Beantwoord

Fout in databundel?

Ik heb een 2500 MB bundel maar volgens de site is die bundel nu op en heb ik maar 922mb gebruikt!
:? Ook staat er bij internetbundel dat mijn MB bundel op is en dat ik ben terug gezet naar internet met basissnelheid, wat betekent dit? (Samen met de T-Mobile samen bundel is dit totaal 3000 MB)

Alle reacties zijn welkom.

Alvast bedankt,

Tim
icon

Beste antwoord door Hajar 1 augustus 2017, 10:25

Hi Tim,

Goede vraag. Ik begrijp dat je in de war bent. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je bundels inderdaad zijn verbruikt. Je hebt op 26/7 je 2500MB bundel verbruikt en hier ook een sms over ontvangen. En op 30/7 een sms over je T-Mobile Samen bundel. Ik zie ook dat je verbruikstatus op My T-Mobile nog niet is bijgewerkt waardoor jij dus nu de verkeerde informatie voor je hebt. Ik heb dit ook doorgezet naar de makers van My T-Mobile zodat we de oorzaak kunnen achterhalen.

Met basissnelheid wordt bedoeld dat de snelheid wordt verlaagd naar 64 Kbps. Je kunt nog wel bijvoorbeeld Whatsappen, maar dit gaat veel trager. Als je weer gebruik wilt maken van snel internet dan kun je een MB-aanvuller aanschaffen, maar ik zie dat je nieuwe tegoed morgen in gaat dus je kan ook even afwachten.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hi Tim,

Goede vraag. Ik begrijp dat je in de war bent. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je bundels inderdaad zijn verbruikt. Je hebt op 26/7 je 2500MB bundel verbruikt en hier ook een sms over ontvangen. En op 30/7 een sms over je T-Mobile Samen bundel. Ik zie ook dat je verbruikstatus op My T-Mobile nog niet is bijgewerkt waardoor jij dus nu de verkeerde informatie voor je hebt. Ik heb dit ook doorgezet naar de makers van My T-Mobile zodat we de oorzaak kunnen achterhalen.

Met basissnelheid wordt bedoeld dat de snelheid wordt verlaagd naar 64 Kbps. Je kunt nog wel bijvoorbeeld Whatsappen, maar dit gaat veel trager. Als je weer gebruik wilt maken van snel internet dan kun je een MB-aanvuller aanschaffen, maar ik zie dat je nieuwe tegoed morgen in gaat dus je kan ook even afwachten.
Beste,

Bedankt voor de reactie en nu begrijp ik het ook, u vertelde dat mijn internet naar basissnelheid werd teruggezet, betekend dit dat ik extra kosten maak als ik dan als nog bijvoorbeeld ga whatsappen?

Alvast hartelijkke bedankt,

Tim
Reputatie 7
Badge +17
Hi Tim,

Graag gedaan. De basissnelheid is gratis. Je betaalt niet extra om te kunnen Whatsappen. Ik zie dat je nieuwe tegoed inmiddels is toegevoegd dus je kunt nu weer gebruik maken van snel internet. 🙂

Reageer