal', ald dan niet via de eenheden die ik maandelijks erbij krijg. Dat is in contradictie met wat mij is toegezegd bij het afsluiten van mijn contract.

Nu heb ik maandag gebeld en zou het voor me worden uitgezocht. Ik heb nog altijd geen antwoord. Middels dit bericht wil ik vragen om hier haast mee te maken. Of jullie maken een fout in de facturatie, of ik ben voorgelogen bij het afsluiten.

Ik wil een kopie van de audioopname van het afsluiten van het contract (september 2011). Tevens wil ik een bevestiging van mijn contract per mail of post.
Ik wil er og aan toevoegen dat ik meermaals contact heb gehad met de helpdesk van t-mobile om te vragen waarom mijn internet zo langzaam gaat. Telkens werd gezegd, u heeft onbeperkt internet en het ligt aan uw toestel. Wat zijn dat voor gekke fratsen?

Ik ben voornemens om de meest recente betaling te laten storneren indien ik niet spoedig een helder onderbouwd antwoord krijg

0 reacties

Geen reactie

Reageer